Igår, 12:04
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
William Asker ser ut att ha samma tränare som Kajsa Roth. Kan inte minnas att jag hört så mkt om honom tidigare.

Gustaf Hultgren, 10:a i stav på EM i Göteborg 2006. Är en centralperson i svenskt stavhopp.
Citera
Igår, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Gustaf Hultgren, 10:a i stav på EM i Göteborg 2006. Är en centralperson i svenskt stavhopp.

Ja alltså jag menade Asker. 5,70 var ju ändå bra.
Citera
Igår, 12:18
Medlem
ThePaleHorses avatar
Jag slänger ut en knasig fundering: Hur skulle Maja Åskag med sin fysik,spänst,fart och kroppsbyggnad passa för spjutkastning om hon fick träna seriöst på denna gren i ett par år?
Citera
Igår, 12:18
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Ja alltså jag menade Asker. 5,70 var ju ändå bra.

Ah, då missförstod jag.
Citera
Igår, 12:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Trodde det var reproduktionstillfället om man utgår från ett vetenskapligt synsätt.
Reproduktionstillfället är väl Bröllopsnatten? (mellan Sven Herring & CJ Hunter)

Tillbaka till verkligheten
Dagens begivenhet är Erik Värff, hon är nått så ovanligt som en halvsnygg svensk fridrotterska

Citat:
Ursprungligen postat av ThePaleHorse
Jag slänger ut en knasig fundering: Hur skulle Maja Åskag med sin fysik,spänst,fart och kroppsbyggnad passa för spjutkastning om hon fick träna seriöst på denna gren i ett par år?
Jaså? jag trodde jag var ironisk när jag förslog det tidigare, hon är väl lite för klen i kroppsbyggnad, men hon kan ju alltid bulka upp sig
Senast redigerad av Crapmagic Igår kl. 12:24.
Citera
Igår, 12:20
Medlem
Ska det vara någon mixed stafett? Med Edlund, Bengtström och Wester borde väl Sverige kunna ställa upp med ett lag om man kan skaka fram en dam till?
Citera
Igår, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Det är så det funkar nu för tiden, länderna köper sina tävlande till nationen också nu för tiden.
Nu har vi samtidigt också haft en viss flykt från landet också där tävlande väljer att tävla för andra nationer också.

Jag är mycket väl medveten om hur det fungerar. Mondo är likt förb...at inte svensk.
Citera
Medlem
Barnförbjudet i stavhoppet. Såg inget vidare ut för killen som flög rakt ner i backen
Citera
Medlem
Beaver14s avatar
Alltså att falla 5 meter ner i stavgropen med huvudet först... Folk dör ju av balkongflygningar från typ 3 meter.
Citera
Igår, 12:26
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Jag är mycket väl medveten om hur det fungerar. Mondo är likt förb...at inte svensk.
Äh, han har en svensk mamma som är hans fystränare. Han är lika mycket svensk som amerikansk.
Citera
Igår, 12:27
Medlem
Konstiga reaktioner ändå. Snubben kunde dött men ingen springer fram för att hjälpa.
Citera
Igår, 12:27
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Alltså att falla 5 meter ner i stavgropen med huvudet först... Folk dör ju av balkongflygningar från typ 3 meter.
Ett riktigt stålbad för kroaten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in