Igår, 17:03
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cassius58
Så du kom upp i 0.45 av att inte dricka mycket ? Eller drack du ordentligt ? Eller menar du dom 3 veckorna efteråt du fick 0.13?

Jag drack för mycket - peth 0,45
Skämdes.
Drack knappt något på 3 veckor - nästa pethvärde 0,13
Citera
Igår, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Jag drack för mycket - peth 0,45
Skämdes.
Drack knappt något på 3 veckor - nästa pethvärde 0,13

Hur mycket ? Snackar vi samma mängder som under mina månader? Förlåt om jag frågar men vill se mönster om det är liknande mitt.
Citera
Igår, 17:48
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Hur mycket ? Snackar vi samma mängder som under mina månader? Förlåt om jag frågar men vill se mönster om det är liknande mitt.

4 - 5 flaskor vin / vecka.
Högst osvår konsumtion; ½ flaska vin efter jobbet varje dag, sedan 1 flaska på fredagen, 1 på lördagen och söndagen vila. Kanske.
Så hade det hållt på i säkert 1 år.
Obra.
1 flaska vin motsvarar 4 - 5 öl.
Att dricka 2 öl varje vardag samt 5 på fredagen och 5 på lördagen är plättlätt, eller hur?
Låt säga 20 öl / vecka.

Nu dricker jag inget måndag - onsdag, sedan motsvarande 2 flaskor vin resten av veckan.
Senast redigerad av Vitis Igår kl. 17:59.
Citera
Igår, 17:48
Medlem
Citat:
Nojjar inte, utan jag vill bara ha facit på handen då de va en jävla karusell att jag drack alkohol enligt läkaren där hen skrivit ”överkonsumtion” enbart på mina utsagor.

Man kan väl inte få 0.0? 0.05 är de lägsta även som nykterist.

Matematiskt om jag ska ha fått 0.2 så bör jag ha legat på 2.0 2 juli, krävs de inte mer än 190 öl på 3 månader för att uppnå de där? Enligt statistiken krävs de ju de dubbla nästan.

Jag super som en idiot och jag testade 0.0 efter 27 dagar nykter, oroa dig inte. Jag tränar kondition rätt hårt dock.
Citera
Igår, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Jag super som en idiot och jag testade 0.0 efter 27 dagar nykter, oroa dig inte. Jag tränar kondition rätt hårt dock.

Tack för lugnande besked! Har spolat kröken helt.
Citera
Igår, 18:04
Medlem
Citat:
Tack för lugnande besked! Har spolat kröken helt.

Är du frisk och mår bra kommer det inte vara ett problem. Men som alla säger, vad är problemet? Transportstyrelsen har väl slutat med peth? Varför behöver du ett lågt peth?
Senast redigerad av Bib-bo Igår kl. 18:06.
Citera
Igår, 18:10
Medlem
Citat:
Är du frisk och mår bra kommer det inte vara ett problem. Men som alla säger, vad är problemet? Transportstyrelsen har väl slutat med peth? Varför behöver du ett lågt peth?

Fysiskt är jag frisk. Psykiskt tyvärr inte.

För att motbevisa den läkaren att jag inte alls har en överkonsumtion som hen påstår, jag kan lätt utan några som helst problem lägga till en månad helt nykter 2 till och med om jag vill, det kan ju inte en alkoholmissbrukare, läser du mina trådar har 90% stämplat mig som en missbrukare.
Senast redigerad av Cassius58 Igår kl. 18:14.
Citera
Igår, 18:13
Medlem
Citat:
För att motbevisa den läkaren att jag inte alls har en överkonsumtion som hen påstår, jag kan lätt utan några som helst problem lägga till en månad helt nykter 2 till och med om jag vill, det kan ju inte en alkoholmissbrukare, läser du mina trådar har 90% stämplat mig som en missbrukare.

Tror din läkare har lyckats eftersom du är nykter. Sluta drick så försvinner problemen. Jag är själv alkis så jag har en del erfarenhet.
Senast redigerad av Bib-bo Igår kl. 18:15.
Citera
Igår, 18:21
Medlem
Citat:
Tror din läkare har lyckats eftersom du är nykter. Sluta drick så försvinner problemen. Jag är själv alkis så jag har en del erfarenhet.

Vad för peth värden låg du på om man får fråga ? Är de samma mängd som jag hällt i mig ?
Citera
Igår, 18:26
Medlem
Airwave92s avatar
Hur kollar man detta peth värdet då? Vårdcentralen? Får man en alkis stämpel i journalen om man ligger högt upp?
Citera
Igår, 18:32
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Hur kollar man detta peth värdet då? Vårdcentralen? Får man en alkis stämpel i journalen om man ligger högt upp?
Frågar då. Går det göra detta test privat, dvs utanför systemet?
Citera
Igår, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92

Du får de i dina provsvar på 1177. Jag har fått en alkisstämpel på mig utan ens ett provsvar så ja definitivt! Du kmr få en alkis stämpel på dig om du har förhöjda värden oavsett vad folk säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in