2026-09-22, 00:44
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du ljuger.

Hennes vardag består också av att handla och städa och ta hand om dottern.

Källa: Nyheter24 https://share.google/LYDeOcNCWZPy2yEIS

I så fall är det väl Siri själv som skryter genom att ljuga då hon sa att hon inte behöver städa eller laga mat i sin hemmavideo.

Så lite som att ta hand om sin dotter som är en kvinnas käraste kan t.o.m. en hemmaflickvän göra.
Citera
2026-09-22, 00:56
Medlem
fonders avatar
Hur fan skickar man ormen Juliette och hennes främsta knähund tillsammans till en förhandling?! Om laget inte röstar ut ormen så fort de får Öråd så kommer stora delar av dem vara körda vid en sammanslagning. Ut bara med ormen, hennes pojkvän och hennes främsta knähundar.

Sedan undrar jag vad fan det var som hände när Christoffer väljer personer till förhandlingen med bestämda ord så som "jag tycker att du ska åka för att vi har snackat om det (Baran), sedan vill jag att du åker (Fredrik)"?! Förstår inte varför de inte gaddar ihop sig mot fanskapet. Om han väljer de orden redan nu så borde de förstå hur maktgalen han kommer bli när det är sammanslagning med ormen och hennes knähundar.

Det finns ju forskning som säger att man fattar bättre beslut om man är mätt, därför borde Baran och Maria fikat och struntat i Eriks värdelösa spade.
Citera
2026-09-22, 01:47
Medlem
Hur och när fick Christoffer en hemlig immunitet?
Citera
2026-09-22, 06:27
Medlem
Alla i Lag Syd lever sina bästa liv, till och med Philips konspirationsteorier blir roliga och ett mysmoment i gruppen. Blir kul när någon måste röstas ut

En fun fact: tanten Franke på gränslandet är mamma till Fanny Franke som varit med i Bachelor och nu senast Ex on the Beach Sverige…
Citera
2026-09-22, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallopsen
Hur och när fick Christoffer en hemlig immunitet?

Juliette har väl också det? Trodde de båda gick in med varsin men kanske har fel.
Citera
2026-09-22, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Fredrik verkar vara en skön "gubbe" lite som turken i OS som sköt pistol.

Han menar ALLVAR
Citera
2026-09-22, 08:26
Medlem
SodaFointains avatar
Vad gör en utredare?
Citera
2026-09-22, 08:28
Medlem
SodaFointains avatar
Morsan tyckte det var konstigt hur man kunde anmäla sig om man var allergisk mot bett?
Citera
2026-09-22, 08:59
Medlem
-tomten-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagunmannen
Vilken lycka, Celine får vara kvar isf en vecka till, får en chans till 👍

Jag tycker helt tvärtom...
Är så jäkla trött på att deltagare som blir utslagna inte åker ut.
Citera
2026-09-22, 12:27
Medlem
1754s avatar
Hoppas asiatjejen vinner enbart för att hon är så jävla snygg.

Om inte hon vinner så hoppas jag på Fredrik som verkar vara mest genuin.

Och fan vad jag stör mig på den krullhåriga liklbärararen. Hur klarar han av sitt jobb med sin kraftiga adhd?
Citera
2026-09-22, 12:50
Medlem
SodaFointains avatar
Dadda hink och spade. På kungens tjocka mage hade Sebastian t med sig!
Citera
2026-09-22, 17:24
Medlem
Inspirit81s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Du är ju ett hopplöst fall, jag skrev som svar på ditt gnäll om spoilande:
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace

För att det, som jag nu skrivit många gånger, inte var inskrivet några regler i tråden, varvid du började tjaffsa trots att jag svarat flera gånger.
Jag har alltså INTE försökt göra egna regler, och jag har INTE spoilat eller försökt spoila.

DVS du hade fel de finns stående regler på forumet du inte kände till och började ifrågasätta det som en nykomling oftast gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in