2026-08-08, 21:53
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Tror att en del tycker att det är lite bög-varning, två killar tex en lördagskväll
Speciellt om båda är singlar
Men man avgör väl själv och borde inte behöva oroa sig vad andra tycker

Du kan inte ha många vänner om du tror det!
Citera
2026-08-08, 21:56
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Oj, jag har varit ensam med en kille (olika) i dennes lägenhet och visste inte att jag således är bög! Det var som fan.

Man lär sig något nytt varje dag! Om ni hade varit flera killar där hade det ju blivit rentav en bögorgie.
Just för TS inte kommer oroa om fler än två. Men då kan det ju just bli det ett rent bög-harem!
Citera
2026-08-08, 21:57
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Det "är" inte bögeri om inte avsikten är bögeri.

Men det kan ju finnas risk att den inbjudne oroar sig för risken att avsikten kan vara bögeri.

Funderar du på att göra detta? Förklara isåfall dina visioner inför träffen så att den inbjudne vet vad du hoppas få ut av kvällen, då blir det roligare för båda. Ska ni bli fulla, ska ni snacka om något ämne ni båda brinner för, ska du visa något bil- eller annat hobbyprojekt du håller på med, ska ni kolla någon ny film som nyss kommit ut och som ni båda gillar? För om du inte har några visioner för kvällen så kommer den inbjudne oroa sig för att den egentliga planen inte kan sägas, och att den involverar bögeri. I värsta fall kommer han utklädd till kvinna eller liknande och det blir ju pinsamt.
Killhäng gör man ju oftast med folk man känt hela eller halva livet. Gjort liknande med en arbetskompis när vi båda just blivit nysinglar och inte var inbjudna någonstans ett nyår. Inget bögande där heller. Blev en kalasfylla som sedermera mynnade ut i en vänskap som fortfarande varar. Numera har vi var sina respektive men vi umgås både alla fyra och även utan respektive ibland. Kan annars vara svårt att skapa band när man är 40+ som vi båda var vid det nyåret. Tror tjejer har lättare för det där.

Hade inte en tanke på gayvarning det nyåret.
Citera
2026-08-08, 21:59
Medlem
fjollciggs avatar
Med ett användarnamn som solstrålar skulle jag säga att risken för att ni börjar böga är 50/50.
Citera
2026-08-08, 22:02
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Med ett användarnamn som solstrålar skulle jag säga att risken för att ni börjar böga är 50/50.

Tänk dessutom om den inbjudna killkompisen heter _=R3gnb0gsb@rN=_.
Citera
2026-08-08, 22:05
Medlem
TheJesuits avatar
Ja, det är en homosexuell handling. Inte normalt, men i just detta fallet. Varför? För att du ens ställer frågan. Du har baktankar i dubbel bemärkelse.
Citera
2026-08-08, 22:15
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Killhäng gör man ju oftast med folk man känt hela eller halva livet. Gjort liknande med en arbetskompis när vi båda just blivit nysinglar och inte var inbjudna någonstans ett nyår. Inget bögande där heller. Blev en kalasfylla som sedermera mynnade ut i en vänskap som fortfarande varar. Numera har vi var sina respektive men vi umgås både alla fyra och även utan respektive ibland. Kan annars vara svårt att skapa band när man är 40+ som vi båda var vid det nyåret. Tror tjejer har lättare för det där.

Hade inte en tanke på gayvarning det nyåret.

Just det fanns inga tankar på bögar överhuvudtaget, vänskap är något som man ska vara rädd om.
Citera
2026-08-08, 22:15
Medlem
Kryckmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Hänga med en kompis kan aldrig bli bögigt!

Idkar man böglyft skulle jag nog säga att det åtminstone gränsar till homoerotiskt, men enligt Wikipedia så kan det också vara kamratligt så vad vet jag.
Citera
2026-08-08, 22:16
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kryckmannen
Idkar man böglyft skulle jag nog säga att det åtminstone gränsar till homoerotiskt, men enligt Wikipedia så kan det också vara kamratligt så vad vet jag.

Vad är böglyft för något?
Citera
2026-08-08, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Det tycker jag inte. Händer väl då och då man har vanligt killhäng med mat, öl och fotboll (fast jag är rätt ointresserad av fotboll) Sedan löser man världsproblem till 03 på natten och kompisen sover i gästrummet, då jag bor så till att en taxi kostar 7-800 enkel väg.

Rätt trevligt.
Mannen! Buss billigare.
Citera
2026-08-08, 22:22
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spikerman
Mannen! Buss billigare.
Japp, går två gånger om dagen. 07.00 och 18.00 ca. Skall man festa loss så är det antingen skjuts eller taxi som gäller här. Eller så sover man över och kör hem när drägern visar 0.0
Citera
2026-08-08, 22:22
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spikerman
Mannen! Buss billigare.

Nu bor ju inte alla där det rullar bussar 24/7!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in