Ja och de facken tar inte strid mot Tesla för en person med ngt fungerande IQ visste redan hur detta skulle sluta.
IF metall är politiska och de ska förintas
De är större hot än Musk.
Jag fick min utb och det är inte pga facket😅
Alla bolag har inte kollektivavtal och det går jättebra
Oljebolagen har betalat mig bra mkt mer utan tidsgräns när ngt skedde i min vardag som fick mig att ta en låång frånvaro
Så alla direktörer är inte blodtörstiga vampyrer som bara bryr om pengar
Däremot har många på offentliga sektorn fått sparken...ta Utöya terrordåd...jag antar du inte läser baksidan då för dig är det ju "längesen"
Kanske kommer nog som en chock för dig men de flesta har inte kunnat jobba bra sen deras barn vart ihjälskjutna. Var är facket då?? Många av de fick sparken...sosse Norge då...
Så sluta lovsjung facket...
Jag är en person som kommer upp i toppen för jag ger aldrig upp .. inte för ngn gammal bitter sosse hjälpte mig
Jag är uppfostrad att jobba hårt
Facket (IF metall, SEKO, LO) ska krossas
Nu kan vi iaf se att facket gjorde bort sig.
Samma sak när Transport hade valt en SDare ngnstans och T-port förlorat tvisten...så tänkte de överklaga till EU domstolen för deras "stolthet" var skadat. Är sånna ting verkligen för medlemmarnas intressen eller S??
Citat:
Ursprungligen postat av
KamratBlue
Nu är ju inte politiska parti inblandade i alla fack så där har du missförstått en hel del. Inte ens där de är det så är det så utan det var facket som i det fallet startade ett politiskt parti. Sen så fick väl även du kollektivavtalet om det nu fanns ett sådant på arbetsplatsen oavsett vad du själv tycker? Du fick alltså samma villkor och ev annat som alla kan få. Din utbildning fick du betald av skattebetalarna.