2026-08-08, 06:40
Medlem
OliverCromwells avatar
Polisen i Spanien bekräftar nu en bestialisk våldtäkt av en kvinna i Ceuta, strax efter att afrikaner stormat den spanska gränsen.

Citat:
R*PE IN CEUTA CONFIMED BY POLICE

The little area has seen much the last days …

Over 60,000 illegals vs 84,000 locals.

https://x.com/white_lenka/status/2085874063705096290

Kommer vi se mer av detta när Spanien väl släpper in dem i Schengen?
Citera
2026-08-08, 06:48
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Dessa ingenjörer klarar vi oss inte utan.. Top of the line!
Citera
2026-08-08, 08:01
Medlem
Din källa är då White_lenka, som i sin tur hänvisar till @MyLordBebo (som har en schnauzer i kostym som profilbild).. Hade jag varit tråkig hade jag kanske sagt att här vore det nog rimligt att släppa datorn, läsa bamse-tidningen om källkritik, och sen komma tillbaka efter det.
Citera
2026-08-08, 08:19
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeku
Din källa är då White_lenka, som i sin tur hänvisar till @MyLordBebo (som har en schnauzer i kostym som profilbild).. Hade jag varit tråkig hade jag kanske sagt att här vore det nog rimligt att släppa datorn, läsa bamse-tidningen om källkritik, och sen komma tillbaka efter det.

Förlåt jag gör en rättelse. Det var en våldtäkt på en minderårig marockanska.

De beskriver att de har "sprängt henne". Hennes egna landsmän begick alltså en brutal våldtäkt.

https://www.youtube.com/watch?v=6ABCSEM5Mp4
Citera
2026-08-08, 08:24
Medlem
Har du någon officiell källa till detta, överhuvudtaget? Att du skriver "konfirmerad" i titeln gör det inte till en sanning, hur gärna du än vill tro på det.
Citera
2026-08-08, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Förlåt jag gör en rättelse. Det var en våldtäkt på en minderårig marockanska.

De beskriver att de har "sprängt henne". Hennes egna landsmän begick alltså en brutal våldtäkt.

https://www.youtube.com/watch?v=6ABCSEM5Mp4

Bästa sättet att hantera brist på källor? Släng in en spansk YouTubevideo med väldigt få visningar! Det hade inte övertygat Bamse, och det övertygar inte mig. Sen kan ju händelsen ha ägt rum, tragiskt nog är det ju inte omöjligt, men det finns ju ingen grund i nåt du länkat till för att bekräfta det.
Citera
2026-08-08, 10:12
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meeku
Bästa sättet att hantera brist på källor? Släng in en spansk YouTubevideo med väldigt få visningar! Det hade inte övertygat Bamse, och det övertygar inte mig. Sen kan ju händelsen ha ägt rum, tragiskt nog är det ju inte omöjligt, men det finns ju ingen grund i nåt du länkat till för att bekräfta det.

Det är inte mitt problem att du inte vet hur YouTube fungerar, och att du faktiskt kan nyttja så väl dubbning som text för att kunna ta in information från andra språk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in