Citat:
Ursprungligen postat av
kansascityshuffle
Nej. Vi kommer aldrig acceptera att du är pedofil.
Barn vill INTE bli VÅLDTAGNA.
Det menar du inte? Bena ur om pedofili är heligt eller bara djupt äckligt. Är ditt svar en Absolut? Varför och varför inte?
Hitta ett svar. Kanske är svaret bottnat i frågan. Arbeta hårt i den riktningen i minst tjugo år. Tror du att präster blir präster av en slump, eller får de en högre kallelse av Gud? Men sen såklart märker präster att de inte kan vara präster utan hjälp. För om Gud är all verklighet, finns då ett efterliv?
"Bismillah, we will not let you go!". Undra vad som fick Freddie att sjunga så.
Vilken oerhörd slump många artisters låttexter är. Ironisk sanning. Obladi oblada life goes on, yeah!
Tror en närmast överdriven nyfikenhet
BARA kan födas i västerländska kulturer som hymlar och ljuger, istället för att acceptera sanningen som den är. Och vet man om den i västerländsk kultur börjar det bli farligt på riktigt på grund av detta eviga samhällsbygge genom ignorans och prestige.
Märk väl hur anonym jag är och masken jag drar på mig när eller om ni någonsin ser mig. Överlag testosteronstinta män med muskler framför intellekt. Nu är det nästan så att man fejkar dumhet för att få andra att känna sig bättre.
Suck. Men sure, istället för att lösa problem som överskrider förnuft, kan vi fortsätta låtsas så länge ni vill. Tills pittarna värker i relativ kärlek. Sånt som morfar inte orkar med.
Å andra sidan kanske alla krig förklarar varför människor blir alltmer sexuella och ibland oförklarligt "perversa"? Vissa vill heala, andra vill förstöra. Båda ser oförstånd i motpartens agerande.
Lek och njut, mina härliga lärjungar. Morfar också. Han är mitt barn. Oavsett om han vill kalla sig för Herr, Mister, Sir eller liknande, ska morfar alltid veta att han är mitt barn. Möjligt att det blir genant där. Särskilt med en slags ide om ett paradis i åtanke. Men frukta inte morfar, inte mer än jag själv gjort. Du är alltid och förevigt älskad av någonting, snarare än ingenting.