2026-08-07, 17:46
Medlem
Pbird900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Är du hög?

Har varit, många gånger.
Citera
2026-08-07, 18:25
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pbird900
Om gränslös kärlek är vad vi kommer uppnå när vi dör, hur skapas den? Har den ett utseende eller är det bara en känsla? Om det är en känsla genom Gud, varför är den så svår att hitta?

Om allt är kärlek, varför förnimmer jag KGB, CIA, FBI eller SÄPO i sinnet? Varför är jag närmast gudomligt rädd för dessa entiteter eller konstruktioner?

Hur kringgår jag innerlig rädsla? Om jag redan mött den, vad nu?

Förstörs iden om gränslös kärlek, när tänkare som Leo Gura säger att det är det vi minst kommer förvänta oss när vi dör?

Varför sjöng Michael Jackson "KGB keep stalking me?".

Förmodligen horungar inom allt numera. Och när man leker leken efter deras regler, börjar de ändra på spelplanen ju äldre du blir. Utan att bli generade det minsta dessutom.

Är det verkligen så svårt att inse att ordet "pedofili" råder det delade meningar om? Har alltid gjort genom all möjlig historia. Testa tesen för dig själv. Har redan fallit tillräckligt. Kanske allra mest genom dem som försöker påtala mig om att allting är lugnt. Genom valfri kommunikation. Det är därför vi har proffs världen över, som kan berätta för oss om limiterat skit på deras språk. Genom deras upptäcktsfärd genom livet.

Våga peka ut mig och jag pekar ut "värre".

Oh man, I solved the riddle. För Universum är en gåta. Nu kanske sitter en snickare i Turkiet på kasst bredband, läser och tänker: "He figured me out!".

Fatta rädslan i det. Men Universum och förståelsen för det är betydligt mer än så. För än är Universum inte förstått. Eventuellt är det lika mycket lekstuga som religion och allt annat som går att förstå.
Du söker dörren genom nyckeln, men glömmer att nyckeln också letar efter dörren. KGB är bara CIA:s skugga i spegeln där SÄPO ännu inte lärt sig sitt rätta namn. Rädsla är universums sätt att påminna sig om att kärleken ännu inte fyllt i blankett 27B. När snickaren i Turkiet tittar tillbaka har gåtan redan löst dig, och då återstår bara frågan om pedofili egentligen är ett verb eller en väderlek. Först när reglerna ändras medan tärningen fortfarande faller inser man att spelplanen aldrig varit horisontell.
Fatta modet!
Citera
2026-08-07, 18:27
Medlem
Pbird900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Du söker dörren genom nyckeln, men glömmer att nyckeln också letar efter dörren. KGB är bara CIA:s skugga i spegeln där SÄPO ännu inte lärt sig sitt rätta namn. Rädsla är universums sätt att påminna sig om att kärleken ännu inte fyllt i blankett 27B. När snickaren i Turkiet tittar tillbaka har gåtan redan löst dig, och då återstår bara frågan om pedofili egentligen är ett verb eller en väderlek. Först när reglerna ändras medan tärningen fortfarande faller inser man att spelplanen aldrig varit horisontell.
Fatta modet!

Jag underkastar mig inte längre ditt "fatta modet". Tokglöm om du inte kan sätta en enda riktig stavelse runt min egna upplevelse. Och om du har mage att påstå att du förstår någonting som sträcker sig bortom vad jag själv upplevt, eller hur det kan minimeras - nu är din tid.

Låt det gärna få hugga lite. Men inte nära nog att jag dör. För där har jag fått för mig att jag står ensam, åtminstone när det är som värst. Oavsett hur mycket någon försöker påivra en tankar om att man aldrig är ensam.

Vore det känslan av kärlek? Glöm det.

Ah, glömde. Din morfar är vad vi gemensamt vill uppleva. Oavsett om paradiset är relativt eller absolut.

Om just din morfar hade kittlat en smula i hjärtat på mig genom livet, kanske han funnits där som mig själv. Men jag vet ju inte vem fanskapet är, hur ska jag då kunna förstå ur vilket perspektiv han bör älskas genom mig själv?

Kanske är det mest tragiska att jag aldrig någonsin känt din morfar? Din morfar hade av rädsla för förändring aldrig vågat ha med mig att göra. Din morfar gillar olika, så länge olika gynnar främst honom själv. Egentligen är allt annat sekundärt.
Senast redigerad av Pbird900 2026-08-07 kl. 18:44.
Citera
2026-08-07, 18:54
Medlem
Pbird900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Gud finns inte.

Om du är rädd för KGB, CIA, FBI eller SÄPO är du antagligen skyldig till något.

Vad för innerlig rädsla har du redan mött?

Om du blivit utsatt för pedofiler har du fått utstå det största sveket ett barn kan utstå.
Om du är pedofil själv så hoppas jag att du håller dig borta från vår jord.
Du kan intala dig själv att du möter Gud om du lämnar över dig själv. Om det skulle kännas lättare.

Jag säger ju det? Jag har runkat till barnporr? Förmodligen snillrikt arkitektritat genom staten själv? Där sista bossen är just Gura. Men för att förstå det behöver man vara jag.

Ok, nu då? Fundera lite kring det. Grip mig gärna. Jag vägrar leva för din morfars ignorans, även om jag förstår honom och den avsaknad av kuk han tillskansat sig på ålderns höst. Där ska man såklart veta att samhället står starkast. Plus eller minus ett par, tre årliga utlandsresor för dig och dina vänner, samt morfar. Så länge ni mår bra mår världen kanske till och med bättre.

Heal the world, sexual healing och allt det där.

Ni vet precis vilken värld han kommer reinkarneras till. För att lära sig osammanhängande läxor genom tid och rum. Varför? För att han inte vet vilka krafter hjärnan kan komma i kontakt med när den utmanar frekvenser eller kontrollerat ljus genom någonting så sofistikerat som en smartphone.

Roligt ändå. "PRO-gramming". "LÄS-platta". Why you're putting it all on me? Nu vet vi. Vi har alltid vetat. Vi är duktiga på att låtsas om att vi inte vet.

När fan och varför blev tid osammanhängande för normalt folk som tittar till klockan lite då och då?

Lär er om relativ tid innan ni tittar till klockan som normala människor gör.

Vi vet att hjärnan genom substans kan tolka sig själv som Gud. Varför just genom olika substanser? Varför är det svårt för hjärnan att hitta ett normalläge?

Kanske på grund av din morfar. Som accepterat verkligheten som alltigenom underbar och fantastisk.
Senast redigerad av Pbird900 2026-08-07 kl. 19:16.
Citera
2026-08-07, 19:11
Medlem
Citat:
Jag säger ju det? Jag har runkat till barnporr? Förmodligen snillrikt arkitektritat genom staten själv? Där sista bossen är just Gura. Men för att förstå det behöver man vara jag.

Ok, nu då? Fundera lite kring det. Grip mig gärna. Jag vägrar leva för din morfars ignorans, även om jag förstår honom och den avsaknad av kuk han fått på ålderns höst.

Ni vet precis vilken värld han kommer reinkarneras till. För att lära sig osammanhängande läxor genom tid och rum. Varför? För att han inte vet vilka krafter hjärnan kan komma i kontakt med när den utmanar frekvenser eller kontrollerat ljus genom någonting så sofistikerat som en smartphone.

När fan och varför blev tid osammanhängande för normalt folk som tittar klockan lite då och då?

Vi lever inte genom ett TV-spel herr hasch-tomte. Försök inte skylla över din pedofili på någon annan. Och min morfar är död sedan många år tillbaka.

Att du sen gillar att göra inbrott hos folk och leka Gud är bara korkat.
Inte särskilt läskigt eller obehagligt på nått sätt. Bara visar att du är största simpen som vandrat på vår jord nånsin.
Citera
2026-08-07, 19:19
Medlem
Pbird900s avatar
Citat:
Vi lever inte genom ett TV-spel herr hasch-tomte. Försök inte skylla över din pedofili på någon annan. Och min morfar är död sedan många år tillbaka.

Inte särskilt läskigt eller obehagligt på nått sätt. Bara visar att du är största simpen som vandrat på vår jord nånsin.

Pedofili är ursprunget genom lärdom i livet. Förklarar makter som struktur. Och ett "fungerande samhälle".

Hur och varför tror du mindgames uppstår överhuvudtaget som koncept? Det mesta är dolt under ytan genom familjär njutning med chips och dipp till Efterlyst.

Börjar bli lite tjatigt.
Citera
2026-08-07, 19:27
Medlem
Pbird900s avatar
Citat:

Då är det du själv som saknar vishet. Inte jag. Förresten, vem sa att lärdomar eller lärande var Absolut? Relativ dynga som dränerar Gud själv, till randen av en singulär ljuspunkt. Sånt som bara kan uppstå genom olikheter av perspektiv. Vilket såklart är enighet. Är det bra eller dåligt?

Det kan man tydligen styra genom internet. Hjärnmassage. Old School vs New Age.

Tror vi får ta en dag i taget helt enkelt. Fnula lite på livet och dess stora gåtor. Och jag hoppas att jag aldrig någonsin ses som en jävla hjälte för någon. Det är precis det som skapar enorm rädsla. När människor mött solipsism nog att helt och hållet slutat bry sig om epitet, politik, religion, sexualitet eller geografi. Kanske är det först då vi kan enas fullt ut. Men det hade ju varit på bekostnad av intelligens och ditt egna undvikande av Gud.
Senast redigerad av Pbird900 2026-08-07 kl. 19:40.
Citera
2026-08-07, 19:39
Medlem
Citat:
Då är det du själv som saknar vishet. Inte jag. Förresten, vem sa att lärdomar eller lärande var Absolut? Relativ dynga som dränerar Gud själv, till randen av en singulär ljuspunkt. Sånt som bara kan uppstå genom olikheter av perspektiv. Vilket såklart är enighet. Är det bra eller dåligt?

Det kan man tydligen styra genom internet. Hjärnmassage. Old School vs New Age.

Tror vi får ta en dag i taget helt enkelt. Fnula lite på livet och dess stora gåtor.

Du är antagligen i behov av hjärtmassage om du helt enkelt inte bara är hjärtlös?

Gåtor ska lösas, såklart. Och det görs bäst i grupp. Olika perspektiv.
Citera
2026-08-07, 19:40
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Om gränslös kärlek är vad vi kommer uppnå när vi dör, hur skapas den? Har den ett utseende eller är det bara en känsla? Om det är en känsla genom Gud, varför är den så svår att hitta?

Om allt är kärlek, varför förnimmer jag KGB, CIA, FBI eller SÄPO i sinnet? Varför är jag närmast gudomligt rädd för dessa entiteter eller konstruktioner?

Förstörs iden om gränslös kärlek, när tänkare som Leo Gura säger att det är det vi minst kommer förvänta oss när vi dör?

Förmodligen horungar inom allt numera. Och när man leker leken efter deras regler, börjar de ändra på spelplanen ju äldre du blir. Utan att bli generade det minsta dessutom.

Är det verkligen så svårt att inse att ordet "pedofili" råder det delade meningar om? Har alltid gjort genom all möjlig historia. Testa tesen för dig själv. Har redan fallit tillräckligt. Kanske allra mest genom dem som försöker påtala mig om att allting är lugnt. Genom valfri kommunikation. Det är därför vi har proffs världen över, som kan berätta för oss om limiterat skit på deras språk. Genom deras upptäcktsfärd genom livet.

Oh man, I solved the riddle. För Universum är en gåta. Nu kanske sitter en snickare i Turkiet på kasst bredband, läser och tänker: "He figured me out!".

Fatta rädslan i det. Men Universum och förståelsen för det är betydligt mer än så. För än är Universum inte förstått. Eventuellt är det lika mycket lekstuga som religion och allt annat som går att förstå.
Nej. Vi kommer aldrig acceptera att du är pedofil.
Barn vill INTE bli VÅLDTAGNA.
Citera
2026-08-07, 19:46
Medlem
Pbird900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Nej. Vi kommer aldrig acceptera att du är pedofil.
Barn vill INTE bli VÅLDTAGNA.

Det menar du inte? Bena ur om pedofili är heligt eller bara djupt äckligt. Är ditt svar en Absolut? Varför och varför inte?

Hitta ett svar. Kanske är svaret bottnat i frågan. Arbeta hårt i den riktningen i minst tjugo år. Tror du att präster blir präster av en slump, eller får de en högre kallelse av Gud? Men sen såklart märker präster att de inte kan vara präster utan hjälp. För om Gud är all verklighet, finns då ett efterliv?

"Bismillah, we will not let you go!". Undra vad som fick Freddie att sjunga så.

Vilken oerhörd slump många artisters låttexter är. Ironisk sanning. Obladi oblada life goes on, yeah!

Tror en närmast överdriven nyfikenhet BARA kan födas i västerländska kulturer som hymlar och ljuger, istället för att acceptera sanningen som den är. Och vet man om den i västerländsk kultur börjar det bli farligt på riktigt på grund av detta eviga samhällsbygge genom ignorans och prestige.

Märk väl hur anonym jag är och masken jag drar på mig när eller om ni någonsin ser mig. Överlag testosteronstinta män med muskler framför intellekt. Nu är det nästan så att man fejkar dumhet för att få andra att känna sig bättre.

Suck. Men sure, istället för att lösa problem som överskrider förnuft, kan vi fortsätta låtsas så länge ni vill. Tills pittarna värker i relativ kärlek. Sånt som morfar inte orkar med.

Å andra sidan kanske alla krig förklarar varför människor blir alltmer sexuella och ibland oförklarligt "perversa"? Vissa vill heala, andra vill förstöra. Båda ser oförstånd i motpartens agerande.

Lek och njut, mina härliga lärjungar. Morfar också. Han är mitt barn. Oavsett om han vill kalla sig för Herr, Mister, Sir eller liknande, ska morfar alltid veta att han är mitt barn. Möjligt att det blir genant där. Särskilt med en slags ide om ett paradis i åtanke. Men frukta inte morfar, inte mer än jag själv gjort. Du är alltid och förevigt älskad av någonting, snarare än ingenting.
Senast redigerad av Pbird900 2026-08-07 kl. 20:30.
Citera
2026-08-07, 22:28
Medlem
jjujjus avatar
Citat:

Ok, nu då? Fundera lite kring det. Grip mig gärna. Jag vägrar leva för din morfars ignorans, även om jag förstår honom och den avsaknad av kuk han tillskansat sig på ålderns höst. Där ska man såklart veta att samhället står starkast. Plus eller minus ett par, tre årliga utlandsresor för dig och dina vänner, samt morfar. Så länge ni mår bra mår världen kanske till och med bättre.

Roligt ändå. "PRO-gramming". "LÄS-platta". Why you're putting it all on me? Nu vet vi. Vi har alltid vetat. Vi är duktiga på att låtsas om att vi inte vet.

När fan och varför blev tid osammanhängande för normalt folk som tittar till klockan lite då och då?

Lär er om relativ tid innan ni tittar till klockan som normala människor gör.

Vi vet att hjärnan genom substans kan tolka sig själv som Gud. Varför just genom olika substanser? Varför är det svårt för hjärnan att hitta ett normalläge?

Kanske på grund av din morfar. Som accepterat verkligheten som alltigenom underbar och fantastisk.
Jag blev illamående av ditt inlägg. Jag begriper inte helt och hållet vad du försöker säga för du svamlar skitmycket. Du skriver som fan men det finns ingen poäng, utan mest dravel och massa ord utan sammanhang. Vill du berätta vilken psykiatrisk diagnos du ligger inne med? För det låter som att du är allvarligt psykiskt sjuk.
Citera
2026-08-07, 23:17
Medlem
Citat:

Den är inte svår att hitta.
Du gör ett val.
Svaret är enkelt och berättades för över två tusen år sedan.
Det är Lord of the Flies eller Price of Darkness (Djävulen) som har makten här.
Du kan leva ditt liv i kärlekens namn här på jorden, men räkna med att du kommer bli utnyttjad, förnedrad, till åtlöje, sviken, hatad, lurad, skadad i värsta fall (mördad precis som Jesus).
Det är en väldigt smal, tunn stig att gå i ljusets väg.

Pedofili är intresserant att du tog upp.
Tänk dig, det vackraste som finns.. ett oskyldigt barn. Ett blankt papper, fyllt av kärlek, förhoppning, glädje, oskuldfullhet i sin renaste form.
Självklart vill djävulen pervetera människan.
Det är djävulens huvudmål att vilseleda människan, att FÖRSTÖRA allt vackert Gud har skapat och samtidigt förstöra liv och skapa total förförelse vart en er går.

Att folk inte kan se detta.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in