2026-08-07, 17:59
Medlem
Duvlorts avatar
Handlar det verkligen om sexleksaker? Låter mer som en valaffisch från Socialdemokraternas tänkta framtid för svensken, när vi blir förnedringsrånade av Abdi och gänget?
Citera
2026-08-07, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Jag köpte en brun, 25 cm lång och tjock som en falukorv, knölig med en påse undertill, massagestav nyligen, funkar utmärkt att massera mina axlar med....

Visst är det skönt? Jag beställde en i guld från Ellos för länge, länge sen så den är slutkörd sen länge men det är en investering jag aldrig kommer ångra. Minns att annonsen bestod i en ung dam som masserade just nacken.

Nu har jag aldrig sett sådan reklam som ts beskriver och det är jag glad för. Undrar om det är ett tecken på västvärldens förfall och dekadens?

Folk tycks ju inte klara av att tänka på annat än sex, våld och droger nu för tiden.
Citera
2026-08-07, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tertes
Nån reklam för sexleksaker - stor bild med nåt manligt ansikte som ser ut att han just fått orgasm.

Texten säger att det egentligen är honung och att 70% landets befolkning är inne på det (nåt sånt iaf)

Att de går igång på honung i ansiktet? Det betvivlar jag.
Citera
2026-08-07, 20:49
Medlem
santos_devilles avatar
Fy fan, Allah blir ledsen. Du måste anmäla direkt! Vart är Sverige på väg?
Citera
2026-08-08, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Fixa en bild så vi vet vad du pratar om.
Exakt denna bild.
länk

Länken går till sidan som reklamen hänvisar till, men bilden är den på busshållplatser överallt.
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Handlar det verkligen om sexleksaker?
Ja det gör det (länk) jag hade aningar givet adressens namn , kollade med tor browser - som jag trodde. Den finns alltså på allmän yta och syns regelbundet på hållplatser om man åker buss/spårvagn Västtrafik.
Citera
2026-08-08, 17:43
Medlem
Jag-Blonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Att de går igång på honung i ansiktet? Det betvivlar jag.

Då vet du inte mycket.

Är en fetish under WAM (Wet And Messy) där man badar och häller olika substanser över sig bla matvaror.
Ofta nakna men även fullt påklädda oftast då i "kontorskläder".
Citera
2026-08-09, 05:51
Medlem
Pungsvings avatar
Låter trevligt.
Citera
2026-08-09, 06:25
Medlem
anothes avatar
Ja nu efter detaljtillägget verkar tråden svalnat, ingen av löspenisarna säger nåt som annars tyckte dildon i kollektivtrafiken var nåt heligt.

Men vadå ? folklig öppenhet är parollen som dagens porrindustri tar skydd under - så fram med vibratorerna. En löspenis i varje familj, Västtrafik har en fejk-penis för din mammas / dotters vagina och 70% rabatt med sperma i ansiktena. Familjeutflykt på spårvagn med en stor dildo monterad på framsidan, alla titta på varandra.
Senast redigerad av anothe 2026-08-09 kl. 06:31.
Citera
2026-08-10, 19:25
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Jag blir så jävla förbannad, och vad gör Jimmie Åkesson åt saken? Ingenting!

Varför ska Åkesson göra något åt det? Tror du han är statsminister? Har du brunnit?
Citera
2026-08-11, 00:30
Medlem
andan0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Är du muslim eller?
känns väl rätt så otrevligt att se på allmänna platser.
Citera
2026-08-11, 00:31
Medlem
andan0s avatar
Citat:
Exakt denna bild.
länk

Länken går till sidan som reklamen hänvisar till, men bilden är den på busshållplatser överallt.Ja det gör det (länk) jag hade aningar givet adressens namn , kollade med tor browser - som jag trodde. Den finns alltså på allmän yta och syns regelbundet på hållplatser om man åker buss/spårvagn Västtrafik.
man får ju mardrömmar bara av blicken..!
Citera
2026-08-11, 20:15
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Vad jag vill minnas är att reklam tidigare fällts med en tjejs ansikte som har rinnande vatten nerför hakan.
Vad har det med ämnet att göra? Är det en tjej med rinnande ansiktsvatten i Sinfuls reklam?
Såg nu att det var honungsrinn. Du överlever nog detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in