2026-08-07, 15:49
Medlem
Nån reklam för sexleksaker - stor bild med nåt manligt ansikte som ser ut att han just fått orgasm.

Texten säger att det egentligen är honung och att 70% landets befolkning är inne på det (nåt sånt iaf), det är allt,, sen webadressen s_nfull (i). På sajten bilder på massa vibrerar-dildos osv

Nån annan som sett detta ? Jag märker det regelbundet på Västtrafiks hållplatser, finns detta i andra städer ? Skall tydligen vara nån jättefirma i Danmark som har sajten (vibrerande löspenisar låtsasvaginor osv) finns mitt bland folk.

Vad jag vill minnas är att reklam tidigare fällts med en tjejs ansikte som har rinnande vatten nerför hakan. Texten påstod att det ju är bara vatten men ansågs insinuera sperma. Rinnande kroppsvätskor är exempel på Reklamombudsmannen hemsida att reklam har fällts för.

Nån som vet ifall detta är anmält ?

Är någons orgasm nåt man skall räkna med att se när man är på stan ? Alltså inte ifall sexleksaker är OK utan ifall reklam för vibratorer som skall upp i vaginan är nåt man skall tycka är normalt se - är den avsedda diskussionen.
Citera
2026-08-07, 15:50
Medlem
HBTKuks avatar
Fixa en bild så vi vet vad du pratar om.
Citera
2026-08-07, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tertes
Alltså inte ifall sexleksaker är OK utan ifall reklam för vibratorer som skall upp i vaginan är nåt man skall tycka är normalt se - är den avsedda diskussionen.

Vibratorstavar eller massagestavar som de också kallas har man väl till att massera stela axlar och nackar med?
Citera
2026-08-07, 16:06
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tertes
Nån reklam för sexleksaker - stor bild med nåt manligt ansikte som ser ut att han just fått orgasm.

Texten säger att det egentligen är honung och att 70% landets befolkning är inne på det (nåt sånt iaf), det är allt,, sen webadressen s_nfull (i). På sajten bilder på massa vibrerar-dildos osv

Nån annan som sett detta ? Jag märker det regelbundet på Västtrafiks hållplatser, finns detta i andra städer ? Skall tydligen vara nån jättefirma i Danmark som har sajten (vibrerande löspenisar låtsasvaginor osv) finns mitt bland folk.

Vad jag vill minnas är att reklam tidigare fällts med en tjejs ansikte som har rinnande vatten nerför hakan. Texten påstod att det ju är bara vatten men ansågs insinuera sperma. Rinnande kroppsvätskor är exempel på Reklamombudsmannen hemsida att reklam har fällts för.

Nån som vet ifall detta är anmält ?

Är någons orgasm nåt man skall räkna med att se när man är på stan ? Alltså inte ifall sexleksaker är OK utan ifall reklam för vibratorer som skall upp i vaginan är nåt man skall tycka är normalt se - är den avsedda diskussionen.

Är du muslim eller?
Citera
2026-08-07, 16:08
Avstängd
Anmäl reklamen som stötande
Citera
2026-08-07, 16:14
Medlem
Tills dess det finns en bild i tråden tänker jag utgå från att tråden säger mer om TS och hens projicerande fantasier än vad den säger om Västtrafik.
Citera
2026-08-07, 16:56
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Visa en bild annars är det bara dina snuskiga fantasier!
Citera
2026-08-07, 17:03
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Ring lokaltidningen och säg att du är jättekränkt, ledsen, upprörd och besviken.
Citera
2026-08-07, 17:22
Medlem
Stark-Senaps avatar
Finns denna reklamen på riktigt eller är det din runkfantasi?
Citera
2026-08-07, 17:28
Medlem
Är det du, Ted Borg?

https://www.youtube.com/watch?v=87d2Ah_o0YM
Citera
2026-08-07, 17:28
Medlem
gregersnegrers avatar
Jag blir så jävla förbannad, och vad gör Jimmie Åkesson åt saken? Ingenting!
Citera
2026-08-07, 17:51
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Vibratorstavar eller massagestavar som de också kallas har man väl till att massera stela axlar och nackar med?

Jag köpte en brun, 25 cm lång och tjock som en falukorv, knölig med en påse undertill, massagestav nyligen, funkar utmärkt att massera mina axlar med....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in