Det spelar ingen roll vilket ämne som diskuteras. Allting glider liksom över till om det är rätt eller fel att rösta på Alternativ för Sverige. Hur är det möjligt att ett parti som i det senaste riksdagsvalet bara fick 0,26 procent kan vara så intressanta? Det är som att hela Sverige har någon sorts AFS-feber. Gustav Kasselstrand känns het som typ världens starkaste chili. Vad är det som håller på att hända?
Jag har skrivit att Alternativ för Sverige kommer att göra ett succéval och få 1,37 procent, men kan det kanske gå ännu bättre för dem?
Du är precis lika förvirrad och pantad som vanligt.
Utanför din lilla bubbla så är det ingen som talar om eller bryr sig om det obetydliga lilla skitpartiet AfS.
Det är DU som inte kan prata om något annat än AfS och Kasslerstrand, det är DU som skapar tråd efter tråd om AfS, det är DU som alltid drar upp AfS i tid och otid, och sen undrar du varför alla dina konversationer handlar om AfS.
Dunning-Kruger var det ja.
Ett skitparti ingen bryr sig om som kommer få 0,1-0,2% av rösterna.
Det spelar ingen roll vilket ämne som diskuteras. Allting glider liksom över till om det är rätt eller fel att rösta på Alternativ för Sverige. Hur är det möjligt att ett parti som i det senaste riksdagsvalet bara fick 0,26 procent kan vara så intressanta? Det är som att hela Sverige har någon sorts AFS-feber. Gustav Kasselstrand känns het som typ världens starkaste chili. Vad är det som håller på att hända?
Jag har skrivit att Alternativ för Sverige kommer att göra ett succéval och få 1,37 procent, men kan det kanske gå ännu bättre för dem?
Jag har inte sett någon media alls diskutera afs. Jag skulle tro att de flesta inte ens vet att de finns.
AfS är det nya SD nu när Judas Israelson, sorry, menar Jimmy Åkesson svikit.
På valnatten efter AfS stora framgångar i valet kommer sången eka på Sveriges gator:
"Kesselstrand! sha-la-lala-la, Kesselstraaaaand sha-la-lala-lalaa!"
Är väl som med SD för länge sen. Vissa som segt har vaknat och tror att de kan göra nån ändring.
Den nya motpolen liksom.
Varför kallar du alternativ för Sverige för "nazister"? Det är ju helt befängt.
skrev just det här förresten i annan tråd där någon annan kallade folk som kritisrade invandring på invasionsnivå som skett och fortsätter ske, emot allt vett & logik för "brunhöger". :Whoco5:
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
"Brunhögern" försöker du påstå att vilja ha säkra gränser, stänga gränser från inkompatibla kulturer/regioner, länder med överrepresentation i brottslighet, ordentliga regelverk på plats FÖRE man ens talar om att ha en massa invandring (borde varit på plats för 50+år sedan men finns fortfarande inte!!), och deportering av de som kommit för att syssla med brott, bidragsplundrande, "religiös" extremism är "nazism"?
Det är det inte, det är ju bara sunt förnuft.
Islam däremot, den öppet fientliga ideologin, maffiakulten som jag antar du inte har lika mycket emot att ha tillåtits in i extrema antal på bara en generation in i ett litet land som Sverige, och med det satt landet (och många delar av Europas säkerhet på spel) om vi inte vänder det snarast. Du vet, kulten som fördriver (snällt sagt, "fördriver" ) judar och andra de anser som "otrogna" till islääm från länder där de tar över??