2026-08-07, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Finns mängder av artister jag älskat och lyssnat sönder men så fort artisten blir politisk så ruttnar jag på artisten och det spelar inte så stor roll om det är vänster eller höger nu veekar ju de flesta lägga sig till vänster vilket är otroligt sorgligt...men där och då slutar jag lyssna på dom och stänger av!
Verkar som att du lever ett tråkigt liv där politiska åsikter styr ditt liv, som en äkta PK-människa fast som höger-tomte.
Du verkar vara en urtråkig människa utan kompisar. Ha ett fortsatt uruselt liv! Fy fan.
Senast redigerad av MoveOnUp 2026-08-07 kl. 21:22.
Citera
2026-08-07, 21:43
Medlem
Blaskas avatar
Det skitnödiga falska snacket är värre än någon låt dom kan spela.
Citera
2026-08-07, 21:52
Medlem
Gontars avatar
I stort sätt all musik på radion går bort. Lyssnar därför bara på P1. Vill jag ha musik så streamar jag tysk punk.
Citera
2026-08-07, 22:14
Medlem
Svantevits avatar
Får starka obehagskänslor när någon låt av Savage Garden börjar spelas.
Citera
2026-08-07, 22:18
Medlem
Nästan alla låtar. Mainstream-musik är nästan alltid generisk skit och rena kopior av tidigare låtar, eftersom subhuman brainlets inte klarar av att lyssna på annat än poppig 4/4-skit.
Citera
2026-08-07, 22:21
Medlem
Comitiums avatar
Lasse Stefanz. Hemskt.
Citera
2026-08-07, 22:37
Medlem
Allt på p3, p4, rixfm, osv osv.. Går inte lyssna på radio längre
Citera
2026-08-07, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Det absolut värsta jag kan höra är Tomas Ledins gamla dänga ”Hollywood”.

Hans uttal av ”Hollywood” och hans nasala ”na na na” gör mig fysiskt sjuk. Så när jag sitter där i bilen är det bara att dra ned volymen till noll. Och vänta tilsl förhoppningsvis nästa låt är igång

Vilka låtar triggar detta hos er?

Jag förstår dig efter att ha lyssnat, det måste vara en av de sämsta låtarna jag hört. Nu lyssnar jag sällan på radio, förutom Star FM, men jag har aldrig hört den innan som tur är så du kan väl knappast behöva byta så ofta?
Citera
2026-08-08, 03:38
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Allt med Håkan Hellström. Sveriges sämsta ”artist” (tjuv av låtar) genom tiderna. Blir direkt på dåligt humör.

Håller med fanskapet kan ju inte sjunga har aldrig förstått hur någon vill lyssna på honom frivilligt!
Citera
2026-08-08, 04:00
Medlem
Born i USA ligger nog på top10.
Citera
2026-08-08, 07:42
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Allt med Benjamin Ingrosso.
Helvete vilken vidrig röst karlen har.
Citera
2026-08-08, 09:08
Medlem
DrSpankels avatar
Jag lyssnar ganska sällan på radio, men det som får mig att stänga av direkt när jag väl gör det är:

1: Reklam
2: Rap
3: Hiphop

Reklam är bara irriterande. Speciellt radioreklam som för det mesta är direkt cringe.

Rap och hiphop är inte musik.
Det är något sorts degraderat oljud för idioter som inte har ordentligt hörsel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in