Igår, 18:55
Medlem
Obolenskys avatar
Vilken webb-leverantör är snabbast på reservdelar till franska bilar hem till brevlådan/hämtställen?
Citera
Igår, 19:14
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obolensky
Vilken webb-leverantör är snabbast på reservdelar till franska bilar hem till brevlådan/hämtställen?

Jag tror du kan nämna bilmärket utan att riskera att outa dig själv.
Citera
Igår, 21:31
Medlem
bo-jerrys avatar
Sluta köpa skit. Åk till din märkesverkstad och handla. Nu för tiden är det knappt dyrare.
Citera
Idag, 06:09
Medlem
Obolenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry
Sluta köpa skit. Åk till din märkesverkstad och handla. Nu för tiden är det knappt dyrare.

Vilken skit-reservdelsfirma gör mest skäl för ditt omdöme: autodoc.se, skruvat.se eller reservdelar24.se?
Citera
Idag, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bo-jerry

Räkna med 2-4 veckor bort om det är Stellantis . Kan ta längre än så och att få ett leveransbesked tydligare än så är omöjligt .
Citera
Idag, 11:02
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obolensky
Vilken skit-reservdelsfirma gör mest skäl för ditt omdöme: autodoc.se, skruvat.se eller reservdelar24.se?

Dom är ganska likvärdiga enligt min erfarenhet. Var dock noga med att kolla mått osv. Har från alla dessa fått fel grejer mer än en gång
Citera
Idag, 11:03
Medlem
bo-jerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbroe5
Räkna med 2-4 veckor bort om det är Stellantis . Kan ta längre än så och att få ett leveransbesked tydligare än så är omöjligt .

Hos min originalverkstad går det oftast till dagen därpå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in