2026-08-05, 07:53
Medlem
Hur mycket makt och inflytande har islam idag?
Kontorlerar dom myndigheter som Bostadsverket, migrationsverket, Hälsa och anvarsnämden, Skatteverket ,försäkringskassan medmera
Muslimska patienter går före andra,sitter ledningen och välja ut patienterna?
Hur mycket makt har islamister samt muslimer egentligen?
Citera
2026-08-05, 08:16
Medlem
FNLSs avatar
Bostadsverket?
Citera
2026-08-05, 08:21
Medlem
De är på god (fel!) väg i alla fall.
Citera
2026-08-05, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Bostadsverket?

https://bostad.stockholm.se/
Citera
2026-08-05, 09:12
Medlem
FNLSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
https://bostad.stockholm.se/
Så heter dom inte
Citera
2026-08-05, 10:06
Medlem
Room531s avatar
Alldeles för mycket & det måste granskas och vändas, då de är en kult som så småningom kommer begå folkmord, & massa hemskt mot alla som vägrar islam inom våra gränser, i Sverige och runt om i Europa och andra länder. Kanske på ungefär samma gång. Ja starta inbördeskrig helt enkelt som väl alltid med islam - om vi inte vänder det och repatrierar anhängare av denna maffia/massmords-kult.

För islamister är det redan en fråga om krig. De kan ljuga hur mycket som helst om vad islam är men ingen borde köpa vad de säger om det, låt istället historien och hur islam behandlar "otrogna" i länder där islam redan tagits över visa sanningen istället.

Låt debatter mellan kristna och muslimer lyfta upp skrifterna, vad som står i Koranen, haditerna, om Mohammeds liv, sakerna han gjorde, som muslimer ju tycker är den perfekta förebilden att ta efter. Bränna folk levande, plundra, mörda, osv.

https://youtu.be/ZoqyEYUSHvg
Har bara sett en enda video av personen ovan t.ex men som visar från texterna hur Mohammed mördade folk genom att bränna dem inne som inte var med på bönen.

Bob på speakers corner är bra med och för mig som inte är utbildad i religion osv har det varit lärorikt.
https://www.youtube.com/watch?v=P58GBlK8dHU
tar mig inte tid nu att lyssna igenom för att hitta någon av de diskussioner jag tyckte var extra bra, så länkar en slumpmässig som jag själv inte har hört ännu med "Bob" från Speakers corner. (han heter inte bok egentligen, men ja)

För många av de som kommit, infiltrerat, orsakar djäbelskap är det en fråga om hämnd pga de sinnesrubbade krigen som förts i mellanöstern, där mängder oskyldiga mördats och för vissa beskylls vi alla västerlänningar för det. Många vill ge tillbaka, och är ett av skälen till varför vi ser attityden mot oskyldiga svenskar här, vilket givetvis är helt oacceptabelt med. Två fel gör inte ett rätt och Vi som folk och mestadels neutralt land har väl inte sysslat med det där...

Störda uttalanden av Anders Borg gör sig påmind där han skojar och säger "you drop the bombs and we get the refugees, i think that is good" - den störda jäveln. vilket helt förkastligt, lågt, ont, sinnesrubbat uttalande! Jag har inget över för islam men inte fan vill jag se oskyldiga dö i massa bombregn och så vidare för det... Inte heller kan någon med kunskap om islam som inte vill OSS rejält illa velat ha invasion av anhängare av denna kult här i vårat land!

Även utan krigen från usa och Israel, så är vi ju nordbor bara "kuffars", otrogna till deras kult. Värda mycket mindre enligt dem helt enkelt.

VI ska INTE ha sharialagar i Sverige! Vi ska ha tillbaka vårt land från det invaderade hotet! Vi behöver JOBBA för återvandring, för alternativet sätter oss alla, nära och kära, vänner, bekanta, får som folk i hela landet i reell fara!!!
Hjärntvättade idioter förtjänar inte heller det som väntar från islams försök till erövring av vårat(!) land. Fortsätt dela och informera.

Jag visste att islam var farligt och så länge men visste nog inte Hur pass, och eftersom jag alltid varit intresserad av religion tänkte jag naivt - att om visar man alternativet som vinner enkelt med all logik över idiotpolitiken med öppna gränser och absurda mängder människor som släpptes in och fortfarande gör. (istället; stäng gränsen och fokusera 'permaculture", skapa överflöd lokalt och ta bort skälen man ursäktar flyktingströmmar med, med hjälp på plats till självförsörjning osv) så borde det klicka direkt förmodade jag, att massmigration över hjälp på plats, i närmsta land/region i fred i Afrika, MÖ - är helt jävla ologiskt på alla sätt, hjälper färre till större kostnader och sätter ju våra länder på spel, och fokuset måste ju ställas om bara folk får reda på det där med att man kan odla till och med i öken och börja bygga jord och matproducerande system, symbios osv.. men icke.

korkat och naivt nog förstod jag inte hur pass illsinta, korrupta och förrädiska majoriteten topp-politiker och ägarna till mediamaskinen var och hur inställda de varit på att förstöra norr, Europa och land efter land - som mörkat antal som slussats in, motiv, skäl, metoder, kostnader, brottstatistik på olika sätt i årtionden, slussat in mängder av farliga individer, kriminella, medvetet har man tillåtet den ena med den andra in & utvisar inte ens vid brott som standard osv, i det omfattande förräderiet... inte brytt sig ett dugg om att ha vettiga regelverk på plats först eller rimliga mängder människor in, nej, när problemen blivit mer uppenbara så har man istället öst på ännu mer och än idag!!

Vi har ju bl.a. tack vare Tommy robinsons arbete med sina dokumentärer och så vidare fått bevisat hur långt(!) våra regimmedier och politiker är villiga att gå för att försöka sopa saker under mattan, ljuga om vad som sker, manipulera, mörka, censurera, fängsla, muta vittnen m.m och varit helt djävulskt inställda på att fortsätta tillåta invasionen
- till punkten av inbördeskrig bl.a. antagligen för att implementera sina sjuka kontrollspel/verktyg, digital valuta, och hela mass övervakningsapparaten m.m. .. eller i kombination med ett allmänt förakt och illvilja mot kristna länder & folken i norr. Inte bara från islam, utan antagligen från andra religioner och kulter med. Judendom vet jag mindre om, men ifrån vad man hört av andra har de också ett hat mot oss och därför pushar för konflikter i våra länder. Antagligen andra mindre kulter och olika intressegrupper i det hela med.

Är det någon som fick lära sig om Islams mörkare sidor, deras historia om hur de erövrar och hur brutala metoder de använder osv i religionskunskapen i skolan? Genom media? Inte jag iaf! Och har ju märkt att många "högt utbildade" inte heller har koll knappt alls.

Nej islam som ideologi måste ut. Hem helt enkelt, Sverige och norr, europa är inte denna ideologis hemvist, får inte bli.

Vi kan inte ha en enorm grupp människor som följer en ideologi där de ser sig som inte bara bäst, men resten som mindre värda, till gränsen att de mördar och våldtar de som vägrar vika sig för kultens regler. vägrar konvertera. vägrar betala.

Och även de som betalar, eller viker sig för islam, underkastar sig utan att konvertera.
Olika straff för samma brott beroende på om du är muslim eller inte.

Kvinnor värda mindre, som vittnen, som individer, ickemuslimer ses som slavar de kan ta "i krig" (vilket det ju nästan alltid är enligt islam, allt utanför islams kontroll är "house of war" ), tagna fruar, som de kan ha 4 av ses som objekt de äger, små barn som de gift sig med kan man se videor från muslimska länder hur de piskar typ 7åringar för att denne tydligen inte tillfredsställt sin vuxna skägghammedan. Wtf. Sett kvinnor misshandlade i olika tester om trogenhet, eller i utbildning(??), såg annat när de bränner tungan på några kvinnor i något test om det var för att se om de talar sanning eller inte, man kastar syra/kokande vätska i ansiktet på vissa som inte följt islam rätt eller något (jaja rätta mig gärna men vad än de får det kastat på sig är det ju sjukt) stenar till döds om någon varit otrogen mot sina män (har sett flera kvinnor stenas till döds på video), skall slås om det finns Misstanke om otrogenhet (som.tredje alternativ, men ändock), apostilagar mot de som anses illojala mot islam, inte lyder, försöker lämna, inte täcker sig, osv - ja sådant kan det vara dödstraff på, därav "balkongflygning" och våld, misshandel, skära av halsen osv dylikt hedersförtryck som vi fått lära oss om i Sverige, UK m.m. på senare år.. Kvinnor som lever på skyddat boende här för att de riskerar mördas om deras ex eller andra finner dem..

Nä vi kan inte ha islam etablerandes i Sverige, och till och med utan att ursprungsbefolkningen ens får ha vapen på sig i självförsvar mot jihad som sker men förr eller senare OM VI INTE VÄNDER DET kommer ske på större skala med mycket blodspill.

De måste UT.

Ut först med alla välfärdsplundrande invandrare, och varenda en som begått brott där det finns brottsoffer borde vara enkelt att övertyga massorna om att det är fullt nödvändigt - ÄR fullt nödvändigt och kommer också få iväg UT en väldigt stor andel av islamisterna, jihadisterna. De ska ut från vårat land.

Domare som den där jihadisten som inte ens dömde utvisning efter övergrepp på åldringar!! Han hette Mohammed någonting, har INGEN rätt att befinna sig i vårat land och ännu mindre i en sådan position
Överallt kan man höra samma historier från islams övertagande i andra länder i olika skeden. Det går alltid våldsamt till. Fördriving, massmord, massvåldtäkter, utpressning (jizyah) mot de som vägrar konvertera, krig mot de som vägrar båda. 😤

frågade Googles wokefilter-AI till och med den säger att islam är världens mest förtryckande religion.

Till och med AI säger att det inte finns exempel på när islam börjar ta över i antal mot majoritet, som resten av befolkningen inte börjar förtryckas, fördrivas, tvingas underkasta sig, våldtas, utpressas, eller mördas osv.

Hur fan kan det gå under "religionsfrihet" när de bokstavligen beskriver hur otrogna till kulten ska mördas.

Hur kunde de släppas in, av våra illsinta politiker!?

Vem satte personer som denna på migrationsverket, en jihadist som slussat in vem vet hur många jihadister och celler som väntar på order från in eller utlandet och tills dess plundra våra över generationer uppbyggda land och skyddsnät.

https://ibb.co/gbqVwCMM

Om denna jihadisten ovan är kvar i migrationsverket eller Sverige vet jag inte, men även om borta finns det garanterat fler.

Och hela sjuklövern har jobbat för att förbereda bokstavligen ett omfattande försök till folkmord mot oss. Inte bara i Sverige. Nästan hela Europa är illa ute. Precis som i antagligen varenda land där islam tagit över.

Det måste vändas.

Den fredliga lösningen är återvandring, remigration, repatriering av anhängare till denna maffia/krigs/dödskult. Tillbaka till vart de kom ifrån.
Senast redigerad av Room531 2026-08-05 kl. 10:21.
Citera
2026-08-05, 10:11
Medlem
Room531s avatar
Egyptian explained how Egypt became islamic.
https://x.com/i/status/2084726875172000092

Såg folk från Nigeria protestera i Storbritannien nyss..
"Britain save yourselves! Deport all the islamists"
https://x.com/i/status/2084655449098338437

Nigeria som har enorma problem som flera andra länder har, som Sudan, Syrien, Afghanistan, mfl där otrogna till islam mördas, jihadister som skjuter ihjäl hela byar med kristna eller ickemuslimer i Nigeria finns att finna på X och när jihadisterna firar deras vansinnesdåd, massakrar.

Här i Sverige är man nöjda med att plundra sin "jizyah" via de infiltrerade politiska systemen, bidragen, utpressning mot företagare, och fortsatt inslussande av folk som förrädare eller JÄVLIGT naiva idioter till politiker som fortsätter låta folk från dessa ideologier välla in i landet!!!

muslim förklarar utan skam att de bara utnyttjar Sverige.
https://x.com/EricLDaugh/status/1993698832337580225?t=RfcAAsjZdBa92PgJ-HXu9A&s=19

islam punkter
https://x.com/_Patriot1776Q_/status/1999330589254779238?t=MvFz1ImXI9QQ6AMGMTfKwg&s=19

skickar hundratusentals till saudi för att studera sharia.
https://x.com/i/status/2082141310966763989

muslim brotherhood.
https://x.com/JimFergusonUK/status/1996558177911939232?t=v9SexscGOXIDYlBrmQZGzA&s=19

familj som flytt Bosnien talar om före och efter kriget.
https://x.com/i/status/2070584034703323344

lite random länkar jag sparar av väldigt många, gå in på X och utbilda er, lyssna på historier från länder där islam invarderat och erövrat, en del kan man själv se vad jihadister som filmar sina mord osv lägger upp.

Lägg därtill en massa Allah Akbar knivattacker som råkat hamna på video m.m.

Vi behöver göra vad vi kan för att väcka folk, och hjälpa oppositionen SD(främst de bra personer inom partiet inte mjuka infiltratörer) och nytt in som AFS in in i rikstagen, informera mer, er själva och andra, dela mer, sprid i samhället!

Man har bjudit in en trojansk demonisk jävla jihadkamel i hela västvärlden, under orden "flykting" och "migration", "arbetskraft", osv, men det är en invasion, med brutala slutmål i linje med ideologin "islam", och jag hoppas militären och polisen i Sverige och andra länder är väl medvetna om det.

Men jag gissar att man också har utbildat en massa jihadister i militären med vet en polare eller mer bekant från förr som är arab som tjänstgör i militären eller har gjort - inte för att jag tror han är islamist men jag frågade aldrig om det och inte fan kan de heller veta... De försöker givetvis infiltrera överallt, och få upp så stora antal i Europa de kan....

Polis, militär, väktare - islamister borde verkligen inte få vara i dessa yrken - med deras brutala ideologi, som påminner en hel del om nazism (som idiot flocken anklagar patrioter för att vara, samtidigt som denna väldigt snarlika ideologin med faktiskt nazism tillåtit invardera istället )

where are your Jews?"
https://x.com/JosephiAdele/status/1810957310623183359?t=QsRNgn1AhRYYch3aHAha-Q&s=19

"using Muslims as the sword of Allah to get rid of all Jews and infidels"
https://x.com/LizaRosen0000/status/1997273006964391941?t=sBZGpmYkQtckLGI3aYGlVQ&s=19

Har fått intressanta reaktioner om förnekelse när jag visat ovanstående länkar om " where are your Jews" när folk anklagar patrioter eller kritiker till folkutbyte, migration på invasionsnivå som vill ha gränstopp och deportering av plundrare & kriminella för " nazism".

Helt plötsligt så är nazism inte lika farligt längre när man tar upp vad islam lär ut att göra med t.ex judar och vad som hände med dem i länder som islam erövrat. Blir något syntaxerror i huvudet verkar det som. (och jag vet att det finns nog en viss del syntax error i de långa inläggen, har dygnat och svårt o koncentrera mig, men kändes viktigt att försöka få ut en massa...)

Poängen är att deras ideologi och.kultregler har inte här i norr att göra alls. Den måste skickas hem igen, med hänvisning till hur fientlig och ondskefull ideologi islam är.
Senast redigerad av Room531 2026-08-05 kl. 10:48.
Citera
2026-08-05, 10:19
Medlem
S.O.Stolps avatar
Än så länge kontrolleras inga myndigheter men det är bara en tidsfråga. Islamister anställs på löpande band eftersom alla myndigheter arbetar för öppenhet och mångfald.
Citera
2026-08-05, 10:24
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Hur mycket makt och inflytande har islam idag?
Kontorlerar dom myndigheter som Bostadsverket, migrationsverket, Hälsa och anvarsnämden, Skatteverket ,försäkringskassan medmera
Muslimska patienter går före andra,sitter ledningen och välja ut patienterna?
Hur mycket makt har islamister samt muslimer egentligen?
De är på god väg iallafall, med inkludering som värdegrund. En ren katastrof anser jag.
Citera
2026-08-05, 10:32
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Än så länge kontrolleras inga myndigheter men det är bara en tidsfråga. Islamister anställs på löpande band eftersom alla myndigheter arbetar för öppenhet och mångfald.
Hur vet du det? I vilket skede av hur mycket kontroll/inflytande skulle någon som oss få reda på det? Om ingen visselblåste..
Citera
2026-08-05, 10:49
Medlem
Citat:
Det blir enfald
Citera
2026-08-05, 10:53
Medlem
Citat:

Det är som när kvinnliga chefer blev i majoritet på myndigheter och i kommunal verksamhet: Då började kvinnor få företräde vid rekryteringar, "för att öka jämlikheten".
När muslimer görs till chefer för svenska myndigheter börjar dom anställa sina släktingar på myndigheten, "för att öka mångfalden".

PS! Har ni någonsin sett en svensk som jobbar på en kebab-restaruang, ett halal-slakteri eller en pizzeria?
Muslimerna har inte samma tänk på sina nuvarande arbetsplatser, och svensken "kräver" inte mångfald på muslimska företag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in