Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Visst, men hur löser du sexbiten då, är du duktig på att kirra brudar?
Om inte så får du försöka hitta någon som är som dig själv och leva som särbo med?
En partner och sex har väl aldrig haft = tecken mellan sig?
Att ha sex kan vara nog så bra när man ständigt kan hitta ny leksaker. Fast visst jag har väl haft tur på den fronten när det gäller att locka till mig honor för skicklighet är det knappast.
Visste redan i dom 20 att jag aldrig skulle klara av parlivet. Kompromisser dagligen så bägge kan känna sig halvnöjda, behöva sitta och lyssna på någon morgon, middag, kväll. Alltid fundera över valen i vardagen då någon annan kanske inte tycker som du, de flesta kvinnor har aldrig haft humor och efter #metoo så har kränknings filtret satts på precis allt, så vara spontan och säga något som precis ploppad upp i skallen måste alltid gå genom censur innan man kan släppa ut det och vid det laget finns inget kvar av det roliga.
Visst är det förbannat roligt att slänga ur sig något som en woke vänster kvinna börja skratta åt för att plötsligt titta stint och säga, - Sånt är faktiskt inte roligt.
Har levt helt för mig själv, haft en lång rad sexuella erfarenheter som varit allt från en snabbis till några månader med en KK.
Jag har varken ensamhets känslor eller livsvals kval och närhets behovet får jag tillfredställt av en vädligt mysig katt och diverse kvinnor.
Inget högt blodtryck, inga magtarm problem. Saker som de flesta i min omgivning verkar få allt eftersom.
Jag kan vakna en dag och bestämma mig för att inte göra ett smack, kanske käka lite och flytta mig till TV soffan, vem i en relation kan göra det utan att det förr eller senare börjar kommenteras.
Vem kan göra planer för en helg och kan sen känner nä vafan, vem orkar. Det funkar ej med en kvinna vid sin sida.
Parmiddag vs en kväll med några polare, med eller utan en öl eller två, var har man kul och var sitter man och funderar på när man kan gå hem utan att det är oartigt tidigt. Detta är alltid kvinnornas idé, en man skulle aldrig få för sig göra sådant det ligger helt utanför vår natur det är bara en kompromiss som män känner sig tvungna att göra för att få behålla husfriden.
Visst fetton som får lagad mat eller vet att dom kan supa ner sig med andras vin kanske kan lockas av dessa element men i övrigt..
Känner ingen man med barn där det inte är kvinnan som tagit initiativet, visst älskar dom flesta sina barn men hade det inte varit för att någon hade sagt till dom att det var dags så hade det aldrig blivit dags.
Känner ingen man som inte är med en lördag på stan eller ska ut och äta någon kväll i veckan bara för att eller går på teater etc för annat än för att hon tagit initiativet och han hänger på för den goda saken skull.
Har inte träffat många män men några som trivs bättre med att flamsa runt med kvinnor för att tillfredställa deras nycker än att göra absolut ingenting.
För det är en sak män kan göra väldigt bra och ofta medans kvinnan inte har en aning om hur detta görs och vad det ger.
Det är inte heller något som går att förklara då kvinnor drivs av tanken på nytt och annat medans män för det absolut mesta är nöjda med status que om dom har ett bra fungerande liv.
På detta kan vi lägga miljöförstöringen, vem bidrar mest till den? Någon som helst tiden skall resa och köpa saker eller någon som har soffan som bästa kompis?
Såklart kan man inte leva sitt liv i soffan, gymmet, simhallen, cykeln ska ha sitt. Där har vi också en märklig företeelse, kvinnor och män som tvunget ska träna ihop.
Någon får alltid ge vika på sin egen framgång för att vänta på den andra.
Kompromisser är djävulens påhitt!!