Citat:
Ja, det kan ju vara en slump men det finns ju ändå något som gör att man reagerar. Såg det du skrev om att man nu kommit till ett stadie där allt låter möjligt och till och med sannolikt. Är där jag också! Och gräver åt alla håll och kanter av ren nyfikenhet och viss ilska.
Infon från To.Ivrig om TM:s familjesituation gjorde att jag kikade lite bland syskon och andra familjemedlemmar och de verkar inte haft så nära relationer med varandra inom syskongruppen. Han har tre äldre systrar.
Har ju dock sett på Facebook att TM umgåtts med sin kusin DO och TM medverkar på i alla fall en släktträff. Ingen av de tre systrarna är taggade på släktträffen.
Infon från To.Ivrig om TM:s familjesituation gjorde att jag kikade lite bland syskon och andra familjemedlemmar och de verkar inte haft så nära relationer med varandra inom syskongruppen. Han har tre äldre systrar.
Har ju dock sett på Facebook att TM umgåtts med sin kusin DO och TM medverkar på i alla fall en släktträff. Ingen av de tre systrarna är taggade på släktträffen.
Snyggt rekat här med.
Tycker relationen man har till sin familj kan säga ganska mycket, utan att det måste göra det såklart.
Nu inser jag att jag kanske lägger för stor vikt vid tvisten, men jag tycker den typen av saker säger så enormt mycket om en människa. Det går nästan att dela upp folk i ”onda” och ”goda” i den typen tvister. Folk som är medgörliga och folk som skiter fullständigt i motparten i syfte att tjäna nånting på det. Ofta materiella ting, men kan ju finnas känslomässiga delar också där såna personer känner att dom måste VINNA till varje pris.
Man har ju stött på den typen av människa. Ofta supertrevliga tills något går emot. Och då tar det hus i helvete. Tvisten kunde lösas juridiskt till Thompas fördel. Mot BO var han underlägsen på alla sätt, och han fick därför i sitt vredesutbrott lösa det med en kniv.