Citat:
Ursprungligen postat av
Europe
Själv tycker jag att de åtminstone liknar landsförrädare, dels med sin allians med Muslimska brödraskapet, en mot Sverige och svenskarna fientlig makt, samt med deras politik med destabiliserande massinvandring av jihadister och andra fiender till Sverige, deras politik med att lägga ned kärnkraft, deras politik med att lägga ned totalförsvaret och mycket annat som ser ut som att man prickar av en lista med önskemål från Kreml.
Trots det ger jag inte mitt stöd åt att högt uppsatta politiker kallar opinionsbildare och andra politiker för quislingar. Jo, jag vet att Lindberg och övriga på Aftonbladet, samt även sosseministrar, har hävt ut sig liknande och värre om sina motståndare, men så tycker jag också att de är helt förkastliga. Vill man framstå som bättre än en sosse, så får man ändå hålla sig från att bete sig som en sådan. Man kan inte både äta kakan och ha den kvar.
Det är en annan sak vad jag som en nobody skriver på Flashback, men hade jag suttit i riksdagen, så hade jag hållit mig från tillmälen.
Helt enig, det går nog att uttrycka sig lite
finare som politiker i Riksdagen.
Men känns som den svenska valrörelsen har tappat all värdighet genom åren.
Nu har ju Jomshof sått ett frö hos väljarna, hur den kommer spira får vi se.