2026-08-04, 17:35
Medlem
S är ett part med Quislingar säger RJ i SD.
Här argumenterar vi för och emot!

Jag anser att avtalet med musslorna avslöjat i expressen är av ondo, det är köpta röster och antidemokrati!
Deras lögner om Botkyrka och hanteringen av rakryggade S politiker som E.Östling är av ondo för nationen.

Vad anser du?
Citera
2026-08-04, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xuken

Jag anser att avtalet med musslorna avslöjat i expressen är av ondo, det är köpta röster och antidemokrati!
Deras lögner om Botkyrka och hanteringen av rakryggade S politiker som E.Östling är av ondo för nationen.

Vad anser du?
Sossar är landsförrädare, alltså quislingar.
Citera
2026-08-04, 17:54
Medlem
TheJesuits avatar
Ja, sossarna går emot landets väl för egen vinning, således landsförrädare. Ergo: Quislingar!
Citera
2026-08-04, 17:56
Medlem
Ja, det har han kanske rätt i. Men Sveuropa är endast en vasallstat som lyder under Bryssel ändå så det spelar ju ingen roll (inte egentligen).
Citera
2026-08-04, 18:03
Medlem
Europes avatar
Själv tycker jag att de åtminstone liknar landsförrädare, dels med sin allians med Muslimska brödraskapet, en mot Sverige och svenskarna fientlig makt, samt med deras politik med destabiliserande massinvandring av jihadister och andra fiender till Sverige, deras politik med att lägga ned kärnkraft, deras politik med att lägga ned totalförsvaret och mycket annat som ser ut som att man prickar av en lista med önskemål från Kreml. Åtminstone uppfattar jag sossarna som samhällsskadliga.

Trots det ger jag inte mitt stöd åt att högt uppsatta politiker kallar opinionsbildare och andra politiker för quislingar. Jo, jag vet att Lindberg och övriga på Aftonbladet, samt även sosseministrar, har hävt ut sig liknande och värre om sina motståndare, men så tycker jag också att de är helt förkastliga. Vill man framstå som bättre än en sosse, så får man ändå hålla sig från att bete sig som en sådan. Man kan inte både äta kakan och ha den kvar.

Det är en annan sak vad jag som en nobody skriver på Flashback, men hade jag suttit i riksdagen, så hade jag hållit mig från tillmälen.
Senast redigerad av Europe 2026-08-04 kl. 18:06.
Citera
2026-08-04, 18:05
Medlem
Tuors avatar
Nej, eftersom Quisling var en hjälte.

Det kan man inte påstå att någon inom S är. Det är ett kulturmarxistiskt parti.
Citera
2026-08-04, 18:08
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Själv tycker jag att de åtminstone liknar landsförrädare, dels med sin allians med Muslimska brödraskapet, en mot Sverige och svenskarna fientlig makt, samt med deras politik med destabiliserande massinvandring av jihadister och andra fiender till Sverige, deras politik med att lägga ned kärnkraft, deras politik med att lägga ned totalförsvaret och mycket annat som ser ut som att man prickar av en lista med önskemål från Kreml.

Trots det ger jag inte mitt stöd åt att högt uppsatta politiker kallar opinionsbildare och andra politiker för quislingar. Jo, jag vet att Lindberg och övriga på Aftonbladet, samt även sosseministrar, har hävt ut sig liknande och värre om sina motståndare, men så tycker jag också att de är helt förkastliga. Vill man framstå som bättre än en sosse, så får man ändå hålla sig från att bete sig som en sådan. Man kan inte både äta kakan och ha den kvar.

Det är en annan sak vad jag som en nobody skriver på Flashback, men hade jag suttit i riksdagen, så hade jag hållit mig från tillmälen.

Helt enig, det går nog att uttrycka sig lite finare som politiker i Riksdagen.
Men känns som den svenska valrörelsen har tappat all värdighet genom åren.
Nu har ju Jomshof sått ett frö hos väljarna, hur den kommer spira får vi se.
Citera
2026-08-04, 18:10
Medlem
S byggde upp Sverige men rev sen även ner det och bjöd in ett främmande folk som våldtaget, plundrat och attackerat oss. Nog är S landsförrädare.
Senast redigerad av KamratBlue 2026-08-04 kl. 18:12.
Citera
2026-08-04, 18:13
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xuken

Vad anser du?
Kanske inte så jävla smart uttryckt. Han kunde fått fram budskapet med andra ord men kontentan stämmer.
Citera
2026-08-04, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
S byggde upp Sverige men rev sen även ner det och bjöd in ett främmande folk som våldtaget, plundrat och attackerat oss. Nog är S landsförrädare.

Var det inte avskaffandet av skråväsendet 1864 som byggde upp Sverige med fri konkurrens.
Sedan parasiterade S på fria företagandet och beskattade det till döds?
Citera
2026-08-04, 18:24
Medlem
Wajis avatar
Med tanke vad landsförrädaren Anders Lindberg kallas SD och högern så är man några ljusår i från honom

Sossar är ett par lättkränkta människor som bara tycker synd om sig själva och deras närmaste.
Citera
2026-08-04, 18:39
Medlem
J.Doessons avatar
Svar ja!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto