Citat:
Ursprungligen postat av
needAlife
Jag tror det har att göra med mycket annat som man växer upp med. Jag känner verkligen igen mig som bajare. Samtidigt har jag lugnat ner mig och speciellt när det gäller europaspelet så "hejar" jag nästan på mina antagonister då det i slutändan även gynnar oss om svenska lag går bra även om jag spyr lite i munnen av allt skryt diffarna hävde ur sig förra våren då de mötte Chelski. Men kanske är lättare för mig att siga som hejar på ett lag som nästan varje år kvalar till Europa snarare än som du som hejar på vår namne som krigar på i S1. Det sjukaste är att jag var på cupfinalen "Sarajevo" 2010 mot just er då ni vann Allsvenskan och vi var så nere i skiten att vi nästan kånkade. Är sjukt hur fort det kan gå åt ena eller andra hållet och hoppas ni kommer tillbaka snart.
Jag satt häktad, misstänkt för våldsamt upplopp innan cupfinalen 2010, men blev senare friad. Har sett matchen i efterhand så klart. Vi hade trots allt inte tagit någon titel sedan 2006 och det var ju kul. Sportsligt gick det bra för oss där ett tag, men jag var oftare avstängd än att jag kunde gå på matcher. Jag är även tillbaka från ett tillträdesförbud nu i år. Vi får se hur länge som polisen låter mig vara i fred den här gången.
Hittills har jag varit på Sandviken borta, Falkenberg borta, Nordic United hemma och IFK Norrköping borta sedan jag kom tillbaka och jag njuter verkligen av att kunna se HIF på plats. Så klart vill man se segrar också, men känslan av att få vara där är ovärderlig.