2026-08-04, 19:57
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Jag bor hellre med 32 somalier än med någon som gjort ”jag behöver inget köpcentrum” till hela sin personlighet.

Det där känns som ett av de mest mystiska uttalanden jag hört. Jag har ingen aning om vad det betyder.

Citat:
Ursprungligen postat av knarkhitler
12468, somalier saknar själar.

Kanske samma med äldre gubbar från lantligaste Sydsverige som måste köpa en fru.
Citera
2026-08-04, 20:01
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Du kanske ska länka till något?
Va fan

Får se om det funkar nu
https://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/manniskorna-i-sverige/invandring-till-sverige/#Fodelseland
https://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/manniskorna-i-sverige/utvandring-fran-sverige#Fodelseland

Klicka på länken Födelseland på de olika sidorna
Citera
2026-08-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Jag frågade AI hur många somalier det bor i min kommun och fick svaret 32. Det bor runt 12500 i min kommun. Borde jag oroa mig att dom snart är 320 stycken med tanke på hur dom förökar sig.

Vart går gränsen för er över antalet somalier. Min gräns går vid noll.

Göteborg.

För många, på tok för många. För mycket muslimer överlag.

Kommer flytta härifrån till hösten. Jätte ghettofierad stad.
Citera
2026-08-04, 20:38
Medlem
PerniWhas avatar
Sist jag räknade var det 3 stycken.
Citera
2026-08-04, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Göteborg.

För många, på tok för många. För mycket muslimer överlag.

Kommer flytta härifrån till hösten. Jätte ghettofierad stad.
Vart går flyttlasset då? Inte Filipstad va😀
Citera
2026-08-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Sist jag räknade var det 3 stycken.
Fy fan, det riktigt vänder sig i magen på dig då eller hur.
Citera
2026-08-04, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Vart går flyttlasset då? Inte Filipstad va😀

Annat land...
Citera
2026-08-04, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Om du bor i en kommun med en massa somalier så säger det mer om dig än somalierna.

Dom har kommit hit från ett fattigt land, utan att kunna språket, knappt gått skolan.

Du och andra sidan har levt här i generationer, kan språket flytande, gratis utbildning och ändå har du inte kommit längre i livet än att du delar kommun med nyanlända.

Skulle inte förvåna mig om somalierna har större ambitioner och så fort dom kan flyttar från kommunen medans du blir kvar.
Det finns inte en enda kommun utan utlänningar. Somalier har blivit lotsade av ni vet vem.

Det är inget fel i att bo på en plats där man trivs. Att luffa omkring som en zigenare kan man göra om man vill men det är ingen bättre ambition än att bo kvar på den plats där ens förfäder har bott.
Citera
2026-08-04, 22:04
Medlem
Citat:
Det där känns som ett av de mest mystiska uttalanden jag hört. Jag har ingen aning om vad det betyder.
Om detta är din nivå av mystik kan det inte finnas särskilt mycket mystik i ditt liv.
Citera
2026-08-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Det finns inte en enda kommun utan utlänningar. Somalier har blivit lotsade av ni vet vem.

Det är inget fel i att bo på en plats där man trivs. Att luffa omkring som en zigenare kan man göra om man vill men det är ingen bättre ambition än att bo kvar på den plats där ens förfäder har bott.
Ni låter bara som medeltidsmänniskor när ni ständigt nämner era förfäder. Ingen förutom du själv bryr sig om dina förfäder. Uppriktigt talat skiter omgivningen fullständigt i de personer du härstammar från.

Det är inte en merit att vara född på samma plats som dem.
Citera
2026-08-04, 22:21
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Om detta är din nivå av mystik kan det inte finnas särskilt mycket mystik i ditt liv.

Jo då, finns massor av mystik i mitt liv.

Men det du sa vet jag inte vad det betyder.

Behöver köpcentrum... jag antar jag får fråga någon om detta... Få se om någon annan fattar...
Citera
2026-08-04, 22:37
Medlem
Citat:
Jo då, finns massor av mystik i mitt liv.

Men det du sa vet jag inte vad det betyder.

Behöver köpcentrum... jag antar jag får fråga någon om detta... Få se om någon annan fattar...
Tack för att du ännu en gång demonstrerar min poäng
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in