2026-08-03, 22:58
Medlem
Killar som sitter på nätdejtingappar i 1-10 år utan att knappt få wn dejt- om inte dejten är ett äckligt fetto... Saknar dessa killar självrespekt?

Varför sitter man där som ett bortvalt offer och simpar för tjejer som inte ger ett skit tillbaks?
Är dessa killar reinkarnerade slavar och hovnarrar från medeltiden???
Citera
2026-08-03, 23:03
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Killar som sitter på nätdejtingappar i 1-10 år utan att knappt få wn dejt- om inte dejten är ett äckligt fetto... Saknar dessa killar självrespekt?

Varför sitter man där som ett bortvalt offer och simpar för tjejer som inte ger ett skit tillbaks?

Nej, de är, liksom många kvinnor, offer för tidens trend att man inte umgås med folk av intressant kön irl.
Citera
2026-08-03, 23:07
Medlem
Det mest fascinerande är deras uthållighet
Citera
2026-08-03, 23:21
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:

Dom kanske inte kan få bättre. Vad är lustigt med det? Huvudsaken är att dom försöker.

Ur en honas perspektiv så står dessa snubbar åtminstone i högre rang än hanarna som inte försöker och inte vill ha fitta. Dom tittar man inte åt.
Citera
2026-08-03, 23:26
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Det är sorgligt. Men har man försökt i tio år utan att få napp så kanske man bör söka sig utomlands!
Citera
2026-08-04, 01:15
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
hovnarrar från medeltiden???

Jag ser inte kopplingen. Man bör vara rapp i käften och skarpsinnad för att bli ett hovnarr. Inget för kretipleti.
Citera
2026-08-04, 08:40
Medlem
bo-jerrys avatar
Har du verkligen tid att hänga här? Borde inte ts ha fullt upp med sina 400 fotomodeller han måste knulla?
Citera
2026-08-04, 12:59
Medlem
Anybodykillers avatar
Hm.
Det kanske är ett sätt att typ meta på?
De lägger ut flötet och ser om något nappar?
Citera
2026-08-04, 13:09
Medlem
Pripps0.0s avatar
Nej, de är människor precis som du och har grundläggande mänskliga behov. Varför vill du få dom att må sämre genom att utmåla dom som mindre värda? Tror du att du ses som bättre när du gör så har du grymt fel.
Citera
2026-08-05, 10:39
Medlem
Känns som du har dåligit mål av vad man ska få självrespekt av. Jag vet inte om killar sitter i 10 år, hur vet du det förresten? Men om man sitter i nått år eller mer kanske det är för att de inte vill dejta en tjej de inte är attraherad av är det så komplicerat? Alla vet att nätdejting är svårt om man förlorar självrespekt baserat på att en tjej avisar dig speciellt på internet där bilder inte ens visar exakt hur du ser ut så borde man inte nätdejta.

Men generellt tror jag du har en dålig bild av vad som ger en person själv respekt. Om du nätdejtar kan du inte låta din självbild eller självrespekt förändras baserat på om du blir avisad eller inte det du kan göra är ta input och förbättra.

Det här är samma i alla delar av livet jobb etc...
Senast redigerad av terrafirmacraft 2026-08-05 kl. 11:15.
Citera
2026-08-05, 15:19
Medlem
bithaxs avatar
Citat:

Gjorde det ett tag, blev totalt frustrerad, sen skaffade jag Thai fru.
Senast redigerad av bithax 2026-08-05 kl. 15:45.
Citera
2026-08-05, 15:21
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terrafirmacraft
Känns som du har dåligit mål av vad man ska få självrespekt av. Jag vet inte om killar sitter i 10 år, hur vet du det förresten? Men om man sitter i nått år eller mer kanske det är för att de inte vill dejta en tjej de inte är attraherad av är det så komplicerat? Alla vet att nätdejting är svårt om man förlorar självrespekt baserat på att en tjej avisar dig speciellt på internet där bilder inte ens visar exakt hur du ser ut så borde man inte nätdejta.

Men generellt tror jag du har en dålig bild av vad som ger en person själv respekt. Om du nätdejtar kan du inte låta din självbild eller självrespekt förändras baserat på om du blir avisad eller inte det du kan göra är ta input och förbättra.

Det här är samma i alla delar av livet jobb etc...

Nätdejting i Sverige är ganska värdelöst.
Man träffar typ störda kristna kvinnor, feminister, kommunistbrudar mm, och de enda som vill ligga är tjockisarna.

Och det går typ inte att ha vettiga relationer med dessa kvinnor, för de har konstiga fobier, är arbetslösa, har sexuella avvikelser och deras pappor är ofta knarkare eller alkisar, och mammorna är ensamstående.

Det är massa förlorare av båda könen som hänger på dessa dejtingappar och klimatet blir därefter.

Jag kommer ihåg ett särskilt fall av en medelålders kvinna med barn som jag täffade mest för att vi hade chattat och tyckte det var kul. Men det visade sig snart att hon dejtade ju en afrikan parallellt, och han hade typ blivit arg för att hon åkte till mig och hotat och grejer. Okej tänkte jag skit samma jag är inte så intresserad ändå. Men sen fick hon för sig att hon ville betala mig för fikat. Och då skulle hennes dotter swisha mig för hennes konto, det kunde hon ju inte ha pengar på för där gick ju kronkalle in och tog allt.
Senast redigerad av bithax 2026-08-05 kl. 15:47.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in