Citat:
Ursprungligen postat av
Negerhanen
Tjenare!
Jag tänkte här avlägga en komparativ jämförelse mellan att köpa sex och att dejta, det behöver inte sägas att det är utifrån ett manligt perspektiv.
Som en vuxen man har du i princip två val när det kommer till att idka samlag. Du kan antingen dejta, eller gå pang på rödbetan och gå till en bordell. Jag väljer här att bortse från kärlek då det av förklarliga skäl inte passar sig i min rapport. Vi ska alltså jämföra sex från dejting och sex från bordell.
...
Obs jag uppmanar ingen att köpa sex det här är bara en teoretisk diskussion.
Utifrån min jämförelse så här långt, vad är bäst mellan dejting och bordell? Dela med er av tankar och erfarenheter.
När jag läser nischen på sexet så låter det teoretisk inte som det är vanilj du letar efter och är det inte en lång väg från nybörjare till mer avancerade moment?
Crazy index:
inget sex 0 --> 50 vanilj --> sex på sätt man inte ens kan tänka och föreställa sig 100
KK? Svaret är närmare än du trott?
Frågan är väl vad man anser är nivån man letar efter och om man har höga planer och ambitioner: Så bör det mentala klaffa så att man precis är överens om det man är överens om. Det kallas väl "partners in crime". Sannolikhet? Okänd.
One night stand suger hårt (från mitt perspektiv endast teoretiskt)
Citat:
Ursprungligen postat av
hennevilljagknulla
Hittar du en riktigt bra kvinna du älskar så kommer dejten helt klart vara värt det.
Jag brukade knulla horor bara för att få ha sex men sen hittade jag en tjej jag verkligen älskade och gillade att umgås med, och då är sex något helt annat.
Man behöver inte ens ha sex med någon man älskar då, att bara ligga med henne i soffan framför tv:n och kramas och pussas lite en fredagskväll var nästan bättre än sex.
Tyvär dog hon och jag saknar henne så jävla mycket.
Jag tror många män inte upplevt äkta kärlek med en person dom verkligen gillar.
Hon kanske inte var värsta supersnygga modellen men jag fått välja mellan att knulla 10 olika supermodeller varje dag för resten av livet eller den tjejen så hade jag valt henne.
Jag kan inte riktigt se kvinnor på samma sätt efter den relationen tog slut, det blir som att varje gång man umgås med en kvinna känns det bara mellanmjölk och omotiverande.
Du kanske bara begränsar dig själva att känna så djupt för någon igen som du gjorde innan?