2026-08-09, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Jag skulle inte reagera som du och säga att något var heeelt nytt för mig om jag tidigare någon gång varit med om just det i min umgängeskrets. Det vore jättemärkligt. Det hade man ju liksom kommit på i samma sekund man läste det.

Det ansvaret får kvinnan ta själv. Finns ingen regel som säger att man inte får ha sex med någon som är kär i en om man inte är kär tillbaka. Hon får skylla sig själv som gav sig in i leken. Ibland blir man bränd. Acceptera och gå vidare.

Du verkar lite eljest. Om man inte minns, så minns man inte. Det var ju bara ett enda fall, hade det varit flera, så jade jag ju inte glömt det.

Du är alltså lika empatistörd som TS. Vi som inte är empatistörda egoister, gör inte så. Vi ligger inte med folk som är kära I oss, om vi själva inte är kära I dem. Handlar inte om att "ta ansvar", utan om medmänsklig hänsyn, sådan ni empatistörda saknar.
Citera
2026-08-09, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Aight. 🫡

Nej det här är befängt. Du tolkar allt fel och efter noter. Jag skrev att hon var "kär" i mig, hon var alltså förtjust i mig. Jag var förtjust i henne. Vi hade sex. Jag beslutade mig för att nepp! Inget för mig och gick vidare med livet. Hon blev kränkt. Det här händer typ alla nån gång i livet, alla blir inte så kränkta, men alla tar en smäll eller två i romantiska sammanhang.

Anledningen att jag tog upp det var för att poängtera att sex inte alltid är bra när det är gratissex. Det har helt flugit över ditt huvud. Mår du bra?

Kär och förtjust är inte samna sak. Hon var kär i dig, alltså ville ha dig. Du var förtjust i hennes kropp och ville ligga med den. Du skulle ha låtit bli.

Jag mår bra, tackar som frågar! Och du borde ha en sexdocka. Alltså en I silikon eller vad de nu är tillverkade i för material.
Citera
2026-08-09, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du verkar lite eljest. Om man inte minns, så minns man inte. Det var ju bara ett enda fall, hade det varit flera, så jade jag ju inte glömt det.

Du är alltså lika empatistörd som TS. Vi som inte är empatistörda egoister, gör inte så. Vi ligger inte med folk som är kära I oss, om vi själva inte är kära I dem. Handlar inte om att "ta ansvar", utan om medmänsklig hänsyn, sådan ni empatistörda saknar.

Som sagt, rätten finner inte dina bortförklaringar trovärdiga. Bara dåliga efterhandskonstruktioner. Släpp och gå vidare nu. Och bättre lycka med lögnerna nästa gång.

Det finns ingen regel som säger att det är empatistört, utan det är bara något du har hittat på.
Citera
2026-08-09, 23:38
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Kär och förtjust är inte samna sak. Hon var kär i dig, alltså ville ha dig. Du var förtjust i hennes kropp och ville ligga med den. Du skulle ha låtit bli.

Jag mår bra, tackar som frågar! Och du borde ha en sexdocka. Alltså en I silikon eller vad de nu är tillverkade i för material.
Ja, hon var förjust i mig av någon anledning och därför ville hon ha mig.

Jag tror i och för sig inte det var min kropp hon ville åt men det gör inte hennes motiv mer ädla. Jag ville ha henne, hon ville ha mig. Samma lika.

Kul att höra. Jag tror dock du har lite tism.
Citera
2026-08-10, 00:02
Medlem
Vit-spades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance

Så om jag ska formulera mig mer exakt - han köper inte bort hennes rätt att säga nej. Han köper bort behovet av hennes genuina ja till honom som person.

Ja, det har du förmodligen rätt i, men det är väl inget problem utifrån TS situation? Han skriver ju uttryckligen att det inte handlar om kärlek.
Citera
2026-08-10, 00:12
Moderator
OceanDeeps avatar
Citat:
Tjenare!

Jag tänkte här avlägga en komparativ jämförelse mellan att köpa sex och att dejta, det behöver inte sägas att det är utifrån ett manligt perspektiv.

Som en vuxen man har du i princip två val när det kommer till att idka samlag. Du kan antingen dejta, eller gå pang på rödbetan och gå till en bordell. Jag väljer här att bortse från kärlek då det av förklarliga skäl inte passar sig i min rapport. Vi ska alltså jämföra sex från dejting och sex från bordell.

...

Obs jag uppmanar ingen att köpa sex det här är bara en teoretisk diskussion.

Utifrån min jämförelse så här långt, vad är bäst mellan dejting och bordell? Dela med er av tankar och erfarenheter.
När jag läser nischen på sexet så låter det teoretisk inte som det är vanilj du letar efter och är det inte en lång väg från nybörjare till mer avancerade moment?

Crazy index:
inget sex 0 --> 50 vanilj --> sex på sätt man inte ens kan tänka och föreställa sig 100

KK? Svaret är närmare än du trott?

Frågan är väl vad man anser är nivån man letar efter och om man har höga planer och ambitioner: Så bör det mentala klaffa så att man precis är överens om det man är överens om. Det kallas väl "partners in crime". Sannolikhet? Okänd.

One night stand suger hårt (från mitt perspektiv endast teoretiskt)

Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Hittar du en riktigt bra kvinna du älskar så kommer dejten helt klart vara värt det.
Jag brukade knulla horor bara för att få ha sex men sen hittade jag en tjej jag verkligen älskade och gillade att umgås med, och då är sex något helt annat.
Man behöver inte ens ha sex med någon man älskar då, att bara ligga med henne i soffan framför tv:n och kramas och pussas lite en fredagskväll var nästan bättre än sex.
Tyvär dog hon och jag saknar henne så jävla mycket.

Jag tror många män inte upplevt äkta kärlek med en person dom verkligen gillar.
Hon kanske inte var värsta supersnygga modellen men jag fått välja mellan att knulla 10 olika supermodeller varje dag för resten av livet eller den tjejen så hade jag valt henne.
Jag kan inte riktigt se kvinnor på samma sätt efter den relationen tog slut, det blir som att varje gång man umgås med en kvinna känns det bara mellanmjölk och omotiverande.
Du kanske bara begränsar dig själva att känna så djupt för någon igen som du gjorde innan?
Citera
2026-08-10, 01:26
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-spade
Ja, det har du förmodligen rätt i, men det är väl inget problem utifrån TS situation? Han skriver ju uttryckligen att det inte handlar om kärlek.

Det var ett konstaterande.
Citera
2026-08-10, 08:03
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OceanDeep
När jag läser nischen på sexet så låter det teoretisk inte som det är vanilj du letar efter och är det inte en lång väg från nybörjare till mer avancerade moment?

Crazy index:
inget sex 0 --> 50 vanilj --> sex på sätt man inte ens kan tänka och föreställa sig 100

Frågan är väl vad man anser är nivån man letar efter och om man har höga planer och ambitioner: Så bör det mentala klaffa så att man precis är överens om det man är överens om. Det kallas väl "partners in crime". Sannolikhet? Okänd.

Det är korrekt uppfattat. Jag tröttnade snabbt på vanilj.

På ditt crazy index kanske jag är på 80. Det finns ju ganska bisarra saker att ägna sig åt trots allt. Jag håller med om att ONS suger hårt 9/10 gånger, man kan ha tur men generellt är det bättre med ett FKK-besök i så fall. Just ONS är inget jag ens ägnar mig åt, det hände några gånger när man sprang runt på nattklubbar, skumma fester och festivaler för många år sedan. Inte idag.
Citera
2026-08-10, 10:05
Medlem
Citat:
Yes. 💅

Den låten handlar om otrohet gumman. Jag var inte otrogen.

Det spelar väl knappast roll ifall man är otrogen eller ej. Skadan är redan skedd.

Citat:
På vilket sätt är du en diva? Och varför skulle en diva uppsöka bordeller för? Vill du förvirra mig?

Ja, låten handlar om det ja. Som också är ett svek. Att ligga med någon som är kär i en och utnyttja sin vetskap om det och därefter skita i personen, är också ett svek. Och flertalet hade känt att de gjorde något fel. Haft samvetskval, mer eller mindre. Som i låten.

Ja man tappar väl aptiten som med dansen.
Citera
2026-08-10, 10:14
Medlem
Citat:

Precis, man tackar för sitt och går vidare till att dinera på någon annan.

Citat:
Ja, hon var förjust i mig av någon anledning och därför ville hon ha mig.

Jag tror i och för sig inte det var min kropp hon ville åt men det gör inte hennes motiv mer ädla. Jag ville ha henne, hon ville ha mig. Samma lika.

Kul att höra. Jag tror dock du har lite tism.

Vad menar du att hon ville ha istället?

Citat:

Crazy index:

Du kanske bara begränsar dig själva att känna så djupt för någon igen som du gjorde innan?

Begränsningen ligger väl i att man omedvetet jämför relationer. Eller att man placerar sig själv i någon annans skor. Det blir aldrig bra.
Senast redigerad av hidden-nick 2026-08-10 kl. 10:17.
Citera
2026-08-10, 10:50
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Det är korrekt uppfattat. Jag tröttnade snabbt på vanilj.

På ditt crazy index kanske jag är på 80. Det finns ju ganska bisarra saker att ägna sig åt trots allt. Jag håller med om att ONS suger hårt 9/10 gånger, man kan ha tur men generellt är det bättre med ett FKK-besök i så fall. Just ONS är inget jag ens ägnar mig åt, det hände några gånger när man sprang runt på nattklubbar, skumma fester och festivaler för många år sedan. Inte idag.

Ajdå, det verkar som att TS går igång på sånt som inte ens den värsta berusade ONS-slampan vill ställa upp på? Tja, då är man väl tvungen att gå till köpekvinnor?
Citera
2026-08-10, 13:57
Medlem
Citat:

Crazy index:

Har du älskat någon riktigt hårt blir det svårt att göra samma sak igen.
Det är som när din mamma dör, du vill inte ha nån ny och annan mamma än hon även om du saknar att ha en mamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in