2026-08-03, 15:29
Medlem
https://nypost.com/2026/07/19/us-news/florida-bodycam-video-shows-trans-stuent-freak-out-get-arrested/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaig n=nypost&sr_share=facebook&fbclid=IwY2xjawTLYT5leH RuA2FlbQIxMABicmlkETBuVDNObk1sTWZjZ3VSVFVGc3J0YwZh cHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg 5MgABHnHj1lOOIdegWwK8SYzD_Vqn06zlrpGtvGyoFoVCFwYZT B2qMfyy9C-aiKyt_aem_bpwrdQBqp-ixd2olB0Jwow

Denna man med blått hår beter sig precis som en femåring. En tydligare video som visar denna falangs galenskap går inte att hitta. Topplocket går helt när polisen kallar honom "fel". Att han riskerar hamna i finkan spelar ingen roll för honom bara han får hävda sig med som sin särart.

Mycket nöje eller vad man ska säga.

Här finns den på Youtube också så slipper ni reklam:

https://www.youtube.com/watch?v=7lX24RKQQM4&t=320s

Frågeställning: är detta beteende genomsnittet för denna väldigt utbredda subkultur?
2026-08-03, 15:43
Medlem
Tror säkert att de där svartingarna som främst sitter i fängelse i USA kommer uppskatta lite omväxling med en vit, blåhårig transa.
Blått hår tyder väl på att inte alla hästarna är riktigt hemma.
2026-08-03, 16:16
Medlem
1. Varför kan du inte länka ordentligt så vi slipper spårningen.
2. Varför dög inte ursprungstråden?
2026-08-03, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
https://nypost.com/2026/07/19/us-news/florida-bodycam-video-shows-trans-stuent-freak-out-get-arrested/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaig n=nypost&sr_share=facebook&fbclid=IwY2xjawTLYT5leH RuA2FlbQIxMABicmlkETBuVDNObk1sTWZjZ3VSVFVGc3J0YwZh cHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg 5MgABHnHj1lOOIdegWwK8SYzD_Vqn06zlrpGtvGyoFoVCFwYZT B2qMfyy9C-aiKyt_aem_bpwrdQBqp-ixd2olB0Jwow

Denna man med blått hår beter sig precis som en femåring. En tydligare video som visar denna falangs galenskap går inte att hitta. Topplocket går helt när polisen kallar honom "fel". Att han riskerar hamna i finkan spelar ingen roll för honom bara han får hävda sig med som sin särart.

Frågeställning: är detta beteende genomsnittet för denna väldigt utbredda subkultur?

Är psykologisk ohälsa en subkultur nu?
Gen Z - uppfinner nya saker
2026-08-03, 16:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter

Vad ville han bli kallad då? "Blå JymdKjam"?
2026-08-03, 16:30
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilledippen
Är psykologisk ohälsa en subkultur nu?
Gen Z - uppfinner nya saker
Jag tror att de är sjuka på riktigt. Vem som helst kan bli psykiskt sjuk i den värld vi lever i nu, de som redan var svaga och ensamma är de som dras till dessa galna men bekräftade gemenskaper. De har inga fasta ramar och är inte grundade i sig själva. Jag tycker oerhört synd om dom och ser det som en epidemi av psykisk sjukdom.
2026-08-03, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Jag tror att de är sjuka på riktigt. Vem som helst kan bli psykiskt sjuk i den värld vi lever i nu, de som redan var svaga och ensamma är de som dras till dessa galna men bekräftade gemenskaper. De har inga fasta ramar och är inte grundade i sig själva. Jag tycker oerhört synd om dom och ser det som en epidemi av psykisk sjukdom.

Och jag håller med dig.

Jag håller också med om att den här världen är inte lätt att leva i, - överlevnad är inte lätt och har aldrig varit det heller.

Men oavsett så är det defenitivt inte en sub kultur.

Personligen tycker jag det var lite intressant att se hur snabbt ett par handbojjor fungerade som farmaka. När konsekvensen var fakta blev det en helt ny situation.
2026-08-03, 16:50
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Och jag håller med dig.

Jag håller också med om att den här världen är inte lätt att leva i, - överlevnad är inte lätt och har aldrig varit det heller.

Personligen tycker jag det var lite intressant att se hur snabbt ett par handbojjor fungerade som farmaka. När konsekvensen var fakta blev det en helt ny situation.
Tror de innerst inne längtar och behöver någon som leder dom rätt genom att vara handfast och bestämd. Dessa har troligen haft föräldrar som inte brytt sig eller varit knepiga själva.

Är man förälder ser man liknelsen med en 3-åring som är övertrött och får ett tantrum.
2026-08-03, 16:55
Medlem
Citat:
Och jag håller med dig.

Fast man måste ändå säga att det är en subkultur eftersom relativt få ser ut så där och beter sig sådär. De har en egen kultur som inte är majoritetskulturen, alltså en subkultur.
2026-08-03, 17:48
Moderator
Popesizes avatar
Jag tror inte att vi kan kalla dessa typer för en subkultur, om vi ska hålla oss till den korrekta betydelsen av ordet.

Jag låser tråden och ser om vi kan hitta ett lämpligare forum för ämnet.

// MODERATOR

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in