Citat:
Ursprungligen postat av
Mr Hector
Nu är du inne på ålder igen! Förklara då hur du som "vuxen" läser artikeln.
Du gör ju inget annat än att förbise ämnet, du tror ju att du är mästare på härskartekniker men eftersom du stavar som en 5-åring faller det ju helt platt. Särskilt eftersom det i klartext står citerat i artikeln att VD'n håller med om att folk kunde ta illa vid sig om de råkade se ett ammande bröst vid barnpoolen. Sen var han inte smart nog att fördöma det helt och "bara" gå på säkerhetsspåret men han verkar ju bo i Eskilstuna så man kan ju inte begära för mycket (han är säkert bara oerfaren med låg intellektuell nivå... Kanske incel och av utseendet att döma jämfört med mig som 5 år torde han vara 2 år gammal).
Rökandet har gett mersmak men var sak har sin tid. Nå, hur har det gått med ditt torskande?
Jag förstår att du blev fast i rökandet och fastnade i nåt barnstadie.
Brukar tyvärr bli så, sä jag skall försöka förklara lite för en pundare som dig.
VDn fastnade tyvärr lite i reportens fälla, där bröstet kom på tal.
Frågan har aldrig varit att någon sett ett bröst.
Det handlar om en mamma som blev kränkt av att en badvakt bad henne flytta från poolkanten när hon ammade p.g.a att det var mycket folk och stimmigt. En normalt funtad ansvarstagande förälder hade nöjt sig med det och flyttat till ett lugnare plats med sina barn.
Att nån pårökt pundare inte kan förstå det är tråkigt.
Men det förklarar din brist på förståelse och ditt naiva sett att ta till dig verkligheten.
Du bör nog läsa på lite vad cannabisbruk har för påverkan på en persons utveckling.
Du resonerar på samma sätt som en 5åring.
Sen att du försöker med nån härskarteknik blir bara sorgligt.