2026-08-04, 20:39
Medlem
Exakt. Hon ville inte. Du påstod annat från början. Kan vi lämna detta ?
Citera
2026-08-04, 21:31
Medlem
Hulebackens avatar
Hekt rimligt, kärringen vill bara ha uppmärksamhet, att ekurirer lyfter detta är pinsamt
Citera
2026-08-04, 22:03
Medlem
Alla vill inte beskåda en bebis som suger sladdrig tutte! Ha lite självrespekt för i helvete. Dra dig undan.
Citera
2026-08-04, 23:06
Medlem
Jazkers avatar
Jag tror att det egentligen är badvakten som blev kränkt eftersom han troligen var muslim?
Citera
2026-08-04, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazker
Jag tror att det egentligen är badvakten som blev kränkt eftersom han troligen var muslim?
Ammar inte muslimer?.Kanske bara inomhus.Jag vet inte.
Citera
2026-08-04, 23:18
Medlem
Jazkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Ammar inte muslimer?.Kanske bara inomhus.Jag vet inte.
De ammar, men deras män blir kränkta av att se andra kvinnor amma.
Citera
2026-08-05, 02:29
Medlem
Pillerburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Hur kan det bli mammans problem att lösa?

Helt omöjligt för henne att tillfredställa alla män på badhuset, så det blir då lättare att avvisa henne från platsen.
Citera
2026-08-05, 02:47
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Barn har olika utvecklingskurvor. Om de är tidiga med att gå är de ofta senare med annat, t ex tal. Dvs en 1-åring som inte går kanske istället talar några ord. En 9-månaders som går kanske säger de första orden vid 1,5 år. Einstein lärde sig inte prata förrän vid 4 års ålder, var han en bebis till 4? Oavsett sin individuella utvecklingskurva så är en 1-åring ett barn, inte en bebis. Man kan sätta barn i förskola från 1 års ålder och förskolan är för barn, inte bebisar.
Men suck. I många länder kan man sätta sina barn i förskola efter bara ett par veckor. Dessa barn kan då inte ammas?
En ettåring är en bebis. Amning rekommenderas i minst två år och är dessutom så mycket mer än bara näring. Att du tycker att en ettåring är stor eller att det är opassande att amma ettåringar säger mer om dig.
Citera
2026-08-05, 17:42
Medlem
Citat:
De ammar, men deras män blir kränkta av att se andra kvinnor amma.

Kanske män blir kränkta av att se på när andra män ser på.
Citera
2026-08-05, 17:46
Medlem
I mitt gamla hemland (USA) finns det en stor grupp kvinnor som förespråkar amning till 4-5-årsåldern. Ack ja. Det är väl dem man senare i livet kallar "a mama's boy"....
Citera
2026-08-05, 19:12
Medlem
Jazkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Kanske män blir kränkta av att se på när andra män ser på.
Sekundärkränkt kallas det då. Att bli kränkt å någon annans vägnar, men personen är/blir egentligen inte kränkt…
Citera
2026-08-05, 19:50
Medlem
Citat:
Sekundärkränkt kallas det då. Att bli kränkt å någon annans vägnar, men personen är/blir egentligen inte kränkt…

Jag tänkte mer som att kvinnans man/kille etc. kunde bli sur om kvinnan visar och andra män ser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in