2026-08-02, 11:15
Medlem
SeanPenns avatar
Såg precis denna video, det borde väl vara straffbart för det hon sa till han? Jag tyckte det var väldigt obehagligt att se, framförallt för hon ser ut som nån kärring som ska jobba på bibliotek...inte cykla runt och hota folk. Vad tror ni straffet skulle kunna bli? Tror ni hon är lika kaxig om hennes arbetsgivare, vänner får se videon?

https://youtu.be/ccfWezIGZRw?si=RqRJBjIomRi_q4qj

12:25 in i videon cyklar hon förbi och säger "En dag kommer du inte ha polisskydd" Jag vet inte vem killen är men han filmade deras lilla spektakel och hon tar sig friheten att hota han för det...obehagligt!
Citera
2026-08-02, 11:28
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeanPenn
Såg precis denna video, det borde väl vara straffbart för det hon sa till han? Jag tyckte det var väldigt obehagligt att se, framförallt för hon ser ut som nån kärring som ska jobba på bibliotek...inte cykla runt och hota folk. Vad tror ni straffet skulle kunna bli? Tror ni hon är lika kaxig om hennes arbetsgivare, vänner får se videon?

12:25 in i videon cyklar hon förbi och säger "En dag kommer du inte ha polisskydd" Jag vet inte vem killen är men han filmade deras lilla spektakel och hon tar sig friheten att hota han för det...obehagligt!

Bara anmäla henne. Vänstermuppar är vidriga och gör så här hela tiden utan att samhället reagerar eller säger emot.
Citera
2026-08-02, 11:32
Medlem
Mailmanss avatar
Helvete vad pinsamt.
En grupp vuxna som skriker ”ingen vill ha sex med dig” till en kille som filmar dom..

Seriöst, hur kan inte vänstern skämmas ihjäl varje morgon de klär på sig kläderna och går ut genom dörren
Citera
2026-08-02, 11:58
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Seriöst, hur kan inte vänstern skämmas ihjäl varje morgon de klär på sig kläderna och går ut genom dörren

Ser man lite nyktert på det hela så är det inte många som står bakom extremhögerns metoder att ofreda folk som deltar på demonstrationer. Det jag tycker är intressant är att de gömmer sig bakom polisen och att polisen, åtminstone i Stockholm tycks låta dom hållas.

Det är intressant eftersom de är snabba med att hänga ut poliser också varje gång de känner sig kränkta.

Förr eller senare kommer inte polisen finnas där för dom, vi har ju det där uttrycket "att ropa varg".

Sen kan ju jag tycka det är beklagligt att de har utgivningsbevis och låtsas vara "journalister" då deras sätt att provocera förmodligen inte medför annat än ytterligare inskränkningar i vanligt folks fri- och rättigheter.
Citera
2026-08-02, 12:17
Medlem
SeanPenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Ser man lite nyktert på det hela så är det inte många som står bakom extremhögerns metoder att ofreda folk som deltar på demonstrationer. Det jag tycker är intressant är att de gömmer sig bakom polisen och att polisen, åtminstone i Stockholm tycks låta dom hållas.

Det är intressant eftersom de är snabba med att hänga ut poliser också varje gång de känner sig kränkta.

Förr eller senare kommer inte polisen finnas där för dom, vi har ju det där uttrycket "att ropa varg".

Sen kan ju jag tycka det är beklagligt att de har utgivningsbevis och låtsas vara "journalister" då deras sätt att provocera förmodligen inte medför annat än ytterligare inskränkningar i vanligt folks fri- och rättigheter.

Vart får du informationen att han skulle vara extremhöger ifrån? Sen är det inte ofredande att filma folk, det är ju dom som går upp till han. Du tycker inte det är muppigt beteende att dom blir så triggade? Dom borde bara skita i han helt och hållet. Dom är omogna och ger han massa uppmärksamhet, sjunger att han inte får ligga, är nazi-svin osv.
Citera
2026-08-02, 12:17
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:

Jag tycker dessa ”journalister” är extremt töntiga. Men dom fångar alla dessa idioter på film så tycker ändå de behövs.
Citera
2026-08-02, 12:46
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:

Vilken jävla tönt. Alinia och Lulletotwannabe. Det är väl egenmäktigt förfarande när han försöker få bort den där snubbens skylt?
Citera
2026-08-02, 12:48
Medlem
Straminskys avatar
Lättkränkta hatiska idioter.

Dessa människor gör det ju svårare att vara lesbisk, inte lättare, eftersom folk förknippar det med sånt här beteende.

Dom är så otroligt korkade.

Dom begriper, fortfarande inte, att man får filma på allmän plats.

Och istället för att låta en youtuber filma dom vilket resulterar i noll intresse så skapar dom content själva genom att uppträda hatiskt och aggressivt, utan detta beteende så hade ju den här tråden aldrig skapats och ingen hade ens känt till denna händelse.

Det är ju precis sånt här som gör att folk klickar på såna här videos, det är ju dom själva som åstakommer att så sker.
Citera
2026-08-02, 13:05
Medlem
gofigurs avatar
Citat:

HAHA! Gillar hur hon cyklar fram kryssande.
Vad var det för tåg? Hur kunde alla vara fientligt inställda direkt som om de visste att filmaren inte filmade av kärlek?

Dyke March 2026 står det i rubrik???
Och Filmad den 28 Juli 2026

Borde vara brottsligt hot hon framför?
Citera
2026-08-02, 13:20
Medlem
Terrorstorms avatar
Citat:

Är detta skrivet av en kortvuxen kvinna med blått hår, eller av någon som bara låter som en?

Att kalla en ung man, som bara är där för att filma, för högerextrem och nazist är så intellektuellt ohederligt att det står helt i paritet med en feltolkning av verkligheten.

Med det sagt är han fruktansvärt jobbig att lyssna på, så jag kan förstå att den intoleranta vänstern inte hade tålamod nog innan de klassiska epiteten för meningsmotståndare började hagla.
Citera
2026-08-02, 13:37
Bannlyst
Alla där har grotesk psykisk ohälsa. Störda psyksjuka individer som bara söker problem.
Senast redigerad av snakewatch 2026-08-02 kl. 13:42.
Citera
2026-08-02, 15:49
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Lättkränkta hatiska idioter.

Dessa människor gör det ju svårare att vara lesbisk, inte lättare, eftersom folk förknippar det med sånt här beteende.

Dom är så otroligt korkade.

Dom begriper, fortfarande inte, att man får filma på allmän plats.

Och istället för att låta en youtuber filma dom vilket resulterar i noll intresse så skapar dom content själva genom att uppträda hatiskt och aggressivt, utan detta beteende så hade ju den här tråden aldrig skapats och ingen hade ens känt till denna händelse.

Det är ju precis sånt här som gör att folk klickar på såna här videos, det är ju dom själva som åstakommer att så sker.
Hade dom bara gått i sitt tåg och skitit att han filmade så hade hans filmer aldrig haft mer än 5-600 visningar. Som du säger så är det ju dom som gör honom känd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in