Idag, 02:47
Medlem
Offerviljas avatar
Den 8 augusti kommer Patriotic Alternative att hålla en White Lives Matter-demonstration till minne av Henry Nowak och för att belysa frågor om antivit brottslighet.
Citat:
On Saturday 8th August we will be holding a WHITE LIVES MATTER protest in memory of Henry Nowak and to highlight the issues of anti-White crime and two-tier justice. We will be holding the demonstration in a central location and will announce the meeting point in the near future. This event will coincide with the weekend of Indigenous Peoples' Day.

We are now please to annouce we will be gathering in the centre of Tamworth at 1pm, please help us share this information on social media.
https://www.patrioticalternative.org.uk/white_lives_matter_2026_save_the_date

Tamworth är en stad som ligger ungefär 25 kilometer nordöst om Birmingham.

Vad har ni för tankar om den här demonstrationen? Tror ni att den kommer att bli välbesökt och lyckad?
Citera
Idag, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Den 8 augusti kommer Patriotic Alternative att hålla en White Lives Matter-demonstration till minne av Henry Nowak och för att belysa frågor om antivit brottslighet.

Vad har ni för tankar om den här demonstrationen? Tror ni att den kommer att bli välbesökt och lyckad?
Nowak var en rasistisk incel kvinnohatare som ville döda en invandrare. Hans bortgång var välförtjänt
Citera
Idag, 05:34
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja

Jag tror den blir en symbol för rasister.

De har redan haft sådant i UK, och de som vill blåsa folk kommer att elda på, folk som Farage. Förhoppningsvis tar folk reson och köper inte rasisternas hets, men det är inte troligt.

Tamworth är nog valt med eftertanke, då man på något sätt kan säga att det är Englands England, eftersom det var ett centrum för Mercia. Du vet, stället du ville vara på för 1250 år sedan.

Jag förutspår arga människor som kastar saker på polisen, och att det sedan går över.
Citera
Idag, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen

De har redan haft sådant i UK, och de som vill blåsa folk kommer att elda på, folk som Farage. Förhoppningsvis tar folk reson och köper inte rasisternas hets, men det är inte troligt.

Tamworth är nog valt med eftertanke, då man på något sätt kan säga att det är Englands England, eftersom det var ett centrum för Mercia. Du vet, stället du ville vara på för 1250 år sedan.

Jag förutspår arga människor som kastar saker på polisen, och att det sedan går över.

det är normalt bara vänsterskit och blattar som kastar sten på polis.
Citera
Idag, 06:18
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen

Menar du högerfolk eller menar du de som FAKTISKT hatar vissa raser (den vita)?

Här på Flashback kan du inte utgå från att folk förstår vad du menar om du pratar newspeak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in