2026-07-31, 15:29
Medlem
Jag svårt att låta bli att stirra på kvinnors rövar när jag rör mig ute såhär på sommaren. Tydligen är tighta shorts på modet och ibland syns delar av skinkorna också.

Jag försöker runka mindre till porr, med resultatet att man hamnar i parningsläge då och då. Och det är extra jobbigt såhär på sommaren. Vad kan man göra?
Citera
2026-07-31, 16:05
Medlem
XtraXs avatar
Sommaren börjar lida mot sitt slut så snart kan du sitta hemma och bara njuta.
Citera
2026-07-31, 16:13
Avstängd
AnonymHingsts avatar
Runka varje gång innan du ska ut. Testa blunda och gå med blindkäpp.
Citera
2026-07-31, 18:04
Medlem
Norrbagg79s avatar
Gå på stranden och se avklädda kvinnor, då kommer du se att dom flesta rövar inte är så sexiga utan kläder och du släpper fantasera.
Eller skaffa en flickvän.
Citera
2026-07-31, 18:09
Medlem
Epimaness avatar
Skaffa solglasögon och stirra diskret.

Du behöver inte göra icke-problem till problem.
Citera
2026-07-31, 18:23
Medlem
lagfrukts avatar
Rikta dig till Gudom i bön.
Citera
Igår, 17:24
Medlem
Ursäkta om detta är off topic men jag måste bara låna denna tråden och köra en liten side quest tråd.

Hur klarar 90 % av alla men som inte får de där snygga tjejerna man ser på stan stranden av att se dem hela tiden med tanken i huvudet att du vet att du inte har en chans med störst sannolikhet? Att bara en väldigt liten del av alla killar kommer att lyckas?

De flesta tjejerna är extremt vackra särskilt de unga. Jag förstår bara inte hur män som tränar på gym med högt testosteron klarar av att se dessa tjejer och veta att de inte har en chans.

Hur hanterar ni det?

Mitt testosteron har inte varit speciellt högt under många år fast nu senaste månaderna har de höjts väldigt. Jag blir helt galen varje gång jag går på stan. Hur ska man göra för att acceptera det inte går eller hur lyckas man med dessa tjejer?

Sen när man väl ser vilka killar de väljer i slutändan så är det killar som jag personligen tycker ser väldigt feminina och pojkiga ut. Går det vara en maskulin man och lyckas med de unga tjejerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in