2026-07-30, 22:44
Medlem
Känns som att 2020 mars till.2022 februari var två år där man knappt kunde ta kaffe med en polare med risk att.bli smittad.

Hur var det.dejtingapparna och hade ni sex som vanligt från dem? Alltså träffade nu sexpartners?
Citera
2026-07-30, 23:03
Medlem
Varför skulle man inte göra det bara för att du inte fikade med dina vänner?
Citera
2026-07-30, 23:09
Medlem
67arigGubbes avatar
Ja? Varför inte? Pundare eller?
Citera
2026-07-30, 23:14
Medlem
franges avatar
Nä, jag var en lydig hen och satte på mina krogragg med munblöja på.
Citera
2026-07-30, 23:29
Medlem
Pinoputchins avatar
Jadå fan, bonkade på som vanligt..
Citera
2026-07-30, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Ja? Varför inte? Pundare eller?

För "pundare" va extra försiktiga eller? Hur många siffror har din iq? Normalt folk knulla på som vanligt, tror du en flaschbackare skulle säga nej?
Senast redigerad av Bib-bo 2026-07-30 kl. 23:52.
Citera
2026-07-31, 03:00
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Känns som att 2020 mars till.2022 februari var två år där man knappt kunde ta kaffe med en polare med risk att.bli smittad.

Hur var det.dejtingapparna och hade ni sex som vanligt från dem? Alltså träffade nu sexpartners?

Fanns knappt någon som använde mask i vänners lag.
Citera
2026-07-31, 03:23
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke

varför tänker du på detta 2026?

ja, jag hade sex med flera, inga appar dock.
Citera
2026-07-31, 07:31
Moderator
Nospheratus avatar
Alltså, det är väl lite som World Earth Day när man ska stänga av all ström i hemmet under en hel kväll för att rädda miljön. Folk ligger ju tydligen som satan just den kvällen för att de är så uttråkade.

Jag tyckte nog nedlåsningen var rätt jobbig. Så personligen krökade jag mer än vanligt och låg mer än vanligt eftersom det fanns egentligen inte så mycket annat att göra. Det är väl rätt typiskt. Man sitter hemma och drar i sig några järn i sin ensamhet som en jävla alkis egentligen, men ja det var väl kanske ursäktat under pandemin då. Och det är då man börjar bläddra igenom telefonen bland brudarna för att se om nån är lite sugen. Det absurda var väl att man inte ens var särskilt kåt, mest uttråkad och frustrerad.

Jag kan bara föreställa mig hur det kommer gå till den dagen vi skickar ett gäng till Mars. Fyra år inlåst i plåtburk med frystorkad mat och gamla repriser av Friends och Game of Thrones. Fy. Fan! Folk ombord kommer ju rätt snabbt börja pimpla handspriten och ligga med allt och alla. Det kommer ju vara ett helt dagis med space rocket kids ombord den dagen de landar på Mars.
Citera
2026-07-31, 07:40
Medlem
J.Doessons avatar
Nä jag är inte så mycket för hook ups/bodycounts. Jag var en stolt singel
Citera
2026-07-31, 11:38
Medlem
Stark-Senaps avatar
I landet jag bor i var det utegångsförbud efter 9.
Var hon bara kvar efter det var hon fast. 😁

Funkade asbra de gånger jag satte det i system.
Men oftast vill jag helst ha det tyst hemma, dvs utan kvinnor.
Citera
2026-07-31, 13:10
Medlem
bithaxs avatar
Körde mycket reverse-cowgirl och doggy med munskydd.
Senast redigerad av bithax 2026-07-31 kl. 13:13.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in