Idag, 07:44
Medlem
puterealbas avatar
En kvinna kastar lystna blickar på mig, men eftersom raskriget är på väg så har jag inte råd med några romanser - varken för min egen eller hennes skull: jag måste vara redo att offra mig i krigets hetta.

Hur gör man för att förbli på den rätta, men ibland ack så ensamma vägen? Hjälper det att gå in i skogen och vråla ur sitt hjärtas djup?
Citera
Idag, 07:55
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
En kvinna kastar lystna blickar på mig, men eftersom raskriget är på väg så har jag inte råd med några romanser - varken för min egen eller hennes skull: jag måste vara redo att offra mig i krigets hetta.

Hur gör man för att förbli på den rätta, men ibland ack så ensamma vägen? Hjälper det att gå in i skogen och vråla ur sitt hjärtas djup?

Om du lockas av vackra kvinnor, men inser att kvinnor är ett gift, så drar du en runk minst morgon och kväll så du blir av med giftet inuti pungen, och då kommer intresset för kvinnor svalna.

Kristendomen förbjöd länge dvs i tusentals år män från att dra en runk, just för att de kristna som styrde samhället ville lura männen att jaga och knulla kvinnor, för de ville maximera barnafödandet och lidandet i världen.

Idag är det helt okej rentav smart att runka flera ggr per dag och hålla avstånd till det falska könet.
Citera
Idag, 08:01
Medlem
halaltarzans avatar
Skippa kriget och gå till kvinnan.

För kärlek och mycket göka är väl bästa medicinen mot hat och konstiga tankar?
Citera
Idag, 08:41
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Kan de inte kriga tillsammans?
Skaffa barn och bygga en stridsgrupp.
Pip larsson i bandvagn typ.
Citera
Idag, 10:21
Medlem
proconsuls avatar
Jag föreslår att du kastrerar dig. Så slipper du tänka på kvinnor och samhället slipper dina avkommor.
Citera
Idag, 11:04
Medlem
Närma dig henne, förklara att ni står inför ett raskrig och rekrytera henne till kriget. Vill hon inte strida vid din sida är hon inget för dig ändå.
Citera
Idag, 11:39
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Japp.

Ts, släpp din löjliga pojkdröm om raskrig. Det kommer inte hända.

Träffa en vacker tös i stället.
Citera
Idag, 11:55
Medlem
Epimaness avatar
Dina fiender raskrigar genom barnvagnen. vad är dina tankar om det? Möter du upp?
Citera
Idag, 11:58
Medlem
puterealbas avatar
Jag har redan flera rasistiska barn. Men det var en bra idé, ska gå och köpa en sekatör.

Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Jag föreslår att du kastrerar dig. Så slipper du tänka på kvinnor och samhället slipper dina avkommor.
Citera
Idag, 12:00
Medlem
Ring 1177 och läs upp exakt det du skrev i trådstarten.
Citera
Idag, 12:02
Medlem
puterealbas avatar
Till och med en så prominent filosof som Michel Onfray har erkänt att det kommer att ske, även om han mer var inne på det kontrajihadistiska spåret - men det ena utesluter inte det andra.

Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Japp.

Ts, släpp din löjliga pojkdröm om raskrig. Det kommer inte hända.

Träffa en vacker tös i stället.
Citera
Idag, 12:03
Medlem
puterealbas avatar
Jag har flera barn så jag har gjort mitt på den fronten.

Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Dina fiender raskrigar genom barnvagnen. vad är dina tankar om det? Möter du upp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in