Igår, 12:55
Medlem
Boggymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortkastadtid
Det var en BMW 1000rr som krashade.
Ett riktigt monster med andra ord. Ingenting för nybörjare och idioter. Men tråkigt för hans anhöriga. RIP.
Citera
Igår, 13:48
Medlem
Trist men sånt som händer hoppas ingen oskyldig blev skadad. Den hojen är fruktansvärt snabb 0-100 på 2 sekunder och ett ögonblick senare går det dubbelt så fort.

Köra motorcykel är helt underbart men riskabelt. Trist att så många fega mähän hatar motorcyklar, ofta är hatarna de mest värdelösa trafikanter.
Citera
Igår, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
I en villagata krockar en 35-åring med en stolpe så att han avlider. Ska vi gissa att han inte hade körkort och väldigt begränsad erfarenhet av mc? Eller fick han kramp i högerhanden och svimmade som han som skulle fritera på nattkröken? Oavsett vilket är det inte dessa mc-förare jag saknar och det fina är att de förintar sig själv. Tur att ingen annan kom i hans väg!

Du kan avlida i lägre hastigheter än 40.
Citera
Igår, 14:23
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sorken1234
Han blev kanske sjuk? Väjde undan för ett djur? Fel på mc ?

Jo säkert...
Citera
Igår, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bloe
Trist men sånt som händer hoppas ingen oskyldig blev skadad. Den hojen är fruktansvärt snabb 0-100 på 2 sekunder och ett ögonblick senare går det dubbelt så fort.

Köra motorcykel är helt underbart men riskabelt. Trist att så många fega mähän hatar motorcyklar, ofta är hatarna de mest värdelösa trafikanter.

Håller med. Mc-förarna är nog de trafikanter som har mest risk och konsekvenstänk.
Tror att även hatarna hade älskat känslan om de hade vågat.
Citera
Igår, 15:48
Medlem
Är de ingen som vet vem den avlidne är?
Citera
Igår, 16:47
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortkastadtid
Det var en BMW 1000rr som krashade.
210 hästkrafter.
Citera
Igår, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenbodil
Är de ingen som vet vem den avlidne är?

Jag fick höra att han jobbade på Claessons motor i Bromölla och hittade (vad jag tror är hans konto) på insta: hansen.m1k
För 22 timmar sen på hans story sitter han och kompisarna i hamnen i Åhus, strax efter dog han. Mycket filmer med tveksamma citat och dylikt när det sen gick som det gick.
Citera
Igår, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajjan84
Jag fick höra att han jobbade på Claessons motor i Bromölla och hittade (vad jag tror är hans konto) på insta: hansen.m1k
För 22 timmar sen på hans story sitter han och kompisarna i hamnen i Åhus, strax efter dog han. Mycket filmer med tveksamma citat och dylikt när det sen gick som det gick.
Ett citat var direkt slående "That bike is going to kill you one day"
Citera
Igår, 19:24
Medlem
Bor på campingen som är jättenära. Det är fullt med motorcyklar som cirkulerar nu ikväll så jag antar att det är någon typ av hyllning som pågår.
Var nära när det hände och pratade med några av de stackars unga tjejer som såg när han körde in i stolpen och de var rejält chockade. Hoppas verkligen att de inte får men för livet.

Jag är själv en av de som fick djävulshorn när jag satt på en mc så jag sålde min för många år sedan. Hade då förlorat ett par av mina vänner i olyckor.

R.I.P
Citera
Igår, 19:25
Medlem
SegerHelg88s avatar
Sporthoj. Vad förvånad man blir. Kör i tätbebyggelse vårdslöst och ska stila sig. Ingen hänsyn för andra. Jävla tur ingen annan skadades eller dog. Good riddance.
Citera
Igår, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acethebest
Ett citat var direkt slående "That bike is going to kill you one day"
Ja fy fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto