2026-07-29, 17:32
Medlem
Lowhos avatar
Hej, precis dragit i mig 70mg oxascand och tagit två folköl (33cl), mår bra som fan men ere nån fara? Ska jag stanna där jag är? Eller kan jag köra på med mer oxascand och folköl utan att blir farligt?

Novis på ren benzo, men lååång erfarenhet och bruk av Z-analoger genom åren men det ger väl ingen korstolerens på ren benso?

Jag tog oxascanden först och drack ölen sen om det har någon betydelse. Som sagt mår asbra men väldigt trött, dör jag av andningsdepp om jag går å lägger mig nu?? nojjig
2026-07-29, 17:49
Medlem
gregersnegrers avatar
Högst osannolikt att du dör av det där, men tryck inte i dig mer benzo.
2026-07-29, 17:55
Medlem
Lowhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Högst osannolikt att du dör av det där, men tryck inte i dig mer benzo.

Så det är lugnt att dricka mera?
2026-07-29, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho
Så det är lugnt att dricka mera?

Håll dig till folköl så blir det nog bra. Du lär somna innan du hunnit få i dig för mycket. Förutsatt att du inte ger dig på något starkare eller opiater. En jolle hade nog passat bättre enligt mig. En jolle och lite folkbärs på oxascand är fan gött
2026-07-29, 18:01
Medlem
Lowhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Håll dig till folköl så blir det nog bra. Du lär somna innan du hunnit få i dig för mycket. Förutsatt att du inte ger dig på något starkare eller opiater. En jolle hade nog passat bättre enligt mig. En jolle och lite folkbärs på oxascand är fan gött

Ja tänker inte dricka värre än folköl.

Men liksom vad motsvarar 70mg oxasand i typ stesolid? Har jag tagit en hög dos oxascand med tanke på min låga tolerans??
2026-07-29, 18:03
Medlem
Citat:

Men liksom vad motsvarar 70mg oxasand i typ stesolid? Har jag tagit en hög dos oxascand med tanke på min låga tolerans??

Jag vet inte. Har bara flummat vid ett tillfälle på en karta oxascand. Jag brukar inte ta så mycket. Men oxascand är ju en väldigt mild benso. Du borde däremot inte ta mer.
2026-07-29, 18:04
Medlem
Citat:

En snabb googling säger att du är lite högre än vad man normalt ger som maximal dos per dag, men inte utanför spannet vad man kan ge i medicinskt syfte. Så du kan nog vara lugn
2026-07-29, 18:07
Medlem
Lowhos avatar
tack hörni, öppnade precis en till folköl och känner mig relaxeeeed som fan, ska gejma lite nu och ba känna mig bra.

men andningsdepp som jag är rädd för, om man får det är man väll redan så jävla borta så man nästan är medvetslös och inte bryr sig?

Känner ändå jag är fullt medveten.
2026-07-29, 18:25
Medlem
Citat:
tack hörni, öppnade precis en till folköl och känner mig relaxeeeed som fan, ska gejma lite nu och ba känna mig bra.

men andningsdepp som jag är rädd för, om man får det är man väll redan så jävla borta så man nästan är medvetslös och inte bryr sig?

Känner ändå jag är fullt medveten.

Ska inte vara någon risk. Andningsdepp är mer opiat+ alkohol eller opiat+benso
2026-07-29, 18:49
Medlem
litenbokstavs avatar
70 mg är det sju tabletter eller? isåfall är det ju hur lugnt som helst, värsta är att du somnar
2026-07-29, 18:50
Medlem
Lowhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
70 mg är det sju tabletter eller? isåfall är det ju hur lugnt som helst, värsta är att du somnar

yes 7st 10mg och 4 folköl nu
2026-07-29, 19:11
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Kommer gå fin fint för dig. Är typ den svagaste benzp man kan äta. Så du skulle behöva en skottkärra med spbril för att ev dö. Tror Inte ens att en full skottkärra räcker. Är väldigt svårt att då av enbart benzo. Behöver enorma mängder, även samma med dom starkare benzon.

Tw det lugnt bara och ha en trevlig kväll. Sover säkert rätt bra i natt med öga benzo. Ha det bra och nå bäst vännen. Oroa dig inte ner nu.

Tack för mig, mvh
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in