2026-07-30, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcren369
Så har haft lite jobbigt i livet pga psykisk ohälsa senaste 4 åren. Har hållit på med adhd utredning under tiden. När det skulle skickas iväg till vuxenpsyk så tog dem urin prov och fann då cannabis.

Ville jag skulle lämna prover i 6 mån.

I mitt tillstånd så tjafsa jag med läkaren och bytte vårdenhet.

2 månader senare dvs i veckan så fick jag meddelande av läkare jag tjafsa med om att jag ska komma in för att utfärda ett LOH intyg.

Just nu är jag fri från alla droger.

Men frågan är vad betyder detta nu?

Är lite orolig då jag tjafsa med läkaren och bytte. Att detta ska drabba mig ännu hårdare. Vart skickas detta och varför görs detta helt plötsligt? Har haft nästan 3 års utredning. Men efter tjafset får jag detta.

Är lite orolig att han vill jävlas och hitta fel. Är dock fri från droger idag och den biten är jag inte rädd för. Men vad är anledningen att han vill göra det när jag inte är hos dem längre?

Vad ger det mig för nackdel och fördel?

Bit i det sura äpplet och gör det bara.. 6 månader går snabbare än man tror. Inget fiffel bakom, man vill att utredningen görs så fläckfritt som möjligt och att det inte finns droger inblandat som kan påverka beslutsunderlaget. Beroendecentrum brukar ju dessutom kunna utföra NPF-utredningar mycket snabbare än psykiatrin - blev du hänvisad dit?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in