Citat:
Om du tror att IDF är ”terrorister” som begår ”folkmord” (trots att befolkningen i Gaza har ökat sen kriget började) så är du fångad av globalistisk vänstermedia. IDF bevisade nyligen att de flesta "journalister" som har dött var i själva verket Hamas. Dom bevisade också att en mängd "fredliga" muslimska fotbollsspelare som dom hade dödat var också Hamas terrorister som deltog i Oct 7, inklusive några FIFA domare. Samma sak gäller ”ambulanspersonal”, ”oskyldiga civila” och ”aid workers”.
Detta är inte ett öppet krig mellan två olika nationalstater där båda sidor bär identifikationsmärken som flaggor. Hamas är terrorister som gömmer sig bland befolkningen, och när Israel spöar skiten ur dem går samma radikala muslimska stater som ligger bakom finansieringen av Hamas och övriga terrorgrupper i Mellanöstern ut och rapporterar via Al Jazeera (som dom också äger) att det är "krigsbrott" och "folkmord".
Detta är inte ett öppet krig mellan två olika nationalstater där båda sidor bär identifikationsmärken som flaggor. Hamas är terrorister som gömmer sig bland befolkningen, och när Israel spöar skiten ur dem går samma radikala muslimska stater som ligger bakom finansieringen av Hamas och övriga terrorgrupper i Mellanöstern ut och rapporterar via Al Jazeera (som dom också äger) att det är "krigsbrott" och "folkmord".
Ökat enligt vilken källa?
Jag försökte gräva i det där med ambulanspersonalen, journalisterna osv som Hamas tydligen hade gått ut och sagt stred med de. Lyckades inte hitta några orginalkällor öht, bara sionister på Twitter som hävdade att det var så. Frågade vår lokala IDF soldat och han hävdade att orginalkällan finns på en hemlig sida som man måste ha specialprogram för att komma till men han kunde absolut inte länka till den
Jag kan inte tänka mig att du också är ett hjärndött as som köper vad som helst som nån random på Twitter tutar i dig så du har säkerligen verifierat att det inte bara är lögn och kan länka till orvinalkällan.