Igår, 08:19
Avslutad
Varför dejtar ni inte tjejer från USA, ni som är vita, okej de är rätt galna där men vad är felet med dom? De är coola ändå.

Amerikanska tjejer är inte hora, de är rätt så smarta ändå, utseendetmässigt liknar de svenska tjejer dessutom, men amerikanska tjejer är kanske vildare i sänghalmen.

En amerikansk tjej är då inte så dåliga dock.

Ändå kallar vissa svenska män dom för galningar, och går hellre efter thailuder, hur kommer detta sig?
Citera
Igår, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballonger
Varför dejtar ni inte tjejer från USA, ni som är vita, okej de är rätt galna där men vad är felet med dom? De är coola ändå.

Amerikanska tjejer är inte hora, de är rätt så smarta ändå, utseendetmässigt liknar de svenska tjejer dessutom, men amerikanska tjejer är kanske vildare i sänghalmen.

Ändå kallar vissa svenska män dom för galningar, och går hellre efter thailuder, hur kommer detta sig?

Min erfarenhet av kvinnor ifrån USA är att de är oerhört fokuserade på din inkomst samt vilka prylar du har. Utöver det så är de oerhört hjärntvättade och promiskiuösa. Kortsagt, slampiga och hjärntvättade golddiggers.

Nu inser jag att det finns i runda slängar kanske 170 miljoner kvinnor i USA, så jag reserverar mig rätten att göra ett generaliserat uttalande baserat på mina erfarenheter, vilket inte behöver vara representativt eller stämma in på varje enskild individ.
Citera
Igår, 08:34
Medlem
revodnebs avatar
Man vill inte hamna i klammeri med den amerikanska rättvisan.
Citera
Igår, 08:37
Medlem
Citat:

USA är ett stort land med alla möjliga politiska inriktningar och kulturer
Men generellt tror jag att många upplever kulturkrockar, speciellt när det gäller könsroller och politik
I USA är man mycket mer traditionella än vi i Sverige
Kristendom är något som många grupper tar på största allvar där borta
Amerikaner kan uppleva oss lite mer hårt styrda med lagar och regler kring alkohol och cannabis osv
Vi kanske uppfattas som lite mer lydiga, kyliga och otydliga, som vi kallar diplomatiska.
Medan de är mer pratglada och mycket tydligare med sina åsikter
Som jag tror att de flesta svenska män upplever som jobbigt
Senast redigerad av Max1494 Igår kl. 08:41.
Citera
Igår, 08:40
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:

Man kanske känner att man inte har vad som krävs.

Det är inte bra att säga luder om kvinnor thailändska eller tyska.
Vi ska inte berömma oss.
Citera
Igår, 09:21
Medlem
Det bästa är nog att inte dejta några kvinnor alls för att vara säker på att inte bli anmäld för nåt påhittat.
Citera
Igår, 09:30
Medlem
Citat:

Det flesta amerikanska tjejer har en grandios självbild och förväntar sig att mannen ska betala allt och de kan dra när dom vill.

Med det sagt så finns det självklart massvis med normala amerikanskor.

Vet inte riktigt vart svenskar skulle hitta dom, menar du att dom ska åka till USA så kan du glömma det. Då dom är extremt dryga på plats i jämförelse med thai-tjejer
Citera
Igår, 09:40
Medlem
Wayaheads avatar
This!
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=2isWbDMac5g&ra=m
Citera
Igår, 09:48
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
This!
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=2isWbDMac5g&ra=m
Ouch plågsamt. Jag klarade 30 sek. Då kan vi sammanfatta: trevliga, korkade och ...
Citera
Igår, 10:05
Medlem
Grontarskonts avatar
Mmmm många är enligt mig galna kristna idioter! Finns undantag naturligtvis, många boende på öst och västkusten är relativt "normala".

Många med väldigt traditionella värderingar och många kvinnor vill inte jobba utan istället vara hemmafru med allt vad det innebär!

Skulle aldrig kunna flytta till USA, det landet är förstört!
Citera
Igår, 10:06
Medlem
Pusts avatar
De allra flesta svenska killar och män är inte omskurna och detta tycker de flesta amerikanska kvinnor är äckligt.
Citera
Igår, 10:07
Medlem
Citat:
Varför dejtar ni inte tjejer från USA, ni som är vita, okej de är rätt galna där men vad är felet med dom?
Det är lite långt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in