2026-09-10, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Du har aldrig kunnat tänka dig att du var ett lätt offer för ett medium, för att lura på slantar och göda sin egen myt….

Asså, du din mupp igen . Sorry, jag har kontakt med två präster just nu som jag får hjälp av men de är som sagt inte världens lättaste grej att bli kvitt om man själv har "bjudit in mörkret".
Du har själv inga erfarenheter i ämnet så varför skriver du ens för, du och jag har redan haft våran diskussion och dina argument om att de inte vetenskapligt går att bevis övernaturliga fenomen är bara roligt att lyssna på. Jag var precis som dig för än dagen kom när jag upptäckte alla mina upplevelser jag haft under 15 års tid var en liten elak ande. Kallar dig Idiot ännu en gång .
Citera
2026-09-11, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andersande
Asså, du din mupp igen . Sorry, jag har kontakt med två präster just nu som jag får hjälp av men de är som sagt inte världens lättaste grej att bli kvitt om man själv har "bjudit in mörkret".
Du har själv inga erfarenheter i ämnet så varför skriver du ens för, du och jag har redan haft våran diskussion och dina argument om att de inte vetenskapligt går att bevis övernaturliga fenomen är bara roligt att lyssna på. Jag var precis som dig för än dagen kom när jag upptäckte alla mina upplevelser jag haft under 15 års tid var en liten elak ande. Kallar dig Idiot ännu en gång .

Om du har dessa vanföreställningar så är knappast präster den hjälp du behöver utan medicinsk och/eller psykologisk hjälp…
Citera
2026-09-12, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Om du har dessa vanföreställningar så är knappast präster den hjälp du behöver utan medicinsk och/eller psykologisk hjälp…
Du som vet och kan allt! Sorry, skjutsar du mig till psykakuten?
Tror du själv skulle behöva träffa en psykolog alt livscoach för att utvärdera ditt liv och psykiska mående.

Ha en trevlig kväll.
Citera
Idag, 03:26
Medlem
EnkeliSotilass avatar
Andeutdrivning är för ängel proffsen som driver ut "fel" anden som inte har något att göra med i systemet. Man är fler änglar som bråkar med en ande och tvingar ut med våld. Är det skicklig ande tar det längre tid driva ut man får alldrig förlora hoppet och måste vinna varje slag. Det händer en ande vinner mot alla andra änglar och stannar kvar i systemet, det ger problem.

Ande klotar är besvärliga som flyger överallt och jävlas.

Svarta demoner är svåra hantera i systemet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in