2026-07-26, 20:30
Moderator
pbos avatar
Jag fick upp reklam för dejtingappen Boo i flödet på sociala medier, är man intresserad av relationsfrågor tror reklamalgoritmerna att man vill nätdejta. Enligt reklamen så var det dejting för introverta, men det var nog en anpassning mot mig när jag läser vidare. Däremot verkar det väl lite algoritm- eller personlighetsteststyrt enligt texten på Google play.

Citat:
Dejta, chatta, matcha, få vänner, och möt nya människor baserat på personlighet.

På Reddit sågade de appen jämns med fotknölarna, men Flashbacks har ju högre intelektuell nivå så jag tänkte kolla här istället. Men ingen verkar hittills ha skrivit om några erfarenheter av dejting via Boo.

Har någon provat? Var Boo något att ha? Vad är skillnaden mot de mer kända apparna som t.ex. Tinder?

Jag tänker inte ge mig in i nätdejting igen i första taget. Men däremot tycker jag det är ett intressant ämne hur olika appar fungerar, särskilt intressant när nya dyker upp på en redan hårt exploaterad marknad.
Citera
2026-07-26, 20:55
Avstängd
Mohaves avatar
Hittade en tjej. Hon var knasig men rolig.
Citera
2026-07-26, 21:07
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Hittade en tjej. Hon var knasig men rolig.
Hur var själva appen? Var den också knasig?

Samma upplägg som Tinder, eller fungerade den helt annorlunda i hur man kontaktade andra?
Citera
2026-07-26, 23:01
Medlem
67arigGubbes avatar
Alla är samma.

90% bottar resten psykopater.
Citera
2026-07-28, 11:43
Medlem
Provade skräpet. Tog bort efter 1 dygn.
Citera
2026-07-30, 12:39
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Provade skräpet. Tog bort efter 1 dygn.
Varför tyckte du att Boo var så uselt?
Citera
2026-07-30, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Varför tyckte du att Boo var så uselt?
För att den suger. Mycket detaljer, mycket man ska fylla i osv, bara skräp. Fula kärringar. Man får typ svajpa två gånger och vänstersvajp räknades också. Helt sämst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in