2026-07-26, 14:33
Medlem
DonFoldits avatar
Tydligen så började rasbiologin med en slutgiltig lösning, för om den ariska rasen är överlägset bäst på att lyda, hålla käften och arbeta.. så blir en transhuman ras av cyborger den mest överlägsna arbetaren, och vad fabriksägarna kommer att vilja "anställa".

Dom vill inte bara kunna byta kön, dom vill kunna uppgradera hela sig själva genom teknologi. Sverige har tusentals cyborger som kallar sig transhumanister.

Här är en video om HUR dessa människor tänker och planerar: https://youtu.be/4SSxfa3da58?si=gRpubWWnpstmQq7J

Vad tycker ni?
Är det dags att bli en cyborg eller tänker ni avvakta tills banker slutar med kontanter globalt?
Vad tycker ni om videon?
Senast redigerad av DonFoldit 2026-07-26 kl. 15:28.
Citera
2026-07-26, 14:36
Avstängd
Grin-Days avatar
Jag har inte riktigt bestämt mig men eftersom jag föredrar vagina framför penis så funderar jag på att skaffa mig en egen.
Citera
2026-07-26, 14:53
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
Jag har inte riktigt bestämt mig men eftersom jag föredrar vagina framför penis så funderar jag på att skaffa mig en egen.

Då vill dom utrota dig.
Folk har inga kön i framtiden när alla är medvetenhet i maskiner.

Alla ska nämligen utrotas eftersom mänskligheten är en lägre stående ras som inte kan tävla om jobben med transhumanisterna som inte ens sover eller tänker på motsatt kön.. Eller ens kräver lön.

Typ 5-10% av mänskligheten ska bli maskiner i den nya världen. Som dom skrev på The Georgia Guidestones tom.

Resten är oanvändbara och gnälliga trälar som inget vill utnyttja längre.
Citera
2026-07-26, 14:53
Avstängd
Grin-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Då vill dom utrota dig.
Folk har inga kön i framtiden när alla är medvetenhet i maskiner.

Alla ska nämligen utrotas eftersom mänskligheten är en lägre stående ras som inte kan tävla om jobben med transhumanisterna som inte ens sover eller tänker på motsatt kön.. Eller ens kräver lön.

Typ 5-10% av mänskligheten ska bli maskiner i den nya världen. Som dom skrev på The Georgia Guidestones tom.

Resten är oanvändbara och gnälliga trälar som inget vill utnyttja.
Jaha.
Citera
2026-07-26, 15:39
Medlem
DonFoldits avatar
Den intressanta frågan är kanske om Åkesson är en cyborg.. och varför högern inte säger ett ljud om transhumanism ännu.
En dag så kommer det vara det enda som Åkesson babblar om.. när det är dags för Sekten Sverige att fullborda projektet rasbiologi.. genom att bli den ultimata arbetaren som till och med har ett högre värde än människor.

Är det kanske därför ungar ska lära sig så tidigt om transsexualitet .. för att plantera en tanke om att dom kan ändra vad dom är.. ändra kön eller ta bort könet och bli en arbetarrobot?

Bibeln pratar ju om det och hur ett helvete I en evighet väntar dom som accepterar bestens märke I högerhanden.. märket ska tydligen gå att betala med.. i en kontantfri värld.

Alla gängs inkomster upphör över en natt.
När banker slutar med kontanter.

Tydligen ska Hooverdammen i Amerika sprängas av deras regering, och då föds transhumanism i samband med att banker slutar med kontanter globalt, och Åkesson börjar babbla om hur viktigt det är att mikrochippa sig.

Ser man dammen uppifrån så är tornen som äggstockar liksom. Designat med ett syfte redan från början.. ett symboliskt syfte.
Mycket udda statlig konst runt Hooverdammen vill jag lova er, kolla upp det om ni vill och vågar se den obekväma sanningen.
Citera
2026-07-26, 15:39
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Tydligen så började rasbiologin med en slutgiltig lösning, för om den ariska rasen är överlägset bäst på att lyda, hålla käften och arbeta.. så blir en transhuman ras av cyborger den mest överlägsna arbetaren, och vad fabriksägarna kommer att vilja "anställa".

Dom vill inte bara kunna byta kön, dom vill kunna uppgradera hela sig själva genom teknologi. Sverige har tusentals cyborger som kallar sig transhumanister.

Här är en video om HUR dessa människor tänker och planerar: https://youtu.be/4SSxfa3da58?si=gRpubWWnpstmQq7J

Vad tycker ni?
Är det dags att bli en cyborg eller tänker ni avvakta tills banker slutar med kontanter globalt?
Vad tycker ni om videon?
"AI är ett rasbiologiskt projekt"

Tveksamt om de gamla rasbiologerna för 100 år sen hade hållit med.

Rasbiologi handlade om "rasens renhet", föreställningen att en folkgrupp blir bättre ju mindre blandad den är. Dvs starkare, smartare, friskare osv.

"Rasen" kan ju knappast bli "renare" av att blandas ihop med något som inte ens är mänskligt, eller inte ens biologiskt.
Citera
2026-07-26, 15:45
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
"AI är ett rasbiologiskt projekt"

Tveksamt om de gamla rasbiologerna för 100 år sen hade hållit med.

Rasbiologi handlade om "rasens renhet", dvs föreställningen att en folkgrupp blir bättre ju mindre blandad den är, dvs starkare, smartare, friskare, osv.

"Rasen" kan ju knappast bli "renare" av att blandas ihop med något som inte ens är mänskligt, eller inte ens biologiskt.

Det fanns rasbiologer som redan då sa att en dag kommer vi inte bara kunna förbättras genetiskt, för teknologin kommer göra så att vi kan uppgradera allt i kroppen.
Dom ser det som en uppgradering och du hugger av armen och sätter dit en robotarm som fungerar halvt som den som gud gav dig.

Ska du bli bättre på att arbeta eller inte?

Fabriksägarna vill inte anställa människor längre när det finns bättre cyborger. Detta är dom ju ärliga med offentligt... att dom föredrar maskinfolk istället för kött och blodfolk.. och att det bara finns ett sätt att behålla jobben när a.i börjar sno dom allihopa.. och det är genom att själv bli medvetenhet som styr en maskin.
Citera
2026-07-26, 16:02
Medlem
DonFoldits avatar
Om högern kan stoppa alla gäng och muslimer genom att minrochippa sig och acceptera total övervakning och att kunna stängas av?

Klart dom gör det. Hela SD är blivande cyborger. Dom lyder definitivt.

Man kan ju se det redan nu fast ingen av dom ens vet om det.. att all hets mot folkgrupper har en slutgiltig lösning för alla högerfolk. Mikrochippa så blir alla problem lösta när muslimer och gängen försvinner för att dom vägrade mikrochippa sig.

Så tror jag iaf.
Citera
2026-07-26, 17:39
Medlem
DonFoldits avatar
Peter Theil har ju sålt mjukvara till svenska polisen som vill utöka övervakningen över medborgarna.

Peter vill även att mänskligheten ska sluta existera som ras, och att en ny ras.. transhumanisterna tar människors plats.

Han tycker så för att han är en av de kommande makthavarna som genom sin rikedom kunde fullfölja projekt som transhumanism.

Elon Musk är ju med på detta också genom hans hjärninplantat som uppgraderar människor genom att koppla upp dom på nätet.
Därför får ni inte dela denna dokumentär på twitter för då har ni korsat gränsen för vad Elon kan tillåta i en högerextrema filterbubbla som en gång var yttrandefrihetens sista existens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in