Det är bara som blir påsatt som är bög enligt islam.
Inte den som sätter på.
jaha, ,, en dispens igen
Den där Muh*mmed (den första av alla miljarder Med samma namn) var bra på att hitta på undantagsregler utefter hans behov och sug för dagen
Senast redigerad av StigHelmutt 2026-07-25 kl. 16:56.
Han sade då till pojken att ”gapa svennejävel annars dödar jag dig” innan han till slut fick utlösning i hans mun.
Fy fan, så nära rånbögmord man kan komma.
Citat:
Det framgår inte att ”mannen” är en somalier. Det framgår heller ingenstans i artikeln att somaliern haft ett rasistiskt motiv med dådet – då han sa till pojken att ”gapa svennejävel annars dödar jag dig”
Det etniskt underliggande eller tom uttalade hatet verkar aldrig lyftas fram.
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Det är bara som blir påsatt som är bög enligt islam.
Inte den som sätter på.
"Går alltså inte ens killar fredade nu, från de vuxna våldtäkts-invällarna ?
Som dessutom är pedofiler som ger sig på tonåringar!"
Nej, de som våldtar flickor, kvinnor, äldre på boenden osv har inga spärrar alls varför både killar och män blir och kommer att fortsätta bli våldtagna.
I Uppsala våldtogs ju en 15-årig pojke av ett gäng afghaner för något år sedan också. Men det finns säkerligen ett visst mörkertal då jag misstänker att inte alla väljer att anmäla.
Givetvis kommer detta att bli allt vanligare med tiden. Om svensken låter sig rövknullas så kommer han att rövknullas.
Det framgår inte att ”mannen” är en somalier. Det framgår heller ingenstans i artikeln att somaliern haft ett rasistiskt motiv med dådet – då han sa till pojken att ”gapa svennejävel annars dödar jag dig”
vet inte vem du citerade där,
men det framgår i artikeln att den ena är somalier,, syns på bilden och på namnet dessutom Bish*r Moh*med
*= gissa bokstav
Citat:
24-årige somaliern Moh*med döms nu för att ha tvingat en 15-årig svensk pojke att suga av honom i hans egen EPA-traktor. Brottet ska ha begåtts i det invandrartäta området Bullermyren i Borlänge kommun, tidigare under våren. Han blev medborgare i Sverige 2013 och kan därför inte utvisas.