Igår, 11:08
Medlem
Kan rekommendera alla som röker inomhus hos sig att skaffa en bra luftrenare med kolfilter som rensar luften riktigt bra. Jag brukar även tända ett par doftljus så luktar det snabbt helt fräscht och ingen kan känna någon konstig lukt.
Citera
Igår, 11:36
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grusse
Kan rekommendera alla som röker inomhus hos sig att skaffa en bra luftrenare med kolfilter som rensar luften riktigt bra. Jag brukar även tända ett par doftljus så luktar det snabbt helt fräscht och ingen kan känna någon konstig lukt.

Jag tänker alltid när jag känner rökelser och andra doftattiraljer att personen som sprider lukten försöker dölja någon annan lukt, typ cannabisrökning inomhus.
Citera
Igår, 12:57
Medlem
Är det någon som går på det idag?
Citera
Igår, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygerOmkring
Jag tänker alltid när jag känner rökelser och andra doftattiraljer att personen som sprider lukten försöker dölja någon annan lukt, typ cannabisrökning inomhus.
En bubblig mage också.
Citera
Igår, 21:00
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
En bubblig mage också.

Då öppnar jag balkongdörren och låter grannarna ta del av rosendoften.
Citera
Igår, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygerOmkring
Då öppnar jag balkongdörren och låter grannarna ta del av rosendoften.
Du lever för skyddat
Citera
Igår, 23:03
Medlem
Fatiguewars avatar
Volcano vape, luftrenare, öppet fönster. Sen röker du enbart i ett rum, där du inte innehar textiler - Annars tvätta dem var vecka.

Ingen märker det. Jag lovar, har haft polisära besök under samma period som detta pågått.
Citera
Idag, 04:35
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Du lever för skyddat

Vad menar du?
Får du stryk av dina grannar om du öppnar upp så att din odör sprids till grannarna?
Citera
Idag, 04:36
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatiguewar
Volcano vape, luftrenare, öppet fönster. Sen röker du enbart i ett rum, där du inte innehar textiler - Annars tvätta dem var vecka.

Ingen märker det. Jag lovar, har haft polisära besök under samma period som detta pågått.

Samtidigt kan ju inte snuten börja utreda dig för narkotikabrott om du ringer och anmäler ett brott själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in