2026-07-27, 07:59
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rarity
Hmm, märkligt. Jag var inte där så jag kan varken bekräfta eller dementera. Blir dock paff om det visar sig att det jag hört inte stämmer. Jag säger inte att du har fel, du kan absolut vara mer välinformerad än jag, men jag blir lite konfunderad.
Du får kolla upp så du inte har felinformerade källor. Eller att de baserat sina uppgifter på skvaller.

Men nu vet iaf att det INTE är varken Anjo eller Prefab. Utan den misstänkte är Danjal Kanani.
Citera
2026-07-27, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Du får kolla upp så du inte har felinformerade källor. Eller att de baserat sina uppgifter på skvaller.

Men nu vet iaf att det INTE är varken Anjo eller Prefab. Utan den misstänkte är Danjal Kanani.

Absolut. Nej personen vet hur det ligger till, med nittionio procents säkerhet. Men personen kanske inte sa sanningen till mig, oklart varför h*n skulle göra så dock. Konstigt. Men i och för sig så är dom där rätt konstiga hela bunten.
Citera
2026-07-27, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Varför går du in i en tråd och bara skriver ut namn? Är du efterbliven kanske?

Det är väll 100% säkert att Anjo varit i ett annat land?

Jag håller inte koll på när han är på semester.

Det är dock du som skriver ut namn, jag maskade. Är du efterbliven kanske?

Detta var den information jag fick till mig, från en person som vet. Jag säger bara vad jag fått höra. Rent hypotetiskt då, hade du blivit förvånad om det var A eller AP? Helt ärligt?
Citera
2026-07-27, 08:22
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Absolut. Nej personen vet hur det ligger till, med nittionio procents säkerhet. Men personen kanske inte sa sanningen till mig, oklart varför h*n skulle göra så dock. Konstigt. Men i och för sig så är dom där rätt konstiga hela bunten.
Det har du absolut helt rätt i.
Citera
2026-07-27, 08:24
Medlem
Citat:
Jag håller inte koll på när han är på semester.

Det är dock du som skriver ut namn, jag maskade. Är du efterbliven kanske?

Detta var den information jag fick till mig, från en person som vet. Jag säger bara vad jag fått höra. Rent hypotetiskt då, hade du blivit förvånad om det var A eller AP? Helt ärligt?

Varför skulle jag behöva maska en person som jag skriver är oskyldig?! Du verkar inte ens fatta varför man maskar.

Om du fått info från någon i andrahand så skriver du ut det. Inte bara ett namn. Det fattar en åsna. Lämna Flashback om du inte är intelligent nog att vara här eller är så ung att du inte har fått hår på pungen än..
Citera
2026-07-27, 08:38
Medlem
Citat:
Varför skulle jag behöva maska en person som jag skriver är oskyldig?! Du verkar inte ens fatta varför man maskar.

Om du fått info från någon i andrahand så skriver du ut det. Inte bara ett namn. Det fattar en åsna. Lämna Flashback om du inte är intelligent nog att vara här eller är så ung att du inte har fått hår på pungen än..

Fattar DU varför man maskar? Nu kommer ditt inlägg i denna tråd upp för alla som googlar på hans namn + flashback tror dock inte alla klickar sig in i tråden utan nöjer sig med att läsa rubriken. Men visst, you do you!

Tycker det är himla bra här på flashback faktiakt. Till exempel det faktum att man kan diskutera och spekulera rätt så fritt för att gemensamt komma fram till en välgrundad gissning, eller i slutändan få fakta svart på vitt. Tycker inte du också det?
Citera
2026-07-27, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Det har du absolut helt rätt i.

Ja dom verkar onekligen skapa sig (och drabba andra med) en hel del problem. Vi får se hur deras bumpy ride fortskrider helt enkelt!
Citera
2026-07-27, 09:23
Medlem
Citat:
Jag är 100% säker på att det flesta här på Flashback hatar inlägg som ditt. En idiot som bara kommer in och name-droppar. Dessutom ett namn som i tråden blivit redan avfärdat.

Förstår inte varför du ens tjafsar emot. Du gör endast bort dig mer.

Har du ens läst vad jag skrivit? En person med mycket god insyn talade om detta för mig och jag skrev här vad jag hört. Eftersom personen är den den är så var jag väldigt säker på att det stämde. Jag har inte heller lust att skriva all information och detaljer jag fick till mig om det inträffade innan det är bekräftat vem eller vilka som verkligen är involverade i händelsen. Eller tycker du jag borde ha gjort det kanske?

Nej jag gör inte bort mig, men tack för omtanken. Du verkar dock ha fastnat totalt på mig och mitt inlägg. Lägger du såhär mycket tid och energi på att skälla ut alla på hela forumet som "name-droppar" eller skriver spekulativt? Eller är det bara när det gäller *njo och/eller pref*b?
Citera
2026-07-27, 12:36
Medlem
Citat:
Har du ens läst vad jag skrivit? En person med mycket god insyn talade om detta för mig och jag skrev här vad jag hört. Eftersom personen är den den är så var jag väldigt säker på att det stämde. Jag har inte heller lust att skriva all information och detaljer jag fick till mig om det inträffade innan det är bekräftat vem eller vilka som verkligen är involverade i händelsen. Eller tycker du jag borde ha gjort det kanske?

Nej jag gör inte bort mig, men tack för omtanken. Du verkar dock ha fastnat totalt på mig och mitt inlägg. Lägger du såhär mycket tid och energi på att skälla ut alla på hela forumet som "name-droppar" eller skriver spekulativt? Eller är det bara när det gäller *njo och/eller pref*b?

Hahaha men sluta nu. En person med MYCKET GOD INSYNS hade inte gett dig namnet på en person som är i ett annat land.

Och det man gör att skriva ”jag har hört från en vän att det är: xxxx yyyy” inte bara skriver ut ett namn i en tråd. Det är standard vett och etikett på Flashback. Och att bara skriva ut namn är ALLTID hatat. Så JO du gör bort dig som försöker försvara detta.
Citera
2026-07-27, 13:52
Medlem
Aldrig sett en tråd där så många hävdar att dom VET vem det gäller, men ingen har något konkret att komma med.
Citera
2026-07-27, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acab75
Aldrig sett en tråd där så många hävdar att dom VET vem det gäller, men ingen har något konkret att komma med.

Precis, dags att folk kommer med bevis eller håller käften. Denna tråd är ett stort skämt med en massa påståenden utan minsta lilla belägg.
Citera
2026-07-27, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Precis, dags att folk kommer med bevis eller håller käften. Denna tråd är ett stort skämt med en massa påståenden utan minsta lilla belägg.

Har du funderat på att tänka själv och applicera deduktion? FAKTA ÄR FÖLJANDE: 1. En känd influencer har gripits på Åland, och släppts, misstänkt för våldtäkt. 2. Personen ifråga tillhör jockiboiiis entourage, men det är inte jockiboiii själv. 3. Allt detta inträffade dagen innan jockiboiiis spelning på Åland. 4. Personen i jockiboiiis entourage, som vanligtvis alltid befinner sig inom 5 meters radie av jockiboiii, var sedan mysteriöst frånvarande under jockiboiiis nästa spelning.

Såja, börja tänka och deducera nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in