2026-07-24, 13:46
Medlem
Testoguy666s avatar
Hej mina kamrater, tänkte ut ett par dygn för att ta det lugnt till sjöss. Vilken typ utav kryssning rekommenderar ni ? det ska finnas heta brudar samt bra dricka. gärna någon underhållning. Samtidigt inte alltför dyrt då min ekonomi är begränsad pga sina anledningar... * host * host
Citera
2026-07-24, 14:42
Medlem
Batagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testoguy666
Hej mina kamrater, tänkte ut ett par dygn för att ta det lugnt till sjöss. Vilken typ utav kryssning rekommenderar ni ? heta brudar samt bra dricka. gärna någon underhållning. Samtidigt inte alltför dyrt då min ekonomi är begränsad pga sina anledningar... * host * host

Den där kombinationen är nog omöjlig till lågt pris...
Citera
2026-07-24, 15:13
Medlem
Citat:
Hej mina kamrater, tänkte ut ett par dygn för att ta det lugnt till sjöss. Vilken typ utav kryssning rekommenderar ni ? det ska finnas heta brudar samt bra dricka. gärna någon underhållning. Samtidigt inte alltför dyrt då min ekonomi är begränsad pga sina anledningar... * host * host
Det finns inte så många rederier att välja på, så in och sök: Viking Line, Birka, Tallink... Tror det är party på alla båtar som går till Åland, Finland och Estland fredagar och lördagar.

Räkna med ett par tusen till exempelvis Tallinn. Sedan är tipset att du bokar frukostbuffé och smörgåsbord.
Citera
2026-07-24, 15:20
Medlem
Ondquists avatar
Citat:
Vilken typ utav kryssning rekommenderar ni ?
Och hur ska vi veta varifrån kryssningen ska utgå? Om det är från från 08-närområdet och ut i Östersjön du vill kryssa så så har du denna tråd att kolla tips i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in