2026-07-24, 18:30
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dengrova
Ska hämta bruden här i helgen på flygplatsen. Kan inte vänta i 3 timmar som hemresan tar. Jag behöver knulla henne direkt. Kära Göteborgare och Härryda människor. Var är närmstaste ställe där jag ostört kan knulla henne i naturen

Rådasjön. Där tar du din värphöna.
Citera
2026-07-24, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Rådasjön. Där tar du din värphöna.
Har du knullat någon här ? Bra ? Går det att knullla och det finns bra marginaler att upptäcka folk ? Därför är just fågeltorn jävligt bra att knulla i
Citera
2026-07-24, 20:35
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Har du knullat någon här ? Bra ? Går det att knullla och det finns bra marginaler att upptäcka folk ? Därför är just fågeltorn jävligt bra att knulla i

Det finns många bra ställen där. Det löser ni på plats.
Citera
2026-07-27, 10:04
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ska hämta bruden här i helgen på flygplatsen. Kan inte vänta i 3 timmar som hemresan tar. Jag behöver knulla henne direkt. Kära Göteborgare och Härryda människor. Var är närmstaste ställe där jag ostört kan knulla henne i naturen

Fast det där tar ju också tid. Nej, är du så jävla kåt så slit in henne på närmsta handikappmugg på Landvetter och tryck på henne medan hon lutar sig mot handfatet. Efter det kanske du pallar med att vänta till ni kommer hem? Visst, säkert mer romantiskt att göka till fågelkvitter, men döm fan inte ut ett typ smutsknull på muggen med en frän lukt av urin.
Citera
2026-07-27, 11:58
Medlem
MrSwaggers avatar
Hur gick det? Blev det knola o var knola ni??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in