2026-07-23, 23:49
Medlem
Ska hämta bruden här i helgen på flygplatsen. Kan inte vänta i 3 timmar som hemresan tar. Jag behöver knulla henne direkt. Kära Göteborgare och Härryda människor. Var är närmstaste ställe där jag ostört kan knulla henne i naturen
Citera
2026-07-23, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengrova
Ska hämta bruden här i helgen på flygplatsen. Kan inte vänta i 3 timmar som hemresan tar. Jag behöver knulla henne direkt. Kära Göteborgare och Härryda människor. Var är närmstaste ställe där jag ostört kan knulla henne i naturen

Det bästa sättet att välkomna någon efter en lång flygresa är att släpa ut henne i en fuktig, mygginvaderad Landvetter-buske på ett tre minuters knull.
Jag skulle rekommendera närmsta bajamaja på långtidsparkeringen.
Citera
2026-07-24, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Det bästa sättet att välkomna någon efter en lång flygresa är att släpa ut henne i en fuktig, mygginvaderad Landvetter-buske på ett tre minuters knull.
Jag skulle rekommendera närmsta bajamaja på långtidsparkeringen.
Vi gillar att knulla djuriskt
Citera
2026-07-24, 00:05
Medlem
fuskas avatar
Finns en fiskesjö i härskogen(kullsjön ?)Dom ha bryggt om vägen så fiske parkeringen är lite off nu. Lycka till
Citera
2026-07-24, 00:12
Medlem
Du vill alltså in med kådden medans där finns sperma kvar? Ja, det bästa är nog om du har en rymlig bil och tar henne rätt vid ankomst. Vändplatsen är rymlig, och din inlastning förväntas inte ta mer än sekunder.
Citera
2026-07-24, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Finns en fiskesjö i härskogen(kullsjön ?)Dom ha bryggt om vägen så fiske parkeringen är lite off nu. Lycka till
Tack för tipset. Fiskesjö. Då är endå risken stor för folk ? Det finns inget fågeltorn eller nått vindskydd eller va som ? Fågeltorn är f.ö så jävla bra att knulla i.
Citera
2026-07-24, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Du vill alltså in med kådden medans där finns sperma kvar? Ja, det bästa är nog om du har en rymlig bil och tar henne rätt vid ankomst. Vändplatsen är rymlig, och din inlastning förväntas inte ta mer än sekunder.
Bror de går inte. Jag ska göra kaos med henne. Behöver mer yta en bilen
Citera
2026-07-24, 00:37
Medlem
hyrbil. och göra det i bilen i skogen . duh
Citera
2026-07-24, 00:43
Moderator
Neksnors avatar
Tid på dygnet och åt vilket håll ska ni sedan?

I väntan på info lite platser som kan funka på kvällar/nätter.

Gamla Härryda station, kör mot Rv40 fast fortsätt under motorvägen. Innan bron över järnvägen går Härryda stationsväg in till vänster. Kör ner till spåren, där finns en grusplan och ett fåtal bostadshus. På andra sidan järnvägen, kör runt, finns ett industriområde som bör vara tomt sent.

Pendelparkeringen vid väg 156 söder om Rv40.

Eller hyr en Cabin (16 kvadratmeter utan fönster) en natt på Scandic på flygplatsen för 1500 kr. Landvetter Airport Hotel har rum för liknande pris.

I skogen alldeles intill flygplatsen är det nog olämpligt, jag har sett tecken på att myndigheter har koll på aktiviteter där.
Citera
2026-07-24, 00:43
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:

Du kan väl boka ett hotellrum sisådär 20 minuter från flygplatsen. Eller om du är snål - sätta upp ett tält någonstans - kan bli riktigt romantiskt om du förbereder. Du kan väl se ut platser på Google Maps, eller betala för en campingplats.

Du skrev inte i vilken riktning du åker efter upphämtningen... Precis på själva flygplatsen finns inga bra möjligheter.
Citera
2026-07-24, 00:51
Medlem
GastonLeMans avatar
Parkeringshuset.
Är du snabb tror jag du slipper betala för p-platsen.
Citera
2026-07-24, 18:03
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Bror de går inte. Jag ska göra kaos med henne. Behöver mer yta en bilen

fråga brorsorna som faktiskt bor i landvetter, dom hänger vid torget yalla
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera