2026-07-22, 11:47
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Det spelar ingen roll vad du tycker och tänker. Faktum är att de finns överallt. Öppna ögonen och se.

Svensk kvinna med en svart
Svensk kvinna med en arab
Svensk kvinna med en marockan
Svensk kvinna med en tunisier
Svensk kvinna med en algerier
Svensk kvinna med en egyptier
Svensk kvinna med en - välj din islamist, listan är lång.
Kvinnor har vett och väljer naturligtvis de män de vill ha och tydligen duger inte du och fundera på det.

Det blir enklare att leva om man har respekt för andra människor och deras val.
Citera
2026-07-22, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Kvinnor har vett och väljer naturligtvis de män de vill ha och tydligen duger inte du och fundera på det.

Svenska kvinnor måste hata sig själv och den egna rasen? Eftersom dom inte vill skaffa barn med en svensk kille?
Svenskar är som nordens Romer. Förgör sig själva.
Citera
2026-07-22, 12:49
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Men det gör vi inte. Det är en minimal andel kvotflyktingar från tredje världen som har svårt för att anpassa sig till vårt sätt att leva, eftersom det är helt främmande för dem, och det kan vi inte göra nåt åt. Vi är skyldiga att ta emot den andel som internationella åtaganden fastställer. Nu är det EU:s asyl- och migrationspakt som gäller, så det är ingen inrikespolitisk fråga.

Skitsnack! Sverige tar INTE in en minimal andel flyktingar som ”har svårt” att (läs:vill inte) anpassa sig!!!
Sverige ÖSER in flyktingar!!!
Förklara hur två EU-länder som har ungefär samma antal invånare (drygt 10 miljoner) där den ene, dvs SVERIGE tar in nästan 90000 invandrare (år 2025) och den andre, dvs PORTUGAL tar in knappt 1800 invandrare (år 2025).
Citera
2026-07-22, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminatore
Om en Indier levererar mat från foodora finns ju en kund som betalar för den tjönsten. Företaget betalar skatt. Elmoppen laddas och det genererar skatt. Där blir det en vinst. Om en kommun däremot anställer 35 st sopplockare som går och strosar efter vägkanten är det skattepengar som används och detta är en förlust. Allt där konsumenten betalar för tjänsten är ju vinst för stadskassan. Om samhället tjänar på att ha 59 frisörer i en liten ort.... där kan man ju kolla vad det handlar om men det hoppar de över.
Ja. Men dessa personer får lön som de senare använder för att konsumera. Det är inte samma sak som Andrrs Borg spm sparar 60% av lönen.
Citera
2026-07-22, 13:00
Medlem
particulum1s avatar
En modern västerländsk stat strävar efter att konformera individen till att vara tillräckligt kapabel för att trycka på knappar, men inte nödvändigtvis så smart att den ifrågasätter varför den gör det.
Citera
2026-07-22, 13:07
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Skitsnack! Sverige tar INTE in en minimal andel flyktingar som ”har svårt” att (läs:vill inte) anpassa sig!!!
Sverige ÖSER in flyktingar!!!
Förklara hur två EU-länder som har ungefär samma antal invånare (drygt 10 miljoner) där den ene, dvs SVERIGE tar in nästan 90000 invandrare (år 2025) och den andre, dvs PORTUGAL tar in knappt 1800 invandrare (år 2025).

Hur många asylsökande varje enskilt land ansvarar för under EU:s nya asylpakt styrs av fördelningsmekanismer där hänsyn tas till folkmängd och lands-BNP.
Citera
2026-07-22, 13:23
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille132
Svenska kvinnor måste hata sig själv och den egna rasen? Eftersom dom inte vill skaffa barn med en svensk kille?
Svenskar är som nordens Romer. Förgör sig själva.
Så är inte alls "svenska män". Men kanske är du så.

Antalet bland-äktenskap bland barnvagnas i Stockholms innerstad är ganska nära Noll så antagligen luftar du något som inte ens existerar. Men detta lilla antalet kvinnor har naturligtvis fått barn med någon de vill ha barn med eftersom kvinnor kan tänka själva och ta hand om sig själva.

Vill tipsa om att skandinaver är bland de mest kringresande folken och det finns skandinav-DNA överallt i hela västvärlden. Motsatsen är samer som inte blandat sig med någon på 5000 år och det finns absolut ingenting som antyder att de är lyckligare.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-07-22 kl. 13:26.
Citera
2026-07-22, 13:28
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Hur många asylsökande varje enskilt land ansvarar för under EU:s nya asylpakt styrs av fördelningsmekanismer där hänsyn tas till folkmängd och lands-BNP.

Så du är så klenbegåvad så att du tror det?

Verkligen?
Citera
2026-07-22, 13:28
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Det beräknas att ca 780000 i åldrarna 16-65 är funktionella analfabeter. USAs armé får enligt lag inte anställa personer med ett IQ under 82. I Sverige utgör den gruppen ca 11% av befolkningen. Circa 5% har ett IQ under 75.

Finns det nån möjlighet att hitta produktiva arbeten åt dessa grupper? Och om 5 år, när samhället blir ännu mer komplicerat finns det någon annan lösning än medborgarlön för dessa.

Vad tror ni?

Förutom låg IQ finns det kulturella hinder, muslimska kvinnor som har svartsjuka män och som egentligen trivs bäst med att vara hemmafru , ta hand om barnen.

Sedan finns det omkring 70.000 zigenare i Sverige som har kulturell fobi mot främmande personer kroppsvätskor, svett, urin, blod vilket gör att de zigenska kvinnor kan inte arbeta som städerskor.
Dessa speciella förhållningsregler omfattaräven familjemedlemmar vid tvätt, man får inte blanda kläder som finns under midjan med de ovanför och ej blanda kvinnors tvätt med mäns.

Det var därför det var så många bråk med zigenskor i tvättstugor eftersom de ockuperade tvättstugor, de blev aldrig klara och tog även andras tvättid.

De zigenska männen kan inte ta städjobb av en ytterligare anledning nämligen en sådan kvinnogöra skulle skada deras manlighet, det skulle knäcka deras självbild.
Citera
2026-07-22, 13:54
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:

Jag är en kvinna din tönt. Dock en smart en som inte springer efter araber och svarta.

Har du sett den här? https://www.youtube.com/watch?v=R20j-M6DH18
Citera
2026-07-22, 13:56
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Jag är en kvinna din tönt. Dock en smart en som inte springer efter araber och svarta.

Har du sett den här? https://www.youtube.com/watch?v=R20j-M6DH18
Jag bryr mig inte om propaganda.

Självklart vet jag inte ditt kön. Så jag som tror på kvinnor är en tönt, och vad är då du som inte tror på kvinnor?

Ingen aning om varför du tror dina systrar väljer fel män men kanske tycker du att kvinnor är papphattar utifrån vad du själv är.
Citera
2026-07-22, 13:57
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Jag bryr mig inte om propaganda.

Nej, jag är man, inte tönt.

Självklart vet jag inte ditt kön. Ingen aning om varför du tror dina systrar väljer fel män men kanske tycker du att kvinnor är papphattar utifrån vad du själv är.

Se videoklippet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in