2026-07-21, 20:15
Medlem
Vad menar du att alternativet skulle vara då? Ska man gå runt och säga till sina vänner att de är fula och tjocka? Nu har jag visserligen inte några överviktiga vänner, men om jag hade det skulle jag självklart inte kommentera saken. Personen ser väl själv om den är överviktig och behöver knappast informeras av mig. Tycker dessutom inte att andras vikt är min business.
Citera
2026-07-21, 20:17
Medlem
Tjejer är bra på att peppa varandra.
Citera
2026-07-21, 20:23
Medlem
Tror kvinnor gillar varandra på annan basis än BMI.

Varför gillar män varandra? Eller visstja det gör ni ju inte.
Citera
2026-07-21, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe

Varför tror du inte män gillar varandra?
Citera
2026-07-21, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Varför tror du inte män gillar varandra?
Min uppfattning är att män inte värdesätter vänskap på samma sätt som kvinnor gör. Kanske ser varandra antingen som konkurrenter, eller bara är ointresserade av varandras sällskap? Och sen blir män ensamma.
Men jag hoppas att det är bättre ställt med synen på vänskap bland de yngre männen.
Citera
2026-07-21, 20:41
Medlem
Sladdsnuss avatar
Citat:

Varför var så dogmatisk i frågan?
Jag är gillar både en kvinna och hennes runda bmi rump.
Citera
2026-07-21, 20:43
Medlem
För att många kvinnor är falska och gärna sätter dolken i ryggen på andra kvinnor. Kan de göra så att sin bästa vän bara blir fetare och fetare medan de håller sig någorlunda smala är det jävligt nöjda.
Citera
2026-07-21, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdsnus
Varför var så dogmatisk i frågan?
Jag är gillar både en kvinna och hennes runda bmi rump.
Men gillar du män?
Citera
2026-07-21, 20:49
Avstängd
Stämmer att detta händer de få gånger smala tjejer hänger med feta.
Citera
2026-07-21, 20:50
Medlem
Sladdsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
För att många kvinnor är falska och gärna sätter dolken i ryggen på andra kvinnor. Kan de göra så att sin bästa vän bara blir fetare och fetare medan de håller sig någorlunda smala är det jävligt nöjda.
Jag tänker mest att en fet tjej måste vara bra på att laga mat medans en spinkis är åt andra hållet.
Citat:
Men gillar du män?
Vi är ganska awesome måste jag ändå säga (no homo).
Citera
2026-07-21, 20:54
Medlem
lagfrukts avatar
Jag har hört att det har att göra med kvinnor har det i generna att lura andra kvinnor att begå grava misstag i livet, med syfte att slå ut dem som konkurenter. Det ger liksom en allmän hagelbösse effekt på samhället att alla kvinnor lurar på varandra massa sinnesjuka vantolkningar och toktänk. Så vissa avdankar tidigt och blir aldrig dugliga som fruvirke.

Om en flicka klipper håret alldeles för kort kommer alla väninnor säga detsamma.

" Gud vad du ser het och snygg ut, din frisyr passar dig". o.s.v.

Men det egentliga skälet är att man vill slå ut dessa ur dejtingpolen och det gör man genom att uppmuntra fula egenskaper. Såsom fult kort hår, fult färgat hår, fetma, fula kläder, fula idéer, ful personlighet o.s.v.

Det är ganska slugt men effektivt för att minska ner på sina konkurenter. Det är därför många kvinnor som är underordnade en dominant kvinna vill självsabotera sig själva för att bevisa för den dominanta kvinnan att hon underkastat sig och inte är ett hot för den dominantas skönhet och avelmöjligheter.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-07-21 kl. 21:23.
Citera
2026-07-21, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdsnus
Jag tänker mest att en fet tjej måste vara bra på att laga mat medans en spinkis är åt andra hållet.

Vi är ganska awesome måste jag ändå säga (no homo).
Oklart. Många av de i Sveriges mästerkock är skitsmala ju.

Håller med. Många män är awesome. Önskar bara att ni uppskattade varandras sällskap mer så färre män slipper lida av ensamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in