Citat:
Ursprungligen postat av
Mustellaminuta
Jag går igenom denna helvetesprocess gång på gång. Brukar välja att identifiera talad engelska, för det brukar gå snabbt, men nu vägrar den att visa talad engelska, utan jag ska klicka på brandposter och bilar och allt möjligt, och jag klickar på 200 bilder och det jävla programmet ger sig inte, och när det till slut gör det så får jag skriva in mina inloggningsuppgifter IGEN, och när jag har gjort det så blir det reCAPTCHA IGEN, i en evig process...
Jag har provat att stänga av VPN, vilket brukar fungera, men nu fungerar det plötsligt inte...
Vad fan ska jag göra???
Samma här, brandposter och övergångställen i evighet sedan kommer loggin sidan upp igen, suck.
Har ett par månader behövt bevisa att jag inte är en bott genom att klicka på
en bild men igår var det plötsligt ett evighetsmaskineri som inte gick att passera.
Lyckades komma in en gång på braveläsaren efter ett tiotal försök men på chrome var det omöjligt. Å andra sidan ville google(?) ha bevis i brave för att jag inte var en bot när jag gjorde en vanlig sökning på ett sökord, " vi har upptäckt ovanlig aktivitet.......blblabla", reCAPTCHA en bild sen gick det.
Känns kanske som nån större störning då.