2026-07-30, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Nej, den är ganska kass. Tim Curry var dock så klart bra men filmen är en riktigt svag 3/5. Man kan så klart se den utan att känna att man vill stänga av. Men den är ju ingen Labyrinth eller Princess Bride.

Hmmm...OK då kanske jag inte behöver sörja alltför mycket att jag missade den där special-visningen då
Citera
2026-07-30, 16:31
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Hmmm...OK då kanske jag inte behöver sörja alltför mycket att jag missade den där special-visningen då
Alltså, du kanske hade älskat den men jag tyckte att den var flummig (på ett negativt sätt) och allmänt cheesy. Också på ett negativt sätt.

Kan ju vara värd att fildela eller om den finns på nån steamingtjänst som man använder.
Citera
2026-07-31, 19:17
Medlem
Kan väl kolla upp den nån gång jo

Den Oändliga Historien är ju en annan 80-talsklassiker som inte verkar ha nämnts?
Citera
2026-07-31, 19:49
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Kan väl kolla upp den nån gång jo

Den Oändliga Historien är ju en annan 80-talsklassiker som inte verkar ha nämnts?
Jag såg aldrig den som ung och tror inte att jag som vuxen skulle uppskatta den faktiskt.
Citera
2026-07-31, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag såg aldrig den som ung och tror inte att jag som vuxen skulle uppskatta den faktiskt.

Storyn känns "barnslig" eller? Jag har sett den, men på tok för länge sedan för att jag ska komma ihåg något specifikt
Citera
2026-07-31, 20:29
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Storyn känns "barnslig" eller? Jag har sett den, men på tok för länge sedan för att jag ska komma ihåg något specifikt
Ja, det känns alldeles för Young, Young Adult för att jag ska vara sugen på den. Jag är liksom alldeles för cynisk för att ta åt mig när hästen går ner i träsket till exempel. Säger inte att den är dålig eller så, bara mer att jag inte riktigt längre är dess målgrupp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in