2026-07-24, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastbitar
Var då helt enkelt så små saker att flera förstod nog inte vad du menade för det är sådant ingen vanlig eller vettig människa tar upp för det gör ingen skillnad någon märker i en vanlig bil som inte är trimmad.

Under alla mina år har jag alltid fyllt till max och alla andra jag känner också utan att problem har uppstått.

Känns som vi faktiskt inte har något mer att diskutera då allt bara var hårklyverier i slutändan.

Fast trots det du nu tjoar om så SKER det faktiskt att sådana problem uppstår, på helt vanliga och otrimmade bilar. Det är ingen stor risk, men ibland händer det i alla fall.

Bara för att du och jag aldrig har råkat ut för det är ju inget bevis för att det aldrig skulle kunna hända eller aldrig har hänt. Det är alltså inget att ligga sömnlös över, men kan vara intressant kunskap som kuriosa typ.

Det finns många andra saker som bilägare gör mer eller mindre fel med i en massa år, men ändå aldrig själva upplevt några problem med. Men de vet heller inte hur nära de kan ha varit att de problem som kan orsakas av att göra dessa fel, skulle ha uppstått.
Senast redigerad av Dr Tinnitus 2026-07-24 kl. 09:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in