2026-07-21, 23:04
Medlem
cute.as.ducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Han är ju inte övervägande norsk, han ser helt mongolid ut. Han ser ut som resultatet av om en albinoneger fick barn med en finne, men det är han väl inte?
Är han same kanske?
Han kan se ut som en neandertalare ibland. Vi korsade oss ju med dem för flera tusen år sedan, som andra i tråden redan nämnt.
Citera
2026-07-22, 03:53
Medlem
Någon form av genetisk defekt elr det sig. Här ser vi en rysk kvinna som förefaller sig vara en identisk kopia av Håland.

https://www.instagram.com/reel/DaaEmaZtOGJ
Citera
2026-07-22, 06:06
Medlem
SegerHelg88s avatar
Jag tycker han ser djurisk ut. Man blir lite våt i trosan av hans muskulösa och djuriska utseende!
Citera
2026-07-22, 11:34
Medlem
Telepatisks avatar
Mamman ser väldigt nordisk ut, och jag antar att pappan ser nordisk ut också, förutom att han har speciella proportioner. Brorsan har ju väldigt normala proportioner och ser ut som en riktig nordisk stereotyp. Oklart om syrran har udda proportioner eller inte, nog lätt att tro det för att hon är lik Erling.

Förövrigt, knappast att Erling skulle ha Samiskt påbrå? I så fall inte mycket. Han är ju fan 1.95 m lång

Erling har ju ärvt pappans proportioner rakt av. Ser inte ut som en "långskalle" direkt, men skenet bedrar väl. Mammans näsa, oklart vems mun/läppar han har, iaf inte pappans.

Han ser typ ut som en extremare version av sin pappa + han har säkert skithöga testosteron-halter.

Iaf ett genetiskt "freak" som kommer att sprida skräck inom fotbollsvärlden i 10 år framöver
Citera
2026-07-23, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Självklart är vi alla blandraser. Vad jag menar är att det kan ligga slumrande, drag från långt förr, som poppar upp i utseendet. Jag tror han är ungefär samma blandras som andra norrmän. Men att just hans utseende kommer från forntiden. Andra har liknande gener, men gensoppan har i deras fall valt ett annat utseende.

Dolph känns som yamnayautseendet överlevt i honom. (Yamnaya är den största andelen gener i skandinaver).

https://helenawijk.com/2025/09/10/arvet-fran-yamnaya/
Håller med om att gener poppar upp i utseendet.

Yamnaya kände jag inte ens till. Intressant!
Citera
2026-07-23, 21:41
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej

Förr kallade man dem indoeuropéer, men nuförtiden använder man bara det ordet om språk eftersom man även kallade det senare blandade folket för samma namn. Man kallar dem även "stäppfolket". Så man använde inte benämningen yamnaya så ofta förr.
Senast redigerad av zombie-nation 2026-07-23 kl. 21:43.
Citera
2026-07-23, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Förr kallade man dem indoeuropéer, men nuförtiden använder man bara det ordet om språk eftersom man även kallade det senare blandade folket för samma namn. Man kallar dem även "stäppfolket". Så man använde inte benämningen yamnaya så ofta förr.
Jag hoppas bättre genteknik kombinerat med big data och AI ger oss mer info om detta. Kan bli mycket mer tydligt och detaljerat, även om språk och kultur.

Med lite optimism kan släktträd kanske identifieras långt tillbaka. Kanske inte exakt men ganska tydligt.

Ser på Wikipedia att man så sent som förra året gjorde en del framsteg om Yamnaya.
Citera
2026-07-23, 22:39
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Jag hoppas bättre genteknik kombinerat med big data och AI ger oss mer info om detta. Kan bli mycket mer tydligt och detaljerat, även om språk och kultur.

Med lite optimism kan släktträd kanske identifieras långt tillbaka. Kanske inte exakt men ganska tydligt.

Ser på Wikipedia att man så sent som förra året gjorde en del framsteg om Yamnaya.

Det har gjorts fenomenala framsteg med DNA-teknik. Verkligen intressant.
Citera
2026-07-23, 22:41
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:

Jävlar!

Ja, man ha nån enstaka procent av ett folkslag och det kan ploppa upp när som helst!
Citera
2026-07-23, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Jävlar!

Ja, man ha nån enstaka procent av ett folkslag och det kan ploppa upp när som helst!
Exakt!

Jag vill påminna om att Sverige avlägsnade just ca 1% av den farligaste, kriminellaste och minst önskvärda delen av befolkningen genom att sterilisera över 60 000 invånare.

Man ser resultatet tydligt i ocensurerad brottsstatistik.

Vad massinvandring innebär av miljoner främlingar långt över 20% varav många med dålig inpulskontroll och kriminell bakgrund tror jag alla förstår.

Håland ser ganska arisk ut, även om han har ganska märkliga ansiktsdrag. Norge började med eugenik före Sverige. Kanske är Håland dessutom barn till någon tyskunge?
Citera
2026-07-26, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Han är ju inte övervägande norsk, han ser helt mongolid ut. Han ser ut som resultatet av om en albinoneger fick barn med en finne, men det är han väl inte?
Är han same kanske?

Erling är norsk rasist?
Citera
2026-07-26, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleanka-kille
Erling är norsk rasist?

Tveksamt sedan han är kär i Jude Bellingham. Flickvännen är bara proforma sett förut hos Ronaldo etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in