2026-07-19, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Källa på att vänstern blundar.
Eller du betraktar alla icke nazister som vänster? I så fall källa på att nazister inte blundar.

Är du retard?

Och så lite känslor på det…vänstern alltså…
Senast redigerad av Henriksen82 2026-07-19 kl. 09:39.
Citera
2026-07-19, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Nästan alla argument av typen "Varför blundar vänstern för X?" bygger på debattörens egen dumhet. Debattören har ingen som helst kunskap om vad vänstern gör och bygger därför sin argumentation på avsaknad av information.

Två exempel bland hur jävla många som helst:

https://www.etc.se/utrikes/larm-om-folkmord-experten-attackerar-inte-bara-kyrkor-utan-aeven-moskeer
https://www.amnesty.se/aktuellt/nigeria-valdsvag-satter-skrack-i-sydostra-regionen/

"A men! Varför hör jag inget om det då!" Därför att du är korkad.

Haha du hittade 2!! källor…hur mycket hittar du om Palestina? Dessutom relativiserar bägge dina källor kristnas situation, bedrövligt. Men du menar alltså att dessa två källor på 15 år visar att vänstern är engagerad i kristnas situation i Nigeria? Vänta, jag ska bara stänga fönstret. Den 987 demonstrationen för Palestina den här månaden pågår här utanför….

Ni klarar verkligen inte av att besvara frågeställningen, helt otroligt men mycket väntat. Är det inte dags att ni börjar fundera på vad ni engagerar er i egentligen och vilka krafter det faktiskt är som styr?
Senast redigerad av Henriksen82 2026-07-19 kl. 09:40.
Citera
2026-07-19, 09:40
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Nej, men säkert en miljon svenskar som är muslimer.

???

Du menar utländsk kolonisatörer.
Citera
2026-07-19, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maximalist
Både vänstern och högern intresserar sig mer för Israel/Palestina än för Nigeria. Knappast något unikt för vänstern.

Nu var frågeställningen vänster eftersom det är dessa som skriker ”free free Palestina” på våra gator”. Varför gör de inte detsamma för Nigeria, Sudan, Ukraina?
Citera
2026-07-19, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Då är det ju tur att du bryr dig om det.
För det gör du ju garanterat

Nä jag bryr mig om Sverige. Min fråga är varför vänstern lägger all sin tid på Palestina men blundar för Nigeria (Ukraina, Sudan). Var det svårt att första frågeställningen?
Citera
2026-07-19, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Nu var frågeställningen vänster eftersom det är dessa som skriker ”free free Palestina” på våra gator”. Varför gör de inte detsamma för Nigeria, Sudan, Ukraina?

Svaret är samma anledning som alla höger-människor som är pro-Israel men bryr sig lite om Nigeria.
Citera
2026-07-19, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Haha du hittade 2!! källor…hur mycket hittar du om Palestina?

Nej, jag hittar hur många som helst men jag pallar inte leka bibliotekarie åt medvetet korkade personer. Spelar ingen roll om jag länkar till två eller 200 artiklar du kommer skriva exakt samma sak ändå.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in