2026-07-17, 06:54
Medlem
olasvenssons avatar
Klibbar fast I varandra? Hur ser ditt organ ut?
Citera
2026-07-17, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Det är precis DETTA som jag inte förstår. Hur kan ni vilja ha med kroppen att göra om ni inte tänder på den?

Fast vi tänder ju på den?
Antar att du är en heterosexuell man?
Citera
2026-07-17, 07:00
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Det finns inget bättre att vila ögonen på än en lång och välväxt man med stark kropp och en rejäl penis. Brad Pitt är gammal gubbe som numera ser ut som en vaxdocka så dålig referens, men bred pitt gillar man ju.

Som hetero så tilltalas jag av män och manskroppen. Den mörka rösten, skäggväxt, lagom kroppshår (helrakad kuk är en stor ick), den naturliga lukten av man osv. Stora händer, ådriga underarmar, bra blick och lugn och manlig aura.

Ni hör väl själva vad man ser hos en man? 😋
Citera
2026-07-17, 07:14
Medlem
Citat:
En naken helt vanlig man. Ingen Brad Pitt eller så.

Vad i hela friden går kvinnor igång på hos en sån? Kan någon svara på det? Pung och kuk som klibbat fast i varandra. Hår och fy fan.
Vad skulle alternativet vara?
Citera
2026-07-17, 07:23
Medlem
EnCartes avatar
Citat:

Vad i hela friden går kvinnor igång på hos en sån? Kan någon svara på det? Pung och kuk som klibbat fast i varandra. Hår och fy fan.
Samma som bögarna går igång på förmodligen.

Problemet är när man försöker förstå någon som inte är som en själv och sätta sig in i deras tanke och känslovärld.
De har annorlunda hjärnor, andra organ som vi inte har och en annan kemi, vilket leder till att de inte tänker och känner som oss. De är skapade annorlunda. Samma gäller tvärtom. De kan inte sätta sig in i våran känslovärld..

För man kan även fråga sig hur män kan falla för kvinnor som är långt ifrån någon venusgestalt.
Citera
2026-07-17, 07:49
Medlem
Jordgubbes avatar
Keith i The Office är svår att komma runt här, han har nyckeln ...
https://youtu.be/dTF_RJx8g2w?t=66

Citera
2026-07-17, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Tycker du det är sexigt om man har stora pungkulor också?
Ja dom hör ju till
Folk ser ju olika ut
Så ja
Citera
2026-07-17, 08:47
Medlem
jjujjus avatar
Citat:

Det lät väldigt äckligt när du sa det på det där sättet. Vi ser ingenting hos en man vi inte känner attraktion och kärlek till. Ingenting

Nej ni är inte snygga, förutom om du är byggd som Haaland. Då ser vi upp till dig 🐛 Jag tror att ni har lite svårt att förstå det? Tränade lår, välsvarvade vader.. det är fint. Men jag blir inte kåt. Kvinnor och män fungerar olika, män är visuella och kvinnor mentala.
Citera
2026-07-17, 09:12
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Det lät väldigt äckligt när du sa det på det där sättet. Vi ser ingenting hos en man vi inte känner attraktion och kärlek till. Ingenting

Nej ni är inte snygga, förutom om du är byggd som Haaland. Då ser vi upp till dig 🐛 Jag tror att ni har lite svårt att förstå det? Tränade lår, välsvarvade vader.. det är fint. Men jag blir inte kåt. Kvinnor och män fungerar olika, män är visuella och kvinnor mentala.

Haaland? Han ser ut som ett monster... och påminner om Theokles från TV-serien Spartacus.
https://spartacus.fandom.com/wiki/Theokoles?file=Theok.jpg
https://spartacus.fandom.com/wiki/Theokoles?file=Theokroar.jpg

Kvinnor kan ha vackra kroppar dock är de lite felbyggda...det är 2cm mellan slidan och analöppningen. Så vid tarmtömning när det handlar om mjuka bajskorvar då blir hela fittan insmord i bajs.
Citera
2026-07-17, 09:19
Medlem
Alla ser väl olika ut, alla män är inte håriga osv...
Män tänder inte heller på alla nakna kvinnor
Det är väl mer unga kvinnor, men ändå inte alla unga
Då är det väl samma med män
Citera
2026-07-17, 09:22
Medlem
Tungrodds avatar
Citat:
Det är precis DETTA som jag inte förstår. Hur kan ni vilja ha med kroppen att göra om ni inte tänder på den?

Det är naturligt för en heteroman att tycka att kvinnokroppen är finare än en manskropp.
Citera
2026-07-17, 09:29
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju

Skulle inte byta mitt liv mot Haalands, om jag fick hans utseende. Killen ser ju ut som en levande gris. En av de fulaste människorna. Någonsin.

Något med hans uppsyn som stör mig något gruvligt; rycker liksom i nävarna när jag ser honom på tv som att jag instinktivt vill slå honom på käften, bara för att är så jävla ful.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in